Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Demontaz sanek a6 c5

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Demontaz sanek a6 c5

Post autor: repek92 » 13 wrz 2016, 17:32

Witam musze u siebie wymienic tuleje sanek czy jest konieczność sciagnia całych sanek czy jest opcje do zrobienia bez ściągania? i jeszcze jedno pytanie czy sa jakieś problemy podczas demontazu?

bartiss1991
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 26 maja 2016, 20:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: bartiss1991 » 28 wrz 2016, 00:12

Mi z wyciągnięcie zeszlo jakies 2 godzinki. Musisz podwiesci silnik. I zeby wymienić trzeba je wyciągnąć. Wiekszego problemy raczej niema. I jak bedziesz skrecal przydal by sie klucz dynamometryczny

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 28 wrz 2016, 21:34

jest opcja bez ściągania sanek
tuleje wyciągasz śrubami i podkładkami-dystansami nowe wciskasz też śrubami
do wymiany wystarczy poluzować sanki i odchylić 5-6 cm

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 02 paź 2016, 16:39

Wymienilem te gumy nie bylo az tak zle jak myslalem. Ale stukania z przodu dalej się nie pozbylem nie mam pojecia co to moze stukac wymieniłem wszystko

Awatar użytkownika
chris1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
Imię: Krzychu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sz-N

Post autor: chris1987 » 06 paź 2016, 23:43

Posiadasz jakieś fotki z wymiany? Pomijając stuki coś się zmieniło w prowadzeniu auta? U mnie wahacze sztywne, końcówki tez, amory po 70%, a auto trochę myszkuje. W koleinach dziwnie się prowadzi.
AWX 175KM/380NM

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 07 paź 2016, 09:10

chris1987 pisze:Posiadasz jakieś fotki z wymiany? Pomijając stuki coś się zmieniło w prowadzeniu auta? U mnie wahacze sztywne, końcówki tez, amory po 70%, a auto trochę myszkuje. W koleinach dziwnie się prowadzi.
krzywa zbieżności się kłania problem w tym żę 90% speców od geometri do dziś nie wie co to jest krzywa zbierzności

Awatar użytkownika
chris1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
Imię: Krzychu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sz-N

Post autor: chris1987 » 08 paź 2016, 00:40

Podjadę na sprawdzenie geometrii i zbieżności. Tylko nie wiem gdzie :)
Jakby krzywa była ciulowa to auto by uciekało przy przyspieszeniu, hamowaniu? Czegoś takiego nie mam.
Quattro brak.
Za zimówkach i letnich jest tak samo.
AWX 175KM/380NM

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 10 paź 2016, 14:14

Ja bylem na geometrii w aso sprawdzili cale zawieszenie zero luzow ale stukanie nadal wystepuje jak jade np po sfaldowanym asfalcie jedyne co mi sie wydaje to moze amortyzator. Demontaz sanek bardzo prosty

omzig
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 14 gru 2013, 14:49
Imię: Michał
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: omzig » 13 kwie 2017, 10:13

enduro7 pisze:jest opcja bez ściągania sanek
tuleje wyciągasz śrubami i podkładkami-dystansami nowe wciskasz też śrubami
do wymiany wystarczy poluzować sanki i odchylić 5-6 cm


Możeż trochę jaśniej opisać? Co jest potrzebne, żeby zrobic taki ściągacz?
REGULAMIN

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga