Skrzynia biegów s6 c5 Tiptron
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Nie, nie jest trudno ogólnie się domyślić. Problemem jest to, że nie masz zielonego pojęcia o skrzyniach i nawet jak coś piszemy, że trzeba by na początek zrobić to tego nie robisz tylko teoretyzujesz. Z siedzenia i ględzenia nic nie będzie.
Olej idzie Mobil LT71141. Do tego filtr, uszczelka miski i można też oring korka od razu wymienić.
Olej idzie Mobil LT71141. Do tego filtr, uszczelka miski i można też oring korka od razu wymienić.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Ja to rozumiem, bo u mnie też większość mechaników to bez komentarza najlepiej zostawić. Niemniej jednak nic faktycznie nie zrobiłeś, a tylko "z palca" wykluczasz usterki. Nawet sam błąd wskazuje na 4 możliwe przyczyny, a nie sprawdziłeś żadnej z nich. W ten sposób podchodząc do tematu nie rozwiążesz problemu, a tylko temat urośnie do iluś stron z których nic nie wyniknie.
I tak zrobię, dzięki
[ Dodano: 2016-10-27, 14:42 ]
Czy ktoś z Was może zamawiał olej od tego allegrowicza? Czy jest wszystko okej? Chodzi dokładnie o tą aukcję, bo cena jest naprawdę niska.
http://allegro.pl/mobil-atf-lt-71141-10 ... 76867.html
Pytam, dlatego bo u mnie w sklepie litrówka mobila jest prawie po 4 dyszki.
[ Dodano: 2016-10-27, 14:42 ]
Czy ktoś z Was może zamawiał olej od tego allegrowicza? Czy jest wszystko okej? Chodzi dokładnie o tą aukcję, bo cena jest naprawdę niska.
http://allegro.pl/mobil-atf-lt-71141-10 ... 76867.html
Pytam, dlatego bo u mnie w sklepie litrówka mobila jest prawie po 4 dyszki.
Jedziesz w miejscu gdzie masz wolną przed sobą przestrzeń (do 100metrów) i nie ma wokół innych pojazdów, jakaś prosta droga polna/stare lotnisko itp. Gasisz autko i odłączasz minus z akumulatora (klucz 10) na 10minut. Po 10 minutach podlączasz aku, odpalasz autko, zapinasz D i jednostajnym ruchem nogi, naciskasz pedał tak do połowy gazu i jedziesz okolo 50metrów prosto, po przejechaniu odcinka wciskasz pedał hamulca, zatrzymujsz się i dalej trzymasz hamulec okolo 20 sekund. Po tym czasie zapinasz R i lecisz do tyłu taki sam dystans jaki przejechałeś w przód i też z równomiernym trzymaniem pedała gazu. Hamujesz w miejscu gdzie ruszyłeś, trzymasz hamulec 20 sekund i gotowe. Sterownik zresetowany.
Ważne jest żeby przed wykonywaniem adaptacji, rozgrzać olej w skrzyni, tak więc przejedź z dobre 10kilometrów zanim zaczniesz działać
Ważne jest żeby przed wykonywaniem adaptacji, rozgrzać olej w skrzyni, tak więc przejedź z dobre 10kilometrów zanim zaczniesz działać
Ja popieram Gosie. Nie znasz się i masz pewnie skrzynke przed remontem jak chcesz to sobie wlewaj i kujawski bo do tych skrzyń to tylko ori ZF się pewnie leje a nie jakies zamienniki uj wie skąd.
Zanim te fora powstały tez byłem taki "mondry" straciłem czasu i ze 2 tys na oleje serwisy własne diagnozy i jeszcze prawie 8k na remont
Powodzenia ale nie marudź już tu.
Zanim te fora powstały tez byłem taki "mondry" straciłem czasu i ze 2 tys na oleje serwisy własne diagnozy i jeszcze prawie 8k na remont
Powodzenia ale nie marudź już tu.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga