Wiecie moze co to za czarne na zewnetrznej stronie bieznika i na srodkowym biezniku?sa jakby wypukle troszke. Opona to continental conti sport contact 5.
Raczej nie, przewaznie mam 2.4-2.5. Ogladalem zdjecia na necie uzywanych opon i tez w sumie maja takie paski mniej lub bardziej widoczne tylko co one oznaczaja.
[ Dodano: 2016-08-24, 06:07 ]
Tzn zdjecia csc5 chociaz widze,ze opony z bardziej scietym zewnetrznym bieznikiem a nie kwadratowym tez maja cos podobnego.
Apophis, chyba nie o to by chodziło. Palec85, weź wklej jeszcze raz zdjęcie tylko ze strzałkami, mi na pierwszy ogień przyszła myśl tak jak koledze schillerowi.
Jutro zrobie lepsze zdjecia. W google jak sie wpisze ta nazwe opony to tez widac ze ludzie na uzywkach maja takie jak by paski,cienie na zewnettznych bieznikach i taki czarny pasek idacy przez srodkowy bieznik na czole dookola opony.
[ Dodano: 2016-08-24, 22:00 ]
Na moim zdjeciu zobaczcie tam gdzie kawalek bieznika jest czysty,ptzetarlem go szmatka. Srodkowy na czole. Idzie tam dookola taki czarny pasek.
Żebro centralne może mieć inny skład mieszanki bieżnika częsty myk stosowany w oponach motocyklowych super sportach środkowa część bieżnika twarda o małych oporach toczenia boki bardzo miekie klejące motocykl w pochyłe być może ten patent zastosowano csc5 a pasek to granicą różnych mieszanek gumy
Dzieki enduro7, jak zwykle podziwiam za wiedze:)Apophis nie chodzi o to,ze jest to wymyslanie problemow ale nie spotkalem sie z tym wczesniej a ze jestem taki, ze nie olewam czegos co budzi moj niepokoj w samochodzie i nie przechodze nad tym do porzadku dziennego to zapytalem po prostu:)wiedzy nigdy nie za wiele:)
Enduro7, no dobra, rozumiem w motocyklu gdzie ta opona pracuje w zakręcie bokiem ale w osobówkach? Gdzie teoretycznie opona całą powierzchnią ma dotykać asfaltu?
Cos w tym musi byc bo po wewnetrznej i zewnetrznej stronie opony jest tak samo wiec pochylenie kola nie ma tu nic do rzeczy, zbieznosc jest dobrze ustawiona a cisnienie tez jest dobre bo sprawdzalem dzisiaj bieznik i wyciera sie rowno. Z reszta przygladajac sie oponom na necie to praktycznie wszystkie csc 5 tak maja.
Ja Cie rozumie ale dla mnie to sprawa do wyjasnienia u oponiarza a znam takich wielu. A tak poza tym daj na luz troche bo z takim stresem to się nerwicy dorobisz
No na punkcie opon mam troche manie chwilowa jak mnie w tamtym roku na zimowki ozenili gdy jedyna moja wiedza opierala sie na wysokosci bieznika:)pisalem w innym poscie o tym w kzdym razie opona prawie 13 lat, kruszace sie i odpadajace lamelki, wlasciciel wulkanizacji twierdzacy ze jest ok a wiek nie taki zly hehe takze zbieram wiedze zeby moc kiedys zagiac jakiegos pseudo oponiarza:)
Zimówki to ja wywalam jak mają 6lat albo wyłysieją ale zwykle miesa im nie brak tylko guma juz twardnieje. Mozna by to dojeździc latem ale one maja tendencje do bycia śliskimi na mokrym i to nieraz bardzo. Letnie nastoletnie to tez w kubeł 10lat to chyba najdalszy max o ile była dobrze przechowana i ma ładny stan wizualny.