Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[BES 2.7 250 KM] Pytanie do posiadaczy 2.7 T

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
SoloZiP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 21 sty 2013, 09:34
Lokalizacja: Lubelskie

[BES 2.7 250 KM] Pytanie do posiadaczy 2.7 T

Post autor: SoloZiP » 07 wrz 2016, 14:17

Szybkie pytanko, chodzi mi o te 3 przewody idące nad przepływomierzem:

Obrazek

Na początku myślałem że coś mi wali w silniku, jednak gdy dotykam silnik nie ma jakiś większych stuków, natomiast gdy dotykam te przewody na odpalonym silniku coś w nich stuka jak pojebane, czy u was też tak jest?
W poprzednim 2.7 raczej tak nie było ale chciałbym się upewnić. Od czego te przewody wogóle są?

Awatar użytkownika
teiwaz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
Imię: Darek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: teiwaz » 07 wrz 2016, 20:27

Z tego co kojarzę to są przewody paliwowe, doprowadzenie paliwa z baku, powrót i odpowietrzenie baku. Napierniczać w nich może pompa paliwa ale prędzej zawór odpowietrzający bak. Znajduje się w pobliży słynnego n75 zaraz pod plastikiem pod który wchodzą te przewody na zdjęciu.

P.Froniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 128
Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
Imię: Piotr
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zduńska Wola

A6

Post autor: P.Froniu » 07 wrz 2016, 22:32

Tak jak wyżej

bartekziomek89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 03 sie 2012, 10:38
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: bartekziomek89 » 08 wrz 2016, 07:55

tez przerabiałem ten zaworek odpowietrzający, koszt niewielki bo więcej za przesyłkę zapłaciłem niż za zaworek ale nadeszła dzięki temu cisza i błąd zniknął
AUDI A6 C5 2,7 BiTurbo AJK Quattro!
Potrzebujesz strony WWW? Pisz!

SoloZiP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 21 sty 2013, 09:34
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SoloZiP » 08 wrz 2016, 16:50

Dzięki za podpowiedzi koledzy.

Bartekziomek89 powiedz jaki błąd miałeś w silniku? Ja mam 2 błędy za ubogiej mieszanki na dwóch bankach ciekawe czy to może mieć z tym coś wspólnego.
Jakiej marki brałeś zawór?

bartekziomek89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 03 sie 2012, 10:38
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: bartekziomek89 » 09 wrz 2016, 12:05

błedu nie pamiętam już ale coś 11... się zaczynał chyba i był ewidentnie pod ten czujnik/zaworek, nie miałem żadnych błędów ubogiej mieszanki. zaworek ori używka na alledrogo, z gwarancją rozruchową wziąłem i zatrybił
AUDI A6 C5 2,7 BiTurbo AJK Quattro!
Potrzebujesz strony WWW? Pisz!

SoloZiP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 21 sty 2013, 09:34
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SoloZiP » 06 paź 2016, 12:01

Czy element zaznaczony na zdjęciu to ten zawór odpowietrzający bak?


Obrazek

Obrazek

Byłem dzisiaj u jednego mechanika który kiedyś miał 2,7t i stwierdził że to ma tak stukać bo niby tak działa odpowietrzenie, sam już zgłupiałem.

Prośba do posiadaczy 2,7t moglibyście dotknąć ten zawór i sprawdzić czy stuka?
U mnie stuka non stop bardzo wyczuwalnie.

Powiedźcie jeszcze gdzie jest zawór regulacji ciśnienia paliwa bo nie mogę znaleźć.

Awatar użytkownika
teiwaz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
Imię: Darek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: teiwaz » 07 paź 2016, 06:35

Tak to ze zdjęcia to zawór odpowietrzający bak. Zawór regulacji ciśnienia paliwa jest po drugiej stronie rury Y dokładnie na przeciwko tego taki srebrny metalowy przyczepiony do listwy doprowadzającej paliwo do wtrysków. On powinien chodzić ale nie tak głośno żeby go słychać było. Jak nie działa to teoretycznie powinien wywalić błąd tego właśnie zaworu a nie ubogiej mieszanki. Najczęściej uwalony zawór objawia się tym że podczas tankowania odbija zawór w dystrybutorze nawet na pustym baku.

Awatar użytkownika
Krix0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 18 kwie 2015, 21:00
Imię: Artur
Rocznik: 1999
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KGR

Post autor: Krix0 » 07 paź 2016, 19:03

U mnie stuka, sprawdzianem godzinę temu

SoloZiP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 21 sty 2013, 09:34
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SoloZiP » 10 paź 2016, 16:09

teiwaz, dzięki już znalazłem regulator ciśnienia paliwa, ale nie widzę nic niepokojącego nie hałasuje nie cieknie itp.

Krix0, masz jakieś błędy w silniku czy nie sprawdzałeś?

Ostatnio wypiąłem i wpiąłem zawór z silnika, po odpaleniu przez jakiś czas nie stukało, po paru km znów zaczęło.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl