Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] A6, 100, 80. Gdy wariuje wskaźnik paliwa.

Warsztat
Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

[A6 C4] A6, 100, 80. Gdy wariuje wskaźnik paliwa.

Post autor: robak26 » 25 cze 2011, 22:00

Witam.
Od jakiegoś czasu strasznie szybko mi się kończyło paliwo w zbiorniku, a na drugi dzień było go bardzo dużo.
Pomyślałem, krasnoludki istnieją?
Na wszelki wypadek tankowałem, tankowałem aż wreszcie się przelało.
Czas zajrzeć do zbiornika.
Odkręciłem wieko i okazało się ,że pełno.
Obrazek

Rozebrałem potencjometr na pływaku
Obrazek
Obrazek

poprawiłem "ślizgi" ,blaszki ,które ślizgają się po "grzebieniu",złożyłem
Obrazek

i po problemie.
Dla potomności.
Zabieg trwał może 40 minut.
Wszystko "gra".

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 30 cze 2011, 22:18

Hmmm... a ostatnio tak sie zastanawiałem czy może miałby ktoś dostęp by taka drukowana blaszke zrobić? Bo u mnie widziałem ze nieźle jest porysowana i to też może być efektem oszukiwania.
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 30 cze 2011, 22:59

elmi_k, wydaje mi się ,że w 80-tkach było to samo.
Leć na szrot i wybierz coś w dobrym stanie.
Pozdro.

storm85-85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 28 sie 2009, 10:20
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: storm85-85 » 09 lip 2011, 20:03

robak26, co miałeś na myśli pisząc "poprawiłem ślizgi"??? Bo kurna ja ostatnio też pływak wyciągnąłem z baku (bo mi nie chce opaść wskaźnik poniżej 1/4 baku) i nic nie zauważyłem niepokojącego i nie wiem czemu mi nie opada wkazówka ... ;/

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 09 lip 2011, 22:04

"poprawić ślizgi" tzn. te blaszki , które ślizgają się po "grzebieniu".
Jedna nie dolegała dobrze i podczas jazdy zmieniała się rezystancja.
Przez co przybywało paliwa (teoretycznie).
Pozdro.

storm85-85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 28 sie 2009, 10:20
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: storm85-85 » 09 lip 2011, 22:45

Aha, nie to u mnie raczej z tym jest ok. Muszę jeszcze raz wyciągnąć i obejrzeć może coś mi umknęło.

ros1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 06 lip 2011, 19:34
Lokalizacja: Płock

Post autor: ros1986 » 12 lip 2011, 20:51

musze zajrzeć do swojego czujnika bo w czasie jazdy na przykład jest pół zbiornika i za chwile wskazówka spada i zapala sie rezerwa :(

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 12 lip 2011, 21:01

ros1986 pisze:musze zajrzeć do swojego czujnika bo w czasie jazdy na przykład jest pół zbiornika i za chwile wskazówka spada i zapala sie rezerwa :(
Miałem to samo, jak kupiłem auto.
Powinno pomóc.

ros1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 06 lip 2011, 19:34
Lokalizacja: Płock

Post autor: ros1986 » 22 lip 2011, 19:39

wykręciłem czujnik od anglika benzyniaka nie pasuje. swój wykręciłem poprawiłem te blaszki ponaginałem i założyłem "dupa". wykręce od rozbitego diesle mojego kuzyna :> zobaczymy

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 22 lip 2011, 19:56

ros1986, nie wiem czy wiesz, ale te blaszki muszą się tak zachowywać jak by je coś wypychało w stronę grzebienia.
Trzeba je rozgiąć od strony lutowanego przewodu i wtedy będą się same dociskać do bieżni.

ros1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 06 lip 2011, 19:34
Lokalizacja: Płock

Post autor: ros1986 » 23 lip 2011, 17:38

tak tak zrobiłem tak jak mówisz może już ten lut na tej skali jest wytarty. jak zalałem do pełna to działa :> trzeba jeździć na pełnym cały czas:>

Awatar użytkownika
UneeK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 477
Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: UneeK » 25 lip 2011, 11:09

Miałem to samo w a4 1999/2000. Czyszczenie ślizgów na płytce nie pomagało, prawdopodobnie wytarły się - lałem zawsze do pełna, kasowałem wskaźnik kilometrów i tak jeździłem. Rozwiązanie to kupno nowego pływaka w ASO lub wymiana płytki (z rozbitka), samej płytki nie można kupić.

boaziom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 23 gru 2013, 15:18
Lokalizacja: Lublin

Post autor: boaziom » 23 gru 2013, 15:30

Hej
a u mnie jest problem taki ze jak dojdzie paliwo do 1/4 to nagle opada do 0 i swieci rezerwa :/ czasami sie odwiesi i podniesie ale to bardzo rzadko hehh... moze tez warto rozebrac ?

Kazmierzyn00
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 02 paź 2014, 18:40
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Kazmierzyn00 » 04 paź 2014, 21:09

Rozebrać zawsze się opłaca i sprawdzić, no chyba że się nie potrafi tego złożyć z powrotem do kupy =D U mnie problem jest taki, że cały czas wskaźnik pokazuje na połowę baku. Pływak rozebrałem, wszystko ładnie chodzi, czytałem gdzieś że problem też może stanowić kalibracja wskaźnika na zegarach. Póki co robię jak kolega Uneek, obliczam ilość kilometrów z wlanej beny i staram się ok. 10 przed zatankować, awaryjnie też wożę kanisterek.

świstak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 26 wrz 2016, 18:25
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: świstak » 27 wrz 2016, 17:24

Dzięki za rady :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga