Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ARE 2.7 250 KM] Odgłos zwalniającej pompy?

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
xtr3mist
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 07 mar 2012, 14:42
Lokalizacja: Lublin

[ARE 2.7 250 KM] Odgłos zwalniającej pompy?

Post autor: xtr3mist » 04 paź 2016, 16:32

Hey.
co to się stanęło się Panowie?
Pojawił mi się w tle pracującego silnika niepokojący odgłos, słychać go cały czas, ale najbardziej podczas kiedy obroty spadają od około 1200rpm na sam dół, wtedy czuć lekkie szybkie wibracje aż na kierownicy. Odgłos przypomina nieco jakąś zwalniającą lub przyśpieszającą pompę... na filmiku słyszalne w tle dosyć słabo.
Czasem zanika ten odgłos sam z siebie a czasem przy pierwszym odpaleniu tak wyje że aż strach. Odgłos niezbyt głośny to raczej słyszalny tylko w kabinie.


kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 04 paź 2016, 19:45

Nagraj to z otwartej maski a nie w kabinie
Na moje to odgłos spiętej wiskozy

Awatar użytkownika
xtr3mist
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 07 mar 2012, 14:42
Lokalizacja: Lublin

Post autor: xtr3mist » 04 paź 2016, 20:18

przy otwartej masce jest to totalnie nie słyszalne, nawet uchem, silnik zagłusza:( Dodam jeszcze że czujnik temperatury silnika który leży, jest po prostu padnięty od pewnego czasu.
Popróbuje jeszcze nagrać ale nie obiecuje efektów.

P.Froniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 128
Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
Imię: Piotr
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zduńska Wola

Wisko

Post autor: P.Froniu » 04 paź 2016, 20:21

Dla mnie też wisko

Awatar użytkownika
xtr3mist
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 07 mar 2012, 14:42
Lokalizacja: Lublin

Post autor: xtr3mist » 05 paź 2016, 01:06

dzięki za pomoc, powiedzcie jak najlepiej to zweryfikować ? Wyczytałem że odpalić na zimnym silniku, i teoretycznie wiatrak powinno się dać zatrzymać ręką/kijkiem.

Awatar użytkownika
teiwaz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
Imię: Darek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: teiwaz » 05 paź 2016, 06:44

Ręką ani kijkiem nie próbuj, najlepiej gazetą zwiniętą w rulon. Rękę możesz sobie rozcharatać a kijek połamie wentylator ;)

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 05 paź 2016, 18:02

albo wykręć całowicie na chwile- klucz 32 i LEWY GWINT

Awatar użytkownika
xtr3mist
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 07 mar 2012, 14:42
Lokalizacja: Lublin

Post autor: xtr3mist » 08 paź 2016, 03:45

jednak to nie będzie wiskoza, wyskoczył mi błąd 16795 - P0411, obstawiam że CHYBA walnięty zawór i dmucha powietrzem z wydechu w pompę SAI, może ktoś coś kojarzy?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja