Jeszcze napisz że na seryjnych gratach..[/quote]
Oczywiście, a co w tym dziwnego?
CHIP TUNING AUDI A6 C5 1,9TDI 131Km AWX
Jak sprzedawałem swoją AVF (bliźniak AWX) to miała 178PS i 405Nm. Hamowana była na zlocie na podwoziówce. Program napisał SPANKY za naprawdę niewielką kwotę.
Sprzęgło i dwumasa była z BRD, wywalony cat i pasywny DPF w którego helmut doposażył A6
Zrobiony przelotowy downpipe i wyczyszczona turbina + nowe węże zasilające w olej, nowe uszczelki na dolocie, nowy szczelny EGR i ogólnie ogarnięte podciśnienia. Autko szło jak wściekłe...
Sprzęgło i dwumasa była z BRD, wywalony cat i pasywny DPF w którego helmut doposażył A6

Zrobiony przelotowy downpipe i wyczyszczona turbina + nowe węże zasilające w olej, nowe uszczelki na dolocie, nowy szczelny EGR i ogólnie ogarnięte podciśnienia. Autko szło jak wściekłe...
Audi 80 FWD 2.0 90PS - ex
Audi A6 FWD 1.9 131PS - ex
Audi S6 C5 Q 4.2 340PS - jest i cieszy
Audi A6 FWD 1.9 131PS - ex
Audi S6 C5 Q 4.2 340PS - jest i cieszy

koledzy ja bym chciał delikatnie podciągnąć swoje AJM, te niby 115 fajnie sie zbiera i nie czuć jakiejś dużej różnicy względem AWX ale chciałbym zobaczyć jak to jeździ z większym momentem i ok 150KM, chciałbym zrobić to sam i tu pytanie czy któryś z kolegów robił coś takiego sam i czy ma podobną mapkę do ajm ? a może z AWX podejdzie?
pomoc w sprawie pieców webasto