Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

2.7T Podwyższone obroty

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
P.Froniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 128
Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zduńska Wola

2.7T Podwyższone obroty

Post autor: P.Froniu » 25 paź 2016, 12:18

Hej, po wymianie zaworków ( sciagnieciu kolektora ssacego) i czyszczeniu przepustnicy mam małe anomalie z obrotami silnika.

Do momentu gdy nie dotknę gazu po uruchomieniu to trzymają dobrze.
Jednak gdy tylko przygazuje to po spadnięciu obrotów już są podwyższone, żeby było śmieszniej po włączeniu klimatyzacji spadają do pożądanego stanu.
Dzieje się to na benzynie i lpg z tym ze na lpg trzyma dodatkowo jeszcze wyżej niż na samej benzynie.

Robiłem test szczelności ale mój przyrząd przy wyższym ciśnieniu się rozszczelnił, na pierwszy rzut oka nigdzie nie dmuchało. Chyba będę musiał go ulepszyć i większym ciśnieniem sprawdzić jeszcze raz.

Druga trop poza nieszczelnością to zawieszanie się przepustnicy.

Dołączam film i logi



Logi z 90 +93 coś nie wyszły.

Film z anomalią




logi 32 + 33
logi 90 + 93 tutaj cos chyba poszło nie tak przy pomiarze
logi 1 + 2 + 3

Zobaczcie czy cos rzuca wam sie w oczy, jakies wskazówki co sprawdzic ?

Tak jak mowiłem zrzucany był kolektor + przepustnica , zamontowane zaworki olejowe + uszelka/ separator magistrali

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 26 paź 2016, 19:08

Zrób adaptacje przepustnicy. Jeżeli nie pomoże to zle siadł ci kol. ssący i masz nieszczelnosc. Popsikaj plakiem na uruchomionym silniku w miejscu łączenia sie kolektora z głowicami.
Pomogłem? Kliknij

P.Froniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 128
Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zduńska Wola

Adaptacja

Post autor: P.Froniu » 17 gru 2016, 06:48

Adaptacje już robiłem, jutro jak będzie pogoda to będę psikal, ale nie wiem czy dojdę.

Psikałem plakiem ale nic nie wzrosło ;/

[ Dodano: 2016-11-16, 12:41 ]
Witajcie, problem z podwyższonymi obrotami nie został rozwiązany mogłby ktos zerknac na te logi i mi podpowiedziec cos?

1.czy seria dmuchu 0.4?
2.przepływka pokazuje 200 czyli jak podziele przez 0.8 to wychodzi 250 czyli wiecej niz mam, mozliwe ze jest wadliwa przepływka ?


http://vaglog.pl/log-115_002_118_x9vW6w1.html


3.Tutaj mam logi napinacza ktore zle wyszly wczesniej i sondy, moze ktos cos podpowie?


http://vaglog.pl/log-090_032_033_VNNcU6.html

[ Dodano: 2016-12-17, 06:48 ]
Panowie i panie, co może być przyczyną, na zimnym korekty na jednej stronie idą aż do + 25 i dymi mocno z jednej strony. Gdy się rozgrzeje to już są podobne na dwóch stronach i nie przekracza +- 5
Sonda wymieniona na bosza. Potem jak przyłączy się na gaz to idą mocno na minus. Tylko na tej jeden stronie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl