[C5 2.5 TDI '98 TIP] ASR nie dziala
[C5 2.5 TDI '98 TIP] ASR nie dziala
Na konsoli środkowej mam przycisk ASR po naciśnięciu którego dosłownie nic się nie dzieje. Na zegarach żadna kontrolka się nie zapala. Przy właczaniu zapłonu, podczas wstępnego wyświetlania wszystkich kontrolek, nie widać tam kontrolki ASR. Ruszajac autem wyrywnie, tracę kontakt wpadając w poslizg.
VAG nie zwraca żadnych błedów.
Co to może być?
VAG nie zwraca żadnych błedów.
Co to może być?
Re: [C5 2.5 TDI '98 TIP] ASR nie dziala
a wogole masz ASR moze w twoim modelu nie bylo i ktos po prostu wstawil przelacznikArturJ pisze:Na konsoli środkowej mam przycisk ASR po naciśnięciu którego dosłownie nic się nie dzieje. Na zegarach żadna kontrolka się nie zapala. Przy właczaniu zapłonu, podczas wstępnego wyświetlania wszystkich kontrolek, nie widać tam kontrolki ASR. Ruszajac autem wyrywnie, tracę kontakt wpadając w poslizg.
VAG nie zwraca żadnych błedów.
Co to może być?
[ Dodano: 2009-01-22, 18:22 ]
bardzo dziwne :?: :?: hmm...sasza pisze:Przyłacze sie do tematu.
Tez mam podobny problem z ASR lecz u mnie kontrolka ASR swieci sie po właczeniu lecz podczas przyspieszania na sliskiej nawierzchni koła itak traca przyczepnosc. Vag nie wykazuje błędów. Abs działa.
Da sie cos na to zaradzic?
jak nie dzial ASR to ABS tez nie powinien dzialac
zobacz polaczenia czujnika ABS
Audi Back On Track
Re: [C5 2.5 TDI '98 TIP] ASR nie dziala
wszytko możliwe, ale na naklejce wyposażenia jest:DonVip pisze:
a wogole masz ASR moze w twoim modelu nie bylo i ktos po prostu wstawil przelacznik
1AJ =System ABS, elektr. blokada mech. różn. EDS, regul napędu ASR
Re: [C5 2.5 TDI '98 TIP] ASR nie dziala
a sprobuj zapalic auto i na sliskim ruszyc i potem dokladnie wlaczyc przycisk ASR i sprobowac znowu na sliskim ruszycArturJ pisze:wszytko możliwe, ale na naklejce wyposażenia jest:DonVip pisze:
a wogole masz ASR moze w twoim modelu nie bylo i ktos po prostu wstawil przelacznik
1AJ =System ABS, elektr. blokada mech. różn. EDS, regul napędu ASR
Audi Back On Track
Okazuje się że ASR działa. Nie plai się kontrolka w momencie wyłączenia.siemach pisze:probowales na 2 biegu?
u mnie nie zawsze dziala ASR na jedynce
Przy ruszaniu na oblodzonej nawierzchni nie jest wyczuwalna różnica w włączonym czy wyłączonym ASR. Jadąc juz powiedzmy na 2, wciskając gaz, silnik zachowuje się jakby nie miał mocy, zaś po wciśnieciu na ASR auto rwie jak dzikie.
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
bez przesady, jeszcze czegoś takiego nie słyszałem :lol:siemach pisze:probowales na 2 biegu?
u mnie nie zawsze dziala ASR na jedynce
przecież wiadomo, że na 1 jest ASR najbardziej potrzebne
dziwnie to opisałeśArturJ pisze:Okazuje się że ASR działa. Nie plai się kontrolka w momencie wyłączenia.
Przy ruszaniu na oblodzonej nawierzchni nie jest wyczuwalna różnica w włączonym czy wyłączonym ASR. Jadąc juz powiedzmy na 2, wciskając gaz, silnik zachowuje się jakby nie miał mocy, zaś po wciśnieciu na ASR auto rwie jak dzikie.
wygląda, że po prostu kontrolka się przepaliła
ale, coś dziwnie to opisujesz, tzn na oblodzonej powierzchni piszesz że nie ma różnicy, przecież ASR nie pozwala silnikowi wejść na duże obroty, aby koła zasuwały tylko blokuje prędkość oraz załącza się blokada na 2 koła, a nie jedno
u mnie na śliskim, silnik nie wejdzie na obroty, no i ładnie mruga ASR
I ja dodam coś od siebie na temat ASR.
Miałem kłopot tego typu że cały czs paliła mi się kontrolka ASR i wciskanie przycisku nic nie zmieniało. Kupiłem w serwisie nowy przycisk (75zł) następnie VAGiem wykasowałem błąd i wreszcie kontrolka zgasła. Włączam i wyłączam kiedy chcę. Trzeba jeszcze pamiętać że gdy kontrolka się pali to ASR jest wyłączony. Natomiast podczas poślizgu kiedy ASR zaczyna pracować zapala się kontrolka i po wyprowadzeniu gaśnie. Tak to przynajmniej działa u mnie.
Miałem kłopot tego typu że cały czs paliła mi się kontrolka ASR i wciskanie przycisku nic nie zmieniało. Kupiłem w serwisie nowy przycisk (75zł) następnie VAGiem wykasowałem błąd i wreszcie kontrolka zgasła. Włączam i wyłączam kiedy chcę. Trzeba jeszcze pamiętać że gdy kontrolka się pali to ASR jest wyłączony. Natomiast podczas poślizgu kiedy ASR zaczyna pracować zapala się kontrolka i po wyprowadzeniu gaśnie. Tak to przynajmniej działa u mnie.
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Ja mam podobny problem.Wciskając przycisk ASR nie mam żądnej informacji na cyferblacie czy owy system działa.Podczas przekręcenia kluczyka w pozycję zapłon nie widać ikony ASR na cyferblacie.Przyspieszając na byle jakiej nawierzchni auto zachowuje się tak jakby działał ASR tzn nie pozwala mi dynamicznie ruszyć.VAG nie pokazuje błędy a auto ma układ ABS/ASR
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga