AUDI A6 C5 2.7 Biturbo od Andre
- ..::KoNik::..
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 05 kwie 2010, 15:14
- Lokalizacja: Trzebinia/Krk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 332
- Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: wawa
no i zaczynam sie rozglądac za tymi eibachami
AGD, bardzo dobrze działasz z autem - widać, że masz zajoba na punkcie karocy - ale kto na tym forum nie ma :D
generalnie wszystkie prace na plus ale:
moje uwagi:
- dokładki dałbym w kolor przy okazji wizyty u malarzy
- kiera kompletnie mi nie pasuje, dałbym typową pod drążek czyli S-line pikowany
ale to tylko moje uwagi,
jeszcze raz szacun za włożoną robote i kase
pozdro
AGD, bardzo dobrze działasz z autem - widać, że masz zajoba na punkcie karocy - ale kto na tym forum nie ma :D
generalnie wszystkie prace na plus ale:
moje uwagi:
- dokładki dałbym w kolor przy okazji wizyty u malarzy
- kiera kompletnie mi nie pasuje, dałbym typową pod drążek czyli S-line pikowany
ale to tylko moje uwagi,
jeszcze raz szacun za włożoną robote i kase
pozdro
Własnie kierownica z tym aluminiowym pierscieniem wokół klaksonu mega łączy się z drążkiem. To rzecz gustu. Mnie się podoba:) A co do dokladek to niektórzy wystraszyli mnie ,że po ściągnięciu chlapaczy będzie sie rysować od kamieni i odpadać lakier. Może kiedyś podjade do AutoAlex Bytom, żeby to prysnęlijoter82 pisze:no i zaczynam sie rozglądac za tymi eibachami
AGD, bardzo dobrze działasz z autem - widać, że masz zajoba na punkcie karocy - ale kto na tym forum nie ma :D
generalnie wszystkie prace na plus ale:
moje uwagi:
- dokładki dałbym w kolor przy okazji wizyty u malarzy
- kiera kompletnie mi nie pasuje, dałbym typową pod drążek czyli S-line pikowany
ale to tylko moje uwagi,
jeszcze raz szacun za włożoną robote i kase
pozdro
I Dziękuję za uznanie
[ Dodano: 2016-10-06, 20:48 ]
Witam. Obniżyłem auto na spręzynach Eibach i pojechałem na komputerową geometriie i wyszedł problem bo okazało sie ze kola przod i tył są lekko do środka ale bez tragedii. Tylko problem w tym ,że facet nie potrafił przekrecić z tyłu śrub regulujących i powiedział ,że mam z tyłu te częsci wymienić a ja nie wiem co to jest, moze wy chlopacy zobaczycie co to i pomożecie bo nie iem co wymienić....
Audi 2.7T obecnie 450KM 550nm
- Krix0
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 369
- Rejestracja: 18 kwie 2015, 21:00
- Imię: Artur
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: KGR
Jeśli chodzi ci o ta śrubę która zaznaczyłem na fot niżej to jest to:
Koszt Śruby około 40 PLN.
Komplet czyli śruba podkładka i nakrętka około 55 pln
Wymieniałem to u siebie w A4 i łatwo nie było
Kod: Zaznacz cały
Śruba mimośrodowa tylnego wahacza
Koszt Śruby około 40 PLN.
Komplet czyli śruba podkładka i nakrętka około 55 pln
Wymieniałem to u siebie w A4 i łatwo nie było
Pomoglem ?
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych
- Krix0
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 369
- Rejestracja: 18 kwie 2015, 21:00
- Imię: Artur
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: KGR
Jesli chcesz ustawić geometrie i zbieżność to będzie jeśli tylko zbieżność to tylko ta będzie kręcił.
P.S Zycze ci aby ta śruba mimośrodowa nie zapiekła się w tulei wahacza. bo wtedy jeśli nie chcesz wymieniać całego wahacza to tylko szlifierka kontowa ci pomoże, oczywiście gumy i tak i tak będziesz musiał wymienić.
P.S Zycze ci aby ta śruba mimośrodowa nie zapiekła się w tulei wahacza. bo wtedy jeśli nie chcesz wymieniać całego wahacza to tylko szlifierka kontowa ci pomoże, oczywiście gumy i tak i tak będziesz musiał wymienić.
Pomoglem ?
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych
chce ustawić wszystko, to co jeszcze do wymiany dać?Krix0 pisze:Jesli chcesz ustawić geometrie i zbieżność to będzie jeśli tylko zbieżność to tylko ta będzie kręcił.
P.S Zycze ci aby ta śruba mimośrodowa nie zapiekła się w tulei wahacza. bo wtedy jeśli nie chcesz wymieniać całego wahacza to tylko szlifierka kontowa ci pomoże, oczywiście gumy i tak i tak będziesz musiał wymienić.
Audi 2.7T obecnie 450KM 550nm
- Krix0
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 369
- Rejestracja: 18 kwie 2015, 21:00
- Imię: Artur
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: KGR
Nie do końca wymiany ale na pewno do poluzowania.
Ta Śruba mimośrodowa z fot jest do zbieżności są jeszcze dwie śruby do geometri bardziej z tylu.
Jutro postaram się wejść pod autko i zrobię ci fotki
Zbieżność kont pochylenia opony ( zła tnie ci opony z którejś strony)
Geometria to ustawienie opon w jednej lini ( na śniegu nie widzisz 4 śladów opon lecz dwa) <- zbedne według mnie
Ta Śruba mimośrodowa z fot jest do zbieżności są jeszcze dwie śruby do geometri bardziej z tylu.
Jutro postaram się wejść pod autko i zrobię ci fotki
Zbieżność kont pochylenia opony ( zła tnie ci opony z którejś strony)
Geometria to ustawienie opon w jednej lini ( na śniegu nie widzisz 4 śladów opon lecz dwa) <- zbedne według mnie
Pomoglem ?
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych
Dzieki za pomocKrix0 pisze:Nie do końca wymiany ale na pewno do poluzowania.
Ta Śruba mimośrodowa z fot jest do zbieżności są jeszcze dwie śruby do geometri bardziej z tylu.
Jutro postaram się wejść pod autko i zrobię ci fotki
Zbieżność kont pochylenia opony ( zła tnie ci opony z którejś strony)
Geometria to ustawienie opon w jednej lini ( na śniegu nie widzisz 4 śladów opon lecz dwa) <- zbedne według mnie
Audi 2.7T obecnie 450KM 550nm
Witam Panowie. Autko zrobione. Troche to trwało ale efekt przerósł moje oczekiwania. Firma Digitun spisała się. Autko wypluło po modyfikacjach 424KM 530nm!! :-D . Niestety seryjne sprzęgło się poddaje dlatego Digitun troche obniżyl wyniki żeby szło jakoś jezdzić, w Marcu zmienie sprzegło i ponownie na program poleci. Zobaczymy ile da się poprawić obecny wynik. Ale jak dla mnie to już jest mega rewelacja! Naprawde w Didgitun pracują fachowcy, polecam każdemu kto się wacha.
Audi 2.7T obecnie 450KM 550nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 416
- Rejestracja: 06 mar 2016, 21:10
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Sosnowica/Lublin
Przedświątecznie podwyższyłeś moc. To każda seria daleko w tyle
Nikomu nie wierz na słowo - na wszystko bierz papier
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 332
- Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: wawa
wielkie graty za stage2, zacny wynik
mam pytanie:
pytam bo swoim byłem jakoś w listopadzie bo lekko do prawej ściągało. Po korekcie na sprzęcie 3D jest teraz idealnie a chciałbym niedługo też dać -30mm
pozdro
mam pytanie:
czy po wymianie sprężyn konieczna jest geometria ?Agd pisze:Obniżyłem auto na spręzynach Eibach i pojechałem na komputerową geometriie i wyszedł problem b
pytam bo swoim byłem jakoś w listopadzie bo lekko do prawej ściągało. Po korekcie na sprzęcie 3D jest teraz idealnie a chciałbym niedługo też dać -30mm
pozdro
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga