Opony całoroczne do felg 20"
Opony całoroczne do felg 20"
Czy w Polsce można gdzieś dostać opony całoroczne w rozmoarze na felgi 20", tj 255/35 R20? W sklepach w USA jest kilkanaście opon tego typu do wyboru a u nas oferta jest znacznie bardzoej uboga. Znalazłem tylko jakiegoś chińczyka.
Inna kwestią takiego zakupu jest opłacalność, bo niektóre całoroczne w przeliczeniu kosztują około 2.000pln sztuka co pozwala kupić u nas dwa komplety i zostanie parę groszy na zmianę i wyważenie, ale gdyby dało się dostać opony wielosezonowe w przyzwoitej cenie proszę o taki namiar na sklep.
U mnie czasowo zawsze wychodzi tak, że zimówki zakładam w styczniiu a letnie w czerwcu, może mógłbym tego uniknąć. Na maksymalnych osiągach mi nie zależy.
Inna kwestią takiego zakupu jest opłacalność, bo niektóre całoroczne w przeliczeniu kosztują około 2.000pln sztuka co pozwala kupić u nas dwa komplety i zostanie parę groszy na zmianę i wyważenie, ale gdyby dało się dostać opony wielosezonowe w przyzwoitej cenie proszę o taki namiar na sklep.
U mnie czasowo zawsze wychodzi tak, że zimówki zakładam w styczniiu a letnie w czerwcu, może mógłbym tego uniknąć. Na maksymalnych osiągach mi nie zależy.
Też miałem coś podobnego napisać ale nie chciałem wyjsc na czepialskiego
.
Nie mowiac juz o tym ze całoroczne opony sa g. warte....



Nie mowiac juz o tym ze całoroczne opony sa g. warte....
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Panowie, dzięki 
Mi naprawdę chodzi tylko o pewnego rodzaju komfort, nigdy nie mam czasu na zmianę w terminie i wymyśliłem, że podpytam bo widziałem że auta w USA z mniejszymi felgami mają opony wielosezonowe. Jak oglądałem auta celem kupna, większość z USA też miało takie koła. Stąd pytanie.
Jeżdżę głównie po mieście, w moim przypadku może by się to sprawdziło. Ale widzę, ustawa nie przewiduje

Mi naprawdę chodzi tylko o pewnego rodzaju komfort, nigdy nie mam czasu na zmianę w terminie i wymyśliłem, że podpytam bo widziałem że auta w USA z mniejszymi felgami mają opony wielosezonowe. Jak oglądałem auta celem kupna, większość z USA też miało takie koła. Stąd pytanie.
Jeżdżę głównie po mieście, w moim przypadku może by się to sprawdziło. Ale widzę, ustawa nie przewiduje

Pamietaj tez ze opony sa bardzo głośne i zuzywaja sie szybko ze wzgledu na mieszanke i bierznik
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Jak można nie mieć czasu na zmianę opon
? Wystarczy tylko umówić się u wulkanizatora na konkretną godzinę. Przyjeżdżasz i jesteś obsługiwany poza kolejnością. Przynajmniej tak jest u mnie. Dzwonię, wybieram dzień i godzinę oraz podaję markę i model samochodu - to wszystko. Większość porządnych wulkanizatorów pracuje do godzin wieczornych (np. do 20).
Najlepiej nie zmieniać opon, gdy spadnie pierwszy śnieg, bo wtedy są kolejki na kilka dni do przodu, tylko gdy temperatura zaczyna być poniżej 10*C. Lepiej mieć już zimówki i przejechać na nich te kilka cieplejszych dni, niż jeździć na letnich po 'szklance'.
Opony całoroczne to można założyć do Golfa III (bez urazy
), który jeździ rocznie kilka tysięcy km, ale nie do auta z taką mocą. Oczywiście lepiej jeździć na takich zimą niż na letnich, ale latem wolałbym już letnie. Latem będą za miękkie, a zimą za twarde. Gdzieś musi być kompromis.

Najlepiej nie zmieniać opon, gdy spadnie pierwszy śnieg, bo wtedy są kolejki na kilka dni do przodu, tylko gdy temperatura zaczyna być poniżej 10*C. Lepiej mieć już zimówki i przejechać na nich te kilka cieplejszych dni, niż jeździć na letnich po 'szklance'.
Opony całoroczne to można założyć do Golfa III (bez urazy

A masz 7-mioro dzieci? Generalnie trochę priorytety się zmieniają z wiekiem
i naprawdę czasu może nie być na najbardziej oczywiste oczywistości jak mawia klasyk. Nie ma co generalizować, nie wszyscy żyją tak samo.
A jeśli chodzi o moc.... bez przesady. Do tego bądź co bądź ciężkiego auta te 310 kucyków to tyle ile 230 w Octavii. Oczywiście auta są nieporównywalne, ale jeśli miałbym zawirusowane RS6 to pewnie bym się zgodził, ale ja mówię o rodzinnej limuzynie. Dodatkowo 30 lat temu topowe BMW miały podobną moc a wtedy przymusu opon letnich i zimowych nie było. Nie twierdzę, że nie ma zalet takiego rozwiązania, osiągi i bezpieczeństwo na pewno stoją na wyższym poziomie.

A jeśli chodzi o moc.... bez przesady. Do tego bądź co bądź ciężkiego auta te 310 kucyków to tyle ile 230 w Octavii. Oczywiście auta są nieporównywalne, ale jeśli miałbym zawirusowane RS6 to pewnie bym się zgodził, ale ja mówię o rodzinnej limuzynie. Dodatkowo 30 lat temu topowe BMW miały podobną moc a wtedy przymusu opon letnich i zimowych nie było. Nie twierdzę, że nie ma zalet takiego rozwiązania, osiągi i bezpieczeństwo na pewno stoją na wyższym poziomie.
Watpie by były rozsądne wielosezony na 20". Ja osobiscie znam tylko vredestein quadra5 ktore mam zamiar kupić na A8 i A6 ale 17 i 18 cali.
Kosztuja troche ale sa bardzo dobre i sprawdzone. Z wielosezonowymi to ktos kto nie jechał albo jechał na jakims chinolu bez wartości to bedzie narzekał. To sa idealne laczki na nasze klimaty.
W mniejszych dupowozach stosuje od lat. Nie mam czasu i ochoty targac po euroie ze soba kompletu kół
Kosztuja troche ale sa bardzo dobre i sprawdzone. Z wielosezonowymi to ktos kto nie jechał albo jechał na jakims chinolu bez wartości to bedzie narzekał. To sa idealne laczki na nasze klimaty.
W mniejszych dupowozach stosuje od lat. Nie mam czasu i ochoty targac po euroie ze soba kompletu kół
