Ja też mam sentyment do pierścieni
A jako dowód tego, że wszystko teraz na jedno kopyto robią powiem, że szwagrowi w MB GLA AMG po 10kkm rozleciała się skrzynia biegów
To je dopiero technologia :D
Czas czas czas
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Sęk w tym, że ja nie spieram się o wyższość jednego nad drugim. Po prostu chciałem zmienić samochód na technologicznie nowszy, ale zarazem "sprawdzony", stad wymagania, V8, allrad, 6HP. Jako, że z reguły latam trasy 1,2k km, to raczej większy i wygodniejszy samochód.metyoo pisze:Szczerze powiedziawszy to nie ma większego sensu spierać si która marka lepsza, bo tak na prawdę to wszystko dzisiaj robią na jedno kopyto....
Niestety pierścienie skończyły się na C6, później zaczyna się era 8hp albo s-tronic(dsg). Jedna i druga skrzynia jest "delikatna" i potrafi zawieść w najmniej oczekiwanym momencie... stąd odpadły na przedbiegach Gdyby było C7 w konfiguracji V8 + 6HP, wziąłbym bez zastanowienia, być może nawet 2 (drugi na zapas:P).
W nowe mozna iść tylko pod warunkiem że traktujemy je jak...smartfona który po 2 latach idzie w kubeł i sie kupuje nowy. Oczywiście tekie nowe powinny kosztowac ułamek ceny nowych z przed lat a nie tyle samo lub więcej...
Zdarzaja się wyjatki w miare zadbane ale to sa wlasnie wyjątki.
Ja tam inwestuje w starocie i 20letnie A8 mnie w zupelnosci wystarcza
Zdarzaja się wyjatki w miare zadbane ale to sa wlasnie wyjątki.
Ja tam inwestuje w starocie i 20letnie A8 mnie w zupelnosci wystarcza
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga