[ACK 2.8 193 KM] Ciezko pali, dlugo kreci prosba o pomoc w b
[ACK 2.8 193 KM] Ciezko pali, dlugo kreci prosba o pomoc w b
witam
mam problem z audi a6 c5 1998 2.8 avant
problemem jest ciezkie palenie, dlugo kreci, wypada to losowo czasami pali od strzalu a czasami kreci dlugo, problem losowo na cieplym czy zimnym silniku. dodatkowo czuc zapach benzyny w spalinach. jezdzi normalnie nie ma problemow
bledy :
AG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4D0 907 551 AE
Component and/or Version: 2.8L V6/5V MOTR HS D02
Software Coding: 05102
Work Shop Code: WSC 02325
11 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
26-10 - Output Open - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
26-10 - Output Open - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
26-10 - Output Open - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
26-10 - Output Open - Intermittent
01253 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83)
26-10 - Output Open - Intermittent
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground
P1435 - 35-10 - - - Intermittent
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground
P1421 - 35-10 - - - Intermittent
01254 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84)
26-10 - Output Open - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
17923 - Intake Manifold Valve (N156): Short to Ground
P1515 - 35-10 - - - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
w czym moze lezec problem ? po skasowaniu bledy wracaja po jakims czasie ..
mam problem z audi a6 c5 1998 2.8 avant
problemem jest ciezkie palenie, dlugo kreci, wypada to losowo czasami pali od strzalu a czasami kreci dlugo, problem losowo na cieplym czy zimnym silniku. dodatkowo czuc zapach benzyny w spalinach. jezdzi normalnie nie ma problemow
bledy :
AG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4D0 907 551 AE
Component and/or Version: 2.8L V6/5V MOTR HS D02
Software Coding: 05102
Work Shop Code: WSC 02325
11 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
26-10 - Output Open - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
26-10 - Output Open - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
26-10 - Output Open - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
26-10 - Output Open - Intermittent
01253 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83)
26-10 - Output Open - Intermittent
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground
P1435 - 35-10 - - - Intermittent
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground
P1421 - 35-10 - - - Intermittent
01254 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84)
26-10 - Output Open - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
17923 - Intake Manifold Valve (N156): Short to Ground
P1515 - 35-10 - - - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
w czym moze lezec problem ? po skasowaniu bledy wracaja po jakims czasie ..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
- yaszczur
- Moderator
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
wtryski, regulator ciśnienia paliwa, pompa paliwakic3k pisze: 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
26-10 - Output Open - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
26-10 - Output Open - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
26-10 - Output Open - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
26-10 - Output Open - Intermittent
01253 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83)
26-10 - Output Open - Intermittent
01254 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84)
26-10 - Output Open - Intermittent
przepływka, czujnik położenia przepustnicy, silnik krokowykic3k pisze:17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground
P1435 - 35-10 - - - Intermittent
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground
P1421 - 35-10 - - - Intermittent
17923 - Intake Manifold Valve (N156): Short to Ground
P1515 - 35-10 - - - Intermittent
układ odpowietrzania paliwa, zawór węgla aktywnegokic3k pisze:01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
sonda lambda (bank1 - pierwsza głowica)kic3k pisze:16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
Wszystkie błędy są sporadyczne, więc pojawiają się w określonych warunkach.
Pozdrawiam...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 02 sie 2016, 21:10
- Lokalizacja: Pomorskie
Bez gazu, chce zalozyc - ale chce miec silnik zrobionySzakalakaM pisze:Nie wiem czy masz gaz ale jeśli tak to sprawdź czy reduktor nie przepuszcza gazu wężykiem podciśnienia albo czy wtryski gazowe nie puszczają. Mam dokładnie ten sam silnik i też miałem duże problemy z odpalaniem bo gaz zalewał silnik. Po regeneracji reduktora zapala jak trzeba
[ Dodano: 2016-09-01, 10:34 ]
Problemem był za słaby akumulator, oraz przyrdzewiala masa.
Zostal tylko błąd z sonda 1,1 - oraz vag pokazuje cały czas temperaturę chłodziwa (coolant temp) 0st. Czy od czujnika temp może sonda głupiec?
Auto dalej ciężko pali oraz czy zapach paliwa w spalinach.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 01 wrz 2016, 21:23
- Lokalizacja: Opoczno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 01 wrz 2016, 21:23
- Lokalizacja: Opoczno
problem z temp rozwiazany - nowsza wersja vag pokazuje normnalna temp, sprawdzane takze u speca od elektorniki. Jedyny blad ktory zostal - sonda - wyeliminowany, wymienilem i jest spokoj.szydera pisze:Jak czujnik temp nowy to sprawdź czy do wtyczki dochodzi prąd? Bez wlasciwych wskazań temp płynu będzie masakra.
jednak samochod dalej dlugo kreci, jest dluzej postoi jest problem, trzeba krecic 5sek ale za kazdym razem odpali, natomiast jest jest odpalany do 15min po zatrzymaniu kreci za kazdym razem od miejsca.
W czym moze byc problem ? bledow brak..
moze zawor zwrotny paliwa ?
Miałem podobny problem z odpalaniem praktycznie zawsze odpalał za pierwszym razem (może z 3 razy się zdarzyło że za drugim) jednak trzeba było dłużej pokręcić. Objaw pojawiał się raz na ciepłym raz na zimnym czasem jak postał krótko a czasem długo. Problem trwał ponad ROK czasu, któregoś razu stanąłem pod pocztą i nie chciał zapalić wcale. Okazało się że winna była pompa paliwa, po wymianie palił na widok kluczyka (kupiłem oryginał siemens vdo). W moim sedanie pompa była pod tylna kanapa po stronie pasażera, nie wiem jak w avancie. Nie wiem co dokładnie było przyczyną ale pewnie za niskie ciśnienie, jak masz możliwość możesz zmierzyć, prawidłowe powinno być 4 bary (przynajmniej taka daje oryginalna siemens vdo).
Problem jest dalej auto stoi od poniedziałku u mechanika a ten rozkłada ręce..
Świece wymienione stare były czarne zajechane
Jednak dalej długo kręci, zalewa silnik czuć benzynę w spalinach nie przepala jej. Jak odpali jeździ idealnie, po zgaszeniu do 15 min pali od ręki, po dłuższym trzeba kręcić długo ale zapali zawsze. Problem na zimnym jak i ciepłym silniku, w kompie brak błędów..
moga to byc wtryski ? jak je sprawdzic .. ?
Świece wymienione stare były czarne zajechane
Jednak dalej długo kręci, zalewa silnik czuć benzynę w spalinach nie przepala jej. Jak odpali jeździ idealnie, po zgaszeniu do 15 min pali od ręki, po dłuższym trzeba kręcić długo ale zapali zawsze. Problem na zimnym jak i ciepłym silniku, w kompie brak błędów..
moga to byc wtryski ? jak je sprawdzic .. ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
- Imię: Krystian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
- Kontakt:
Mam podobny problem z silnikiem 4.2-po długi postoju trzeba długo kręcić żeby odpalił. Po rozgrzaniu i pali na kopa. Nie rozwiazałem jeszce problemu ale moge podpowiedziec co sprawdzić.
Po twoich błedach stawiałbym za zawór EVAP-ale dla sprawdzenia
Zaślep przewód między zaworem(evap) a kolektorem ssącym.
Ewentualnie dla pewności-
Sprawdz cisnienie pompy paliwa
Ewentualnie regulator ciśnienia-również można go sprawdzic zaślepiając przewód za nim
Daj znać czy coś z tego wyszło
Po twoich błedach stawiałbym za zawór EVAP-ale dla sprawdzenia
Zaślep przewód między zaworem(evap) a kolektorem ssącym.
Ewentualnie dla pewności-
Sprawdz cisnienie pompy paliwa
Ewentualnie regulator ciśnienia-również można go sprawdzic zaślepiając przewód za nim
Daj znać czy coś z tego wyszło
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 01 wrz 2016, 21:23
- Lokalizacja: Opoczno
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga