Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Cieknąca pompa z baku

Nadwozie
ODPOWIEDZ
Arekbtm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 30 wrz 2015, 15:11
Lokalizacja: Bytom

Cieknąca pompa z baku

Post autor: Arekbtm » 02 wrz 2016, 21:26

Witam. Starałem się znaleźć temat jak i instrukcje demontażu pompy, która jest w baku od strony pasażera (znalazłem tylko od strony kierowcy). No i mam tylko budowę pompy. Zmierzając do problemu, jest wyciek ropy właśnie przy tej pompie, dokręciłem ten dekielek, myślałem, że to może pomoże, niestety nie, odkręciłem całkiem i wymieniłem ta gumową uszczelkę (bagatela 70zl). Wyczyściłem wszystko i zadowolony, że to ten problem pojechałem zatankować. Na drugi dzień załamka... Dalej się lało, wyczyściłem raz jeszcze to i obserwowałem z kąt jest wyciek, okazuje się, że z tego plastikowego pierścienia co się łączy z bakiem a do niego przykręca się tą nakrętkę co trzyma pompę. Teraz kilka pytań... Jak można do zdemontować? Może do op koła pojechać silikonem? Czy trzeba wyciągnąć pompę, a jak tak to jak? Nie chce nic w środku pourywać. Za udzieloną pomoc bardzo dziękuje, mam nadzieję, że dobry dział wybrałem ;)

leon11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 575
Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
Imię: Leszek
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: leon11 » 03 wrz 2016, 00:42

O jakimkolwiek silikonie zapomnij. Wszystko musi być szczelne oryginalnie zmontowane. Jeżeli nie, to trzeba wymienić uszkodzone części.
Nie wiem jaką instrukcję demontażu czytałeś, ale załączę Ci PDF-a do drugiego czujnika paliwa. Z tym głównym postępujesz podobnie z tym, że odpinasz wcześniej przewody i wtyczkę. Pompę wyciągasz ze zbiornika trochę kombinując i odpinając przeszkadzające wężyki. Jest specjalna procedura dokręcania pierścienia i siła. Dokręca się go tak mocno jak koło samochodu (120 Nm).
Tu masz fotki jak wygląda pompa przy wyciąganiu.

Obrazek

Obrazek

Niestety, nie udało się dodać załącznika, ale pochodził on chyba z tej strony:
a6-c6-brak-wskazan-poziomu-paliwa-vt20385.htm
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 03 wrz 2016, 12:40

Instrukcje:
» pompa paliwa,
» pompa strumieniowa,
» zestawienie montażowe pomp.

Mam nadzieję, że wystarczy :] .

[ Dodano: 2016-09-03, 12:40 ]
Z racji tego, że poprzedni wątek z linkami poszedł do śmietnika, przeklejam je również tutaj dla potomnych.

Arekbtm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 30 wrz 2015, 15:11
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Arekbtm » 03 wrz 2016, 13:45

Dzieki za pomoc pnay, potrzebne instrukcje :) Tylko jeszcze proszę o jedną podpowiedź, jak ściągnąć i wymienić ten pierścień gwintowy na rysunku jest to nr 3 z niego właśnie przecieka ropa, a czemu?? Sam nie wiem... wiem tyle że wcześniej już ktoś maczał w tym ręce.
Proszę wybaczyć, za zaśmiecanie forum, tam ty post nie skierowałem do odpowiedniego działu ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja