Wymiana zegarów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
b4ndit90, Ty nadal pokazujesz, że chcesz licznik przed liftowy. Jeżeli już chcesz zmieniać to zmieniaj tak jak ja - na polift. O wiele lepiej się prezentuje w aucie niż te stare. Cena za ściągnięcie CP jest różna. W ASO (o ile będa chcieli nadal to robić, bo wiem, ze teraz jest z tym ciężko) koszt to 350zł. Na allegro już są magicy co za 200zł ściągają. Pamiętaj, że w ASO musisz mieć pewność, ze licznik jest 100% legalny.
b4ndit90, Tutaj masz przykładowy numer licznika z polifta :
4F0920933Q
Wszystkie liczniki z numerem końcowym większym niż 930 będą miały kolorowy DIS.
Uważaj na liczniki z Q7, pasują P&P lecz będziesz miał problemy z wskaźnikiem paliwa, potrzebne będzie kodowanie i zmiana litrów.
Tak, cały licznik
A jeżeli nie będziesz chciał wydawać dużo kasy (bo liftowe trochę kosztują) to mogę Ci jedną rzecz doradzić jak wizualnie zobaczyć czy dany licznik ma kolor DIS - ramka DIS ma srebrną obwódkę.
licznik bez koloru DIS :
4F0920933Q
Wszystkie liczniki z numerem końcowym większym niż 930 będą miały kolorowy DIS.
Uważaj na liczniki z Q7, pasują P&P lecz będziesz miał problemy z wskaźnikiem paliwa, potrzebne będzie kodowanie i zmiana litrów.
b4ndit90 pisze:rozumiem ze cały panel
Tak, cały licznik
A jeżeli nie będziesz chciał wydawać dużo kasy (bo liftowe trochę kosztują) to mogę Ci jedną rzecz doradzić jak wizualnie zobaczyć czy dany licznik ma kolor DIS - ramka DIS ma srebrną obwódkę.
licznik bez koloru DIS :
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1083
- Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
- Imię: predki
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LEGNICA
Wymiana licznika jest banalnie prosta zdejmujesz dekory kratki i wymieniasz no i nie bedzie licznik dzialal bo trzeba sciagnąc cp w serwisie 300 zł jak masz dowod zakupu licznika
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Mało prawdopodobne że sam ściągniesz cp.... albo aso albo jakiś magik, ale zegary muszą być założone fizycznie w aucie i z autem do w/w.
Z tego co doczytałem, to bez problemu zakładasz te które chcesz, oczywiście do disla zegary mają być od disla, po montażu ściągnięcie cp i programowanie bajerów które chcesz mieć
Z tego co doczytałem, to bez problemu zakładasz te które chcesz, oczywiście do disla zegary mają być od disla, po montażu ściągnięcie cp i programowanie bajerów które chcesz mieć
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice