[ACK 2.8 193 KM] Pomieszane wałki rozrządu
[ACK 2.8 193 KM] Pomieszane wałki rozrządu
Witam wszystkich.
Mam silnik 2.8, zdiagnozowałem, że głowica od strony pasażera jest od innego silnika, miała dużo mniejsze kanały dolotowe niż prawa. Kupiłem głowice z wałkami, splanowałem nową głowice, zrobiłem też swoją głowice od strony kierowcy.
Teraz mam problem, pomieszałem wałki dolotowe. Mam trzy wałki dolotowe, dwa takie same, jeden inny. Względem pozostałych wałków krzywki są inaczej ułożone, o 20stopni względem znaku na wale, o 180stopni względem nacięcia do czujnika Halla. Ktoś wie jak ma to być poskładane?
Gdzie mogę kupić śrubę do przykręcenia koła paska rozrządu?
Pozdrawiam, z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
Mam silnik 2.8, zdiagnozowałem, że głowica od strony pasażera jest od innego silnika, miała dużo mniejsze kanały dolotowe niż prawa. Kupiłem głowice z wałkami, splanowałem nową głowice, zrobiłem też swoją głowice od strony kierowcy.
Teraz mam problem, pomieszałem wałki dolotowe. Mam trzy wałki dolotowe, dwa takie same, jeden inny. Względem pozostałych wałków krzywki są inaczej ułożone, o 20stopni względem znaku na wale, o 180stopni względem nacięcia do czujnika Halla. Ktoś wie jak ma to być poskładane?
Gdzie mogę kupić śrubę do przykręcenia koła paska rozrządu?
Pozdrawiam, z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga