Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Problem z pompą paliwa

Silniki benzynowe
pawello19955
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 26 cze 2016, 11:18
Lokalizacja: Kuj-pom / CCH

Problem z pompą paliwa

Post autor: pawello19955 » 27 wrz 2016, 07:50

Witam! Koledzy od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem rano autka na benzynie. Wymieniłem świece, filtr paliwa oraz całą pompke paliwa. Zastanawiam się tylko czy pompka powinna już załączyć się przy włączonym zapłonie? Bo sprawdzałem i wiem że jak włączę sam zapłon to pompka wcale nie chodzi dopier jak zaczne kręcić rozrusznikiem wtedy zaczyna działać ... Tak ma być czy to jest jakaś usterka? Z góry dzięki za odpowiedzi

marcin75m1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 03 lut 2012, 19:45
Lokalizacja: dolnyslask

Post autor: marcin75m1 » 27 wrz 2016, 11:46

Witam , w 2.8 quattro też tak jest że pompa zaczyna pracować podczas pracy rozrusznika ,w 4.2 już jest inaczej pompa pompuje po przekręceniu kluczyka .
a6 2.8 manual
a6 4.2 auto

pawello19955
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 26 cze 2016, 11:18
Lokalizacja: Kuj-pom / CCH

Post autor: pawello19955 » 27 wrz 2016, 15:28

Koledzy wykoncze się z tym samochodem chyba... wymieniłem pompę podobno oryginalna a teraz to już wcale nie chce odpalić a jak przyłączę na benzynę to nie ma siły żeby jechać... co może być przyczyną?

Gość.

Post autor: Gość. » 27 wrz 2016, 16:39

nieszczelnośc w koszu?

pawello19955
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 26 cze 2016, 11:18
Lokalizacja: Kuj-pom / CCH

Post autor: pawello19955 » 27 wrz 2016, 17:25

Pompę zakupiłem wraz z koszem. Podobno wszystko oryginał.

Gość.

Post autor: Gość. » 27 wrz 2016, 17:27

sprawdź zatem cisnienie i wydatek-zakupiles jak mniemam uzywke więc oryginalnie może byc skasztaniona już.

pawello19955
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 26 cze 2016, 11:18
Lokalizacja: Kuj-pom / CCH

Post autor: pawello19955 » 27 wrz 2016, 18:04

Pompa jest nowa ze sklepu prosto brana. Uważam że na takich rzeczach nie warto oszczędzać parę groszy i zakupiłem nową. Na piątek jestem umówiony z mechanikiem aby sprawdzić właśnie ciśnienie. Tylko czy możliwe aby nowa pompa miała za małe ciśnienie?

Gość.

Post autor: Gość. » 27 wrz 2016, 18:14

Mozliwe aczkolwiek odsetek wadliwych jak kupujesz ori jest niski jak zamiennik to juz wysoki.

pawello19955
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 26 cze 2016, 11:18
Lokalizacja: Kuj-pom / CCH

Post autor: pawello19955 » 27 wrz 2016, 22:12

Nic innego chyba nie wymyślę tylko czekam do piątku bo jestem umówiony na sprawdzanie ciśnienia na listwie. A załóżmy gdyby przekaźnik był uszkodzony to też by mógł mieć takie problemy?

kamilo0307
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 01 wrz 2016, 21:23
Lokalizacja: Opoczno

Post autor: kamilo0307 » 28 wrz 2016, 01:30

A ja ci doradze żebyś wymienił czujnik temperatury. No i to by było na tyle.

pawello19955
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 26 cze 2016, 11:18
Lokalizacja: Kuj-pom / CCH

Post autor: pawello19955 » 28 wrz 2016, 04:48

Ale co ma czujnik temperatury do pompki? Bo w tej chwili nie tylko mam problem z odpaleniem ale i przy normalnej jeździe nie chodzi tak jak powinien.

Gość.

Post autor: Gość. » 28 wrz 2016, 13:11

Złe wskazania moga powodowac że ECU gupieje ale wskazania czujnika temperatury sprawdzisz vagiem.

pawello19955
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 26 cze 2016, 11:18
Lokalizacja: Kuj-pom / CCH

Post autor: pawello19955 » 28 wrz 2016, 13:50

W takim razie muszę się wybrać do kumpla na komputer. A powiedz mi jeszcze czy komputer mógłby wykazać co mu dolega? Po błędach doszedł bym gdzie szukać przyczyny?

audi1911
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 30 sie 2016, 08:43
Imię: Sławek
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: audi1911 » 28 wrz 2016, 13:59

Ciężkie odpalanie nie koniecznie musi być winą czujnika czy tez pompy paliwa.
z tym tematem bujałem się 3 miesiące i też mnie szlak trafiał. okazało się że mam już wadliwe ecu.
Problem był z napięciem na czujnik wału korbowego, gdzie powinno być podawane 8V a ecu dawało tylko 1,5V
Ja bym od tego zaczął diagnozę

Gość.

Post autor: Gość. » 28 wrz 2016, 15:45

ECu czujnik pompa to sa mozliwe przyczyny ktore trzeba sprawdzic oczywiście że podpięcie VAGa może nakierować.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga