Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BMK 3.0 224 KM] Awaria silnika?

Silniki wysokoprężne
Astax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 14 lut 2016, 19:59
Lokalizacja: Płock

[ BMK 3.0 224 KM] Awaria silnika?

Post autor: Astax » 13 sie 2016, 19:08

Witam.


Wczoraj ruszając z bramek na a2, włączyłem sport i pognalem do przodu a wraz za mną kłęby białego dymu. Przy 140 silnik zaczął hamować i obroty zaczęły skakać od 500 do 3000-4000 przy czym towarzyszyly wielke wibracje calego auta. Zjechalem na pobocze po czym samochod sam zgasł. Po odpaleniu cos stukalo w silniku i brzmiał jak stary ursus przy czym strasznie nierówno chodził(obroty falowaly). Dodam też że w dolocie do turbiny byl olej.

Pozdrawiam i proszę o pomoc. :)

Gość.

Post autor: Gość. » 13 sie 2016, 19:35

Chopie do specjalisty i diagnostyka mechaniczna bo opisujesz cos co może być poważną awarią.

haribo.pl

Wtrysk

Post autor: haribo.pl » 15 sie 2016, 11:04

Może wtryski wypaliły tłoka

Snookus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 03 lis 2015, 16:42
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Snookus » 15 sie 2016, 18:31

Tak z ciekawości jaki przebieg? I czy kupiony od handlarza?

Astax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 14 lut 2016, 19:59
Lokalizacja: Płock

Post autor: Astax » 16 sie 2016, 00:39

250Tyś, od Pana który sprowadza owszem. Miesiąc temu byly sprawdzane wtryski turbina i inne rzeczy, tylko dpf byl do wycięcia.

Gość.

Post autor: Gość. » 16 sie 2016, 04:35

tylko dpf byl do wycięcia.
ta kwestia sugeruje że to..
Astax pisze:250Tyś
to część rzeczywistego przebiegu którego skręcił
Astax pisze: Pana który sprowadza

Astax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 14 lut 2016, 19:59
Lokalizacja: Płock

Post autor: Astax » 16 sie 2016, 13:32

Chodzi mi o to z dpfem ze powiedziali zeby wyciac dpfa, lepiej wczesniej niz pozniej. Nie kopcil w ogole, nic sie z nim nie dzialo dlatego ta awaria to mega zaskoczenie

poczekaj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 14 sty 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: poczekaj » 16 sie 2016, 14:24

Ale w jaki sposób były sprawdzone wtryskiwacze? Co wskazywało na konieczność usunięcia DPF? Oleju nie przybywało w silniku?

Sorki, ale 250k w A6 z BMK, jak mniemam od handlarza z Płocka, to raczej mocno nierealne...

haribo.pl

Wtrysk

Post autor: haribo.pl » 16 sie 2016, 20:57

poczekaj pisze:Ale w jaki sposób były sprawdzone wtryskiwacze? Co wskazywało na konieczność usunięcia DPF? Oleju nie przybywało w silniku?

Sorki, ale 250k w A6 z BMK, jak mniemam od handlarza z Płocka, to raczej mocno nierealne...
O widze że jest kolejny fachowiec od przebiegu:)
Dlaczego nierealne ???ja rok temu kupiłem bmk z 05r.z przebiegiem 260tys.książka plus potwierdzenie z aso.

I ja sądzę ze kolega moze miec tyle co opisuję .to że pewnie ty masz 300k i rocznik 2007 to nieznaczy ze starsze auto ma wiecej,bo przebieg od rocznika nie rośnie ,tylko od jazdy.A przy 200tys mogą być juz wtryski do wymiany a niekoniecznie muszą.

poczekaj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 14 sty 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: poczekaj » 16 sie 2016, 23:43

Ja nie twierdzę, że mały przebieg jest niemożliwy. Chodzi mi tylko o to, że coś za dużo w naszym internecie szczęśliwców, co kupują 10latki 3.0tdi z przebiegiem 250k. Można coś takiego oczywiście trafić, ale trzeba się w tym celu trochę pofatygować.

Tak jak mówisz, przebieg wynika z jazdy, a nie z rocznika. Mój samochód był sprowadzony w 2010 na zamówienie. 3 latek wtedy miał niecałe 180k przebiegu. Kolega trochę nim pojeździł, ale za dużo kilometrów nie nakręcił. Niedługo potem dostał służbowy, a potem wyjechał za granicę. Ostatecznie odkupiłem auto na początku 2015 roku z przebiegiem ok 225k. Ja każdemu życzę dobrze, ale niestety ciężko jest trafić od handlarza samochód który jeździł 8-10 lat w Niemczech i ma mieć przebieg poniżej 300k.

Wracając do sedna, BMK miały nieco mniej trwałe wtryskiwacze niż ASB więc to chyba jest najbardziej prawdopodobny winowajca całego zajścia. Obym oczywiście się mylił...

Astax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 14 lut 2016, 19:59
Lokalizacja: Płock

Post autor: Astax » 17 sie 2016, 18:45

Kto powiedzial ze od handlarza z plocka? :). Szukaliśmy bardzo dlugo i jak ktos sie zna to trafi dobrze ;)

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 17 sie 2016, 18:55

Astax pisze: Szukaliśmy bardzo dlugo i jak ktos sie zna to trafi dobrze ;)
Nie chcę być złośliwy ale z opisu awarii to raczej dobrze nie trafiłeś :|
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno

haribo.pl

Wtrysk

Post autor: haribo.pl » 17 sie 2016, 19:44

arczi0044 pisze:
Astax pisze: Szukaliśmy bardzo dlugo i jak ktos sie zna to trafi dobrze ;)
Nie chcę być złośliwy ale z opisu awarii to raczej dobrze nie trafiłeś :|
Haha to dobre jest:)
Nie no wszystko sie psuje ,nie ma bezawaryjnych
Jesli wtryski to pol biedy za 4k zrobisz
Jesli wypalilo tlok to juz gorzej

poczekaj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 14 sty 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wtrysk

Post autor: poczekaj » 18 sie 2016, 09:42

haribo.pl pisze: Jesli wtryski to pol biedy za 4k zrobisz
Gdzie nowe wtryski za 4k? Być może będę wymieniał, to by mi się taka informacja przydała.

DariuszKR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 10 lis 2015, 09:10
Lokalizacja: Czeladź

Post autor: DariuszKR » 18 sie 2016, 09:58

chyba regenerowane , a z opisu wynika ze panewka sie obrocila

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja