Audi A6 C5 - 1.8T - srebrny sedan
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 26 cze 2016, 11:18
- Lokalizacja: Kuj-pom / CCH
Audi A6 C5 - 1.8T - srebrny sedan
Witam wszystkich!
Chciałem zaprezentować swoje audi które nabyłem w kwietniu tego roku. Silnik jaki się znajduje to 1.8T (150km). W czerwcu do autka zamontowalem sekwencję gazową firmy LOVATO. Samochodzik pochodzi z 1997r i jest zakupiony od pierwszego właściciela w Niemczech. Zostało sprowadzone w 2008r przez mojego kuzyna a następnie w tym roku trafiło w moje ręce.
Z wyposażenia to:
-climatronic dwustrefowy
-elektrycznie regulowane fotele
-wszystkie szyby elektryczne
-szyberdach sterowany elektrycznie
-domykanie/otwieranie szyb z pilota
Plany jakie mam do autka to:
- pomalowane zderzaków oraz progów w jeden kolor
- pomalowanie dachu na czarno
- przyciemnianie tylnych szyb
- dołożenie nakładki na klapę bagażnika
- lusterka boczne chromowane
A co do silnika:
- na początek chciałem wymienić filtr powietrza lecz zastanawiam się nad tym bo słyszałem różne opinie
- oraz mapowanie silnika podobno całkiem nieźle ta jednostka znosi ten zabieg
A teraz drodzy koledzy proszę Was o opinię na temat samochodu co byście zmienili poprawili oraz co myślicie o zmianach które wyżej opisałem?
Pozdrawiam
Chciałem zaprezentować swoje audi które nabyłem w kwietniu tego roku. Silnik jaki się znajduje to 1.8T (150km). W czerwcu do autka zamontowalem sekwencję gazową firmy LOVATO. Samochodzik pochodzi z 1997r i jest zakupiony od pierwszego właściciela w Niemczech. Zostało sprowadzone w 2008r przez mojego kuzyna a następnie w tym roku trafiło w moje ręce.
Z wyposażenia to:
-climatronic dwustrefowy
-elektrycznie regulowane fotele
-wszystkie szyby elektryczne
-szyberdach sterowany elektrycznie
-domykanie/otwieranie szyb z pilota
Plany jakie mam do autka to:
- pomalowane zderzaków oraz progów w jeden kolor
- pomalowanie dachu na czarno
- przyciemnianie tylnych szyb
- dołożenie nakładki na klapę bagażnika
- lusterka boczne chromowane
A co do silnika:
- na początek chciałem wymienić filtr powietrza lecz zastanawiam się nad tym bo słyszałem różne opinie
- oraz mapowanie silnika podobno całkiem nieźle ta jednostka znosi ten zabieg
A teraz drodzy koledzy proszę Was o opinię na temat samochodu co byście zmienili poprawili oraz co myślicie o zmianach które wyżej opisałem?
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 26 cze 2016, 11:18
- Lokalizacja: Kuj-pom / CCH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Ja widziałem takie audi(bez klimy itd..) w prospektach i instrukcji obsługi. Co do filtra to wymienia się go, ja to robię razem z olejem itp, lepiej zostaw ori. Silnik to pewnie AEB i coraz mniej osób chce się bawić w chiptuning tego sterownika ze względu na problematyczność, a jak znajdziesz to policzą więcej niż za młodsze motory. Pewnie nie masz FISa, od niego bym zaczął zmiany.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 26 cze 2016, 11:18
- Lokalizacja: Kuj-pom / CCH
i tu się zdziwisz bo widziałem na własne oczy A6 C5 z pokrętłami bez klimy!! jak w audi 80damianio pisze:a widziales A6 bez kilmatorinka, elektrycznych szyb, domykania szyb, elektrycznej regulacji fotela? :D
o co chodzi z tym filtrem powietrza? czemu mialbys go nie wymieniac?
[ Dodano: 2016-10-07, 17:33 ]
dachu bym na czarno nie malował, bo i po co? żeby było widać ile gołębi go osrało?
żartuję, to rzecz gustu ale pamiętaj że to nie lancer evo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 26 cze 2016, 11:18
- Lokalizacja: Kuj-pom / CCH
Ja też mam znajomego który ma sedana a6 c5 bez klimyatlas1977 pisze:i tu się zdziwisz bo widziałem na własne oczy A6 C5 z pokrętłami bez klimy!! jak w audi 80damianio pisze:a widziales A6 bez kilmatorinka, elektrycznych szyb, domykania szyb, elektrycznej regulacji fotela? :D
o co chodzi z tym filtrem powietrza? czemu mialbys go nie wymieniac?
[ Dodano: 2016-10-07, 17:33 ]
dachu bym na czarno nie malował, bo i po co? żeby było widać ile gołębi go osrało?
żartuję, to rzecz gustu ale pamiętaj że to nie lancer evo
Taka jak moja pierwsza Audica.
Co do filtra to ja miałem założony stożek i niestety ale przepływka pdła. Zabrudzona była dosyć mocno - taki specjalny olejek z filtra osadza się i drobiny kurzu się przyklejają do niego - silnik trochę wariował i dziwnie reagował na dodawanie gazu. Można założyć i od czasu do czasu wyczyścić przepływomież specjalnym środkiem. Silnik ma faktycznie potęcjał żeby w łatwy sposób podnieść w nim moc. Jak będziesz miał trochę kasy to wymieńturbo na K04, wtryski na więkrze i wtedy rób program. Do tego jeszcze wydech i powinno wyskoczyć sporo ponad 200
Co do filtra to ja miałem założony stożek i niestety ale przepływka pdła. Zabrudzona była dosyć mocno - taki specjalny olejek z filtra osadza się i drobiny kurzu się przyklejają do niego - silnik trochę wariował i dziwnie reagował na dodawanie gazu. Można założyć i od czasu do czasu wyczyścić przepływomież specjalnym środkiem. Silnik ma faktycznie potęcjał żeby w łatwy sposób podnieść w nim moc. Jak będziesz miał trochę kasy to wymieńturbo na K04, wtryski na więkrze i wtedy rób program. Do tego jeszcze wydech i powinno wyskoczyć sporo ponad 200
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 416
- Rejestracja: 06 mar 2016, 21:10
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Sosnowica/Lublin
Bardzo ładny sedan Bezawaryjności kolego i powodzenia w modyfikacjach
Nikomu nie wierz na słowo - na wszystko bierz papier
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 26 cze 2016, 11:18
- Lokalizacja: Kuj-pom / CCH
Zacząłem kompletować graty - takie jak powyżej wymieniłem mniej więcej - ale trafiła się okazja i przesiadłem się na S6 C5. Auto poszło razem z gratami - turbina K04 wtryski miałem z S3 no i był planowany wytech i mapa po montażu wszystkiego - nie zdążyłem
To są w zasadzie takie modyfikacje, że raczej klasy auta nie zepsujesz a mocy sporo przybędzie.
Jak nie chcesz za bardzo fizycznie zmieniać gratów to dobra mapa wystarczy by podnieść moc o jakieś 25-30 koni jeśli silnik jest zadbany.
To są w zasadzie takie modyfikacje, że raczej klasy auta nie zepsujesz a mocy sporo przybędzie.
Jak nie chcesz za bardzo fizycznie zmieniać gratów to dobra mapa wystarczy by podnieść moc o jakieś 25-30 koni jeśli silnik jest zadbany.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 26 cze 2016, 11:18
- Lokalizacja: Kuj-pom / CCH
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga