Ostatnio miałem wymiany rozrzad+zaworki olejowe + wymiana płynu wspomagania, poprawiłem tez mocowanie zaworka zwrotnego na końcu odmy bo bylo zle zlozonę i wszystko bylo zarzygane olejem w tej okolicy.
Rozrzad udalo sie ustawic na -3 i -1 , tak samo jak przed poprzednią wyminą.
Pod kolektor ssacy poszła nowa uszczelka, i zamotowana została przegroda/uszczelka magistrali olejowej. ( wczesniej byla sama uszczelka metalowa, teraz w serwisie po numerze win dali mi taka przegrode jakby )
Teraz problem, obroty po odpaleniu wzrastaja sobie od 760 do ok 840 - 800 i tak sie urzymuja z małym falowaniem.
Zauwazyłem ze wypadanie zapłonu bardzo ładnie sie urzymuje ok 9 ( wczesniej skakało od 5 do 15)
Jednak po przełaczeniu na gaz wzrastaja obroty jeszcze bardziej....
Proszę o wszelke wskazowki
Przepływka na wolnych obrotach pokazuje ok 6
Jak cos napisałem niejasno to piszcie i bede wiecej szczegołow podawał .
Licze na was

[ Dodano: 2016-08-10, 12:46 ]
Chyba wiem co moze byc przyczyną, czujnik czieczy chlodzącej.
W silniku w 7 grupie nie ma zadnych wskazan o temperaturze , chciałbym go wymienic i teraz pytanie , ktory to jest ten w przewodzie przy chłodnicy (strona pasazera na dole)
czy ten pod harmonijką igreka ?
[ Dodano: 2016-08-11, 12:51 ]
Czujnik ok, nagrałem film z tym zjawiskiem
Film
[ Dodano: 2016-08-11, 21:30 ]
up
Test szczelnosci dolotu nie wykazał nieszczelnosci, przepustnica wymyta jak nie powiem co,
Na odpalonym silniku gdy zasłoniłem wlot do przepustnicy to auto zgasło, nie zasysało lewego powietrza.
Juz mi rece opadaja i nie wiem czego szukac....