Panowie.
Mam następujące objawy:
1. Nie mogę otworzyć/zamknąć auta z pilota. Mogę otwierać/zamykać z kluczyka.Auto reaguje na wciśniecie pilota słychać jak chodzą silniczki zamków, zle nie reagują zamknięciem/otwarciem
2. Gdy otwieram z zamka muszę wyjąć szybko kluczyk i otworzyć drzwi inaczej dosłownie momentalnie auto się zamyka.
3. Jeżeli uda mi się otworzyć drzwi i nie wsadzę kluczyka do stacyjki włącza się alarm, który wyłącza się dopiero gdy przekręcę kluczyk w pozycji zaplonu.
4. Jak otworzę auto i wsadzę kluczyk i tak sobie autko stoi jest wszystko ok. Wystarczy, że wyjmę kluczyk i centralny sam się zamyka.
5. Gdy kończę jazdę, wyłączam silnik i wyciągam kluczyk ( nadal siedzę za kierownicą) auto się zamyka. Muszę zanowu włożyć kluczyk przekręcić w zapłon i wszystko się odblokowuje i w takim stanie mogę dopiero wyjść z auta.
6. Auto gdy się zamknie co jakieś czas samo się zamyka i zamyka i zamyka ( co jakieś 30 sekund. mimo że jest zamknięte.. ( przez co wczoraj rozladował mi się akumulator w nocy do ZERA)
Podejrzewałem, że może być coś z łącznością klucza z autem, że może osoba, która też użytkuje auto nie chce się przyznać, że coś z kluczem się stało (kobieta)... Gdy kluczyk jest w stacyjce wszystko działa idealnie.
Wymieniłem baterie. NIC. Rozkręciłem wymyłem płytkę w IPA - NIC.
No i w końcu wziąłem suszarkę i mocno rozgrzałem kluczyk (był aż gorący) - pomogło - wszystko ustąpiło jak ręką odjął... na jakieś klika godzin. Znowu grzanie i znowu OK i tak w kółko to teraz wyglada.... Moja w końcu się przyznała, że kluczyk wpadł jej kilka dni temu do wiadra z wodą ale cyt: "Tylko na chwilkę" :mikolaj:
Co poradzić?? Nie mam drugiego klucza.
Problem z centralnym zamkiem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 575
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Po prostu podłącz go pod kompa i zobacz jakie błędy Ci wygeneruje. Może być to kluczyk, ale może też być uszkodzony zamek w drzwiach kierowcy. Nie piszesz jak oświetlenie wewnętrzne reaguje na zamknięcie i otwarcie drzwi i czy na fisie prawidłowo Ci pokazuje otwarcia drzwi.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
- Na Fisie nie ma żadnych błędów.
- Zamek jest dobry bo ja tylko nim mogę otworzyć samochód
- Jak zamykam/otwieram manualnie kluczykiem oświetlenie wewn. zachowuje się normalnie. Czyli albo się zapala, albo gaśnie.
- do kompa nie mam możliwości podłączenia. Będę u mechanika na dniach, bo wymieniam poduchy slinika... Dopiero w tedy.
Wydaje mi się, że tu problem leży w pilocie... Bo po rozgrzaniu przy suszarce wszystko działa idealnie...
ale po jakimś czasie wszystko wraca do złego stanu. Czyli te rzeczy, które opisałem wyżej. Przyciskam otwórz na pilocie-> kierunki standardowo migają, słyszę że silniczki pracują, ale nic się nie dzieje.... żadne drzwi się nie otwierają. Po włożeniu kluczyka i przEkreceniu w zapłon wszystko wraca do normy, tak jakby dopiero wtedy auto czuło dobrze kluczyk (immobiliser????? ) Podobno on jest dobrze zalany i zabespieczony przed zalaniem dlatego zawsze nawet po utopieniu kluczyka działa.
P.S. Zauważyłem jeszcze, że jak zamknę go z pilota po rozgrzaniu wszytko jest ok Wczoraj wieczorem tak zrobiłem. Zszedłem do garażu dziś rano i wszystko w porządku. Autko stoi alarm czówa i spokoj - tak jak powinno być. Poszedłem do domu na śniadanie. Wziąłęm pilota nie nagrzewałem go od zeszłego wieczora. Jak tylko zblizylem się do auta (myślę, że jak tylko zlapal zasięg pilota) to znowy zaczął fisiować. Zaczął sam się zamykać (mimo, że był zamknięty) i tak średnio co kilka sekund...
[ Dodano: 2016-09-18, 10:04 ]
NIkt nie ma pomysłu??
- Zamek jest dobry bo ja tylko nim mogę otworzyć samochód

- Jak zamykam/otwieram manualnie kluczykiem oświetlenie wewn. zachowuje się normalnie. Czyli albo się zapala, albo gaśnie.
- do kompa nie mam możliwości podłączenia. Będę u mechanika na dniach, bo wymieniam poduchy slinika... Dopiero w tedy.
Wydaje mi się, że tu problem leży w pilocie... Bo po rozgrzaniu przy suszarce wszystko działa idealnie...
ale po jakimś czasie wszystko wraca do złego stanu. Czyli te rzeczy, które opisałem wyżej. Przyciskam otwórz na pilocie-> kierunki standardowo migają, słyszę że silniczki pracują, ale nic się nie dzieje.... żadne drzwi się nie otwierają. Po włożeniu kluczyka i przEkreceniu w zapłon wszystko wraca do normy, tak jakby dopiero wtedy auto czuło dobrze kluczyk (immobiliser????? ) Podobno on jest dobrze zalany i zabespieczony przed zalaniem dlatego zawsze nawet po utopieniu kluczyka działa.
P.S. Zauważyłem jeszcze, że jak zamknę go z pilota po rozgrzaniu wszytko jest ok Wczoraj wieczorem tak zrobiłem. Zszedłem do garażu dziś rano i wszystko w porządku. Autko stoi alarm czówa i spokoj - tak jak powinno być. Poszedłem do domu na śniadanie. Wziąłęm pilota nie nagrzewałem go od zeszłego wieczora. Jak tylko zblizylem się do auta (myślę, że jak tylko zlapal zasięg pilota) to znowy zaczął fisiować. Zaczął sam się zamykać (mimo, że był zamknięty) i tak średnio co kilka sekund...
[ Dodano: 2016-09-18, 10:04 ]
NIkt nie ma pomysłu??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 575
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Możliwe, że pilot robi Ci zwarcie. Poczekałbym jednak za diagnostykę kompem. Możesz jeszcze rozebrać kluczyk i przedmuchać go sprężonym powietrzem i pozostawić jakiś czas aby ew. odparował.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h