Witam. od 5 lat jestem uzytkownikiem audi, ostatnio zaczely sie problemy:
- auto nie trzyma obrotow co chwile ma lekkie zawahanie(jakby wypadanie zaplonu) smierdzi benzyna i dosc intensywnie kopci na bialo( po dluzszej chwili zanika)
- podczas jazdy przerywa na benzynie jak i na LPG. Dopiero po skasowaniu bledow autem nie szarpie podczas jazdy. Niestety problem powraca
Po podpieciu kompa bledy:
04E1 wtryskiwacz cylinder 1 wyjscie otwarte
Wymienilem
= swiece jakies 2tys km temu(teraz niestety nie sprawdzalem czy kolejna podmiana pomoze)
= kable nowe BERU
= cewki podmienione ale na uzywane i tu rowniez mam pytanie; w nocy sa mocno zauwazalne przebicia na cewkach na kazdej obudowie cewki na mojej jak i uzywanej
= lpg sprawdzone jest ok. nowe wtryski valtek od 10tys km.
Dodatkowo kolejny problem ciezkie odpalanie tzn. im mam mniej paliwa tym gorzej wymienilem pompe paliwa i brak efektu i oczywiscie czuc zapach benzyny.
Czy ktos mial podobny problem?
[ALG 2.8 193 KM] Audi a6 nierowna praca silnika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 02 lis 2016, 13:03
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 01 wrz 2016, 21:23
- Lokalizacja: Opoczno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 520
- Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
- Imię: Przemo
- Rocznik: 2010
- Moje auto: Q7
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecinek
jeśli są zauważalne przebicia na cewkach to one również są do wymiany, nie może prąd latać sobie po silniku.
Pytanie... po co zakładać valtecki do takiego silnika.... ludu kochany sami sobie stwarzacie problemy
barracuda, keihin, hana, matrixy chociażby.... tyle jest dobrych wtrysków a tu valtek i zaraz problem.
Sprawdź wtrysk bo jak mówi kolega pewnie z nim jest problem- filtr paliwa swoją drogą wymieniałeś?
Pytanie... po co zakładać valtecki do takiego silnika.... ludu kochany sami sobie stwarzacie problemy
barracuda, keihin, hana, matrixy chociażby.... tyle jest dobrych wtrysków a tu valtek i zaraz problem.
Sprawdź wtrysk bo jak mówi kolega pewnie z nim jest problem- filtr paliwa swoją drogą wymieniałeś?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 02 lis 2016, 13:03
- Lokalizacja: Zielona Góra
Olej i filtry zmienione podmienilem rowniez swiece mialem zalozone denso k20tt a zalozylem ngk BKR6EKUB i od paru dni jest wszystko ok brak szarpania, gdy powroci dopiero bede probowal sprawdzic wtryski teraz niestety nie moge ze wzgledu na prace
[ Dodano: 2016-11-07, 20:20 ]
Witam. Niestety to nie wymiana swiec pomogla lecz izolacja wiazki elektrycznej. Widocznie podczas wymiany swiec musialem ruszyc wiazke elektryczna. Miejsca ktore byly lutowane byly juz przepalone i akutat kableki od wtrysku cylidra 1 akurat lezaly sobie na elemencie metalowym i to robilo problem z samochodem ciagly blad i szarpanie auta. Problem rozwiazany wystarczyla izolacja dziekuje za pomoc.
[ Dodano: 2016-11-07, 20:20 ]
Witam. Niestety to nie wymiana swiec pomogla lecz izolacja wiazki elektrycznej. Widocznie podczas wymiany swiec musialem ruszyc wiazke elektryczna. Miejsca ktore byly lutowane byly juz przepalone i akutat kableki od wtrysku cylidra 1 akurat lezaly sobie na elemencie metalowym i to robilo problem z samochodem ciagly blad i szarpanie auta. Problem rozwiazany wystarczyla izolacja dziekuje za pomoc.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 01 wrz 2016, 21:23
- Lokalizacja: Opoczno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 02 lis 2016, 13:03
- Lokalizacja: Zielona Góra