WITAM
Długo tu nie pisałem gdyż z obowiązku robię kilka zmian.
Ani jeden ani drugi system napędu kompresora nie zdał egzaminu. Będzie powrót do org. paska napędzającego podzespoły i osobny szerszy pasek - 8PK do napedu kompresora. Założę osobny pasek wyłącznie do kompresora a na wał założone będzie podwójne kółko od 3.0 TFSI.
Również wpadną org. wtryski od 2.7bt - 300cmx3bar. Powinno to zaspokoić potrzeby przeróbki gdyż te wtryski obsłużą 350KM przy 4barach.
Odpowietrzenie skrzyni korbowej trafi do podsmarowania kompresora co lekko go uszczelni i powinno zwiększyć doładowanie. Odpowietrzenie głowic - wolna odma.
Głównym problemem powodów stało się slizganie się sprzęgła, na dwójce nie ma już wciskania w fotel lecz tylko obrotomierz leci na zegarze a samochód słabo przyspiesza.
Z tych powodów również zastanawiam sie nad wzmocnieniem sprzegła - docisk lub lepsza tarcza od oryginału, obicie jej jakimś słabym kevlarem - koszt 300zł + przesyłki.
Na dzisiejszy dzień chyba wiem, ze starczy zrobić ewentualnie remapę i to wszystko bez zbednego grzebania w nową elektronikę. Dużo czasu przesiedziałem na racingforum i dowiedziałem się wielu istotnych rzeczy.
Dla większych osiągów potrzebne jest również , dla tych co chcą więcej koni, zmienić wydech i ewentualnie mocniejszą pompę paliwa założyć.
Myślę, że przed zimą projekt powinienem zakończyć z jakimś sukcesem i podać dla chcących na ''tacy''
