Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AJK 2.7 230 KM] NIE DZIAŁA CYLINDER DRUGI mruga check

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
OGRYZ87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 07 sie 2016, 02:00
Lokalizacja: Chocianów

[AJK 2.7 230 KM] NIE DZIAŁA CYLINDER DRUGI mruga check

Post autor: OGRYZ87 » 08 sie 2016, 20:01

Witam jestem nowy wiec jak popełnie jakies błedy to przepraszam!!

Natomiast mam powazny problem niedawno zakupiłem moje audi po 2wóch tygodniach zaczeły sie dziwne zeczy, mianowicie nie pali na cylinder drugi. wymieniłem swiece cewki wtrysk i dalej nic :/ zauwazylem ze przybylo oleju. błedy jakie vcds wykazał. POMOCYYY

VAG-COM Version: Release 311.2-N
1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f
Control Module Part Number: 4Z7 907 551 C
Component and/or Version: 2.7l V6/5VT G 0005
Software Coding: 10752
Work Shop Code: WSC 00460
Additional Info: WAUZZZ4BZ1N000270 AUZ7Z0X1323339
11 Faults Found:
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-00 - -
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0301 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Cylinder 5 Misfire Detected
P0305 - 35-10 - - - Intermittent
16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
P0304 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
P0306 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent
17658 - Fuel Level too Low
P1250 - 35-00 - -

skrzynia

VAG-COM Version: Release 311.2-N
1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f
Control Module Part Number: 4Z7 927 156
Component and/or Version: AG5 01V 2.7l5VT RdW 3535
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 00000
2 Faults Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent
18170 - Shift Lock Solenoid (N110): Short to Plus
P1762 - 35-10 - - - Intermittent
Ostatnio zmieniony 09 sie 2016, 11:00 przez OGRYZ87, łącznie zmieniany 2 razy.

jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 08 sie 2016, 21:47

Kolego ,jak się dzieją takie rzeczy to się nie jeździ takim samochodem tylko diagnoza i naprawa. Brzmi jak uszczelka pod głowicą . Jaka temp. płynu chłodzącego?jak on wygląda?

[ Dodano: 2016-08-08, 21:47 ]
To najeździłeś się nowym nabytkiem <milczek>

OGRYZ87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 07 sie 2016, 02:00
Lokalizacja: Chocianów

Post autor: OGRYZ87 » 08 sie 2016, 23:19

temperature niby pokazuje 90 ale korka nie da rady odkrecic po zgaszeniu , wzrasta przy ostrzejszej jezdzie. Jest jakis wentylator na pilota zamontowany i nie zawsze go włanczałem


[ Dodano: 2016-08-08, 23:19 ]
stoi w garazu nie chce pogorszyc sytuacji.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 09 sie 2016, 07:32

Moduły zapłonowe zamień miejscami i sprawdź, czy przeniosło się na drugą stronę.'
ZApłony wypadają i po całości, a druga sprawa to LPG do regulacji, bo na ubogo silnik pracuje i za chwilę powypala ci zawory.

OGRYZ87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 07 sie 2016, 02:00
Lokalizacja: Chocianów

Post autor: OGRYZ87 » 09 sie 2016, 10:06

Da sie sprawdzic miernikiem czy ten moduł działa? poprawnie jeden napewno byl wymieniany, bo pisze na nim RS (markerem) 4AO 905 351 A O227100209 +
a drugi jest bez plusa 4AO 905 351 A O227100209
byłem u gazownika od instalacji AG podłonczyl do kompa i nie działa niby wtrysk gazowy na cyl nr2 (na benzynie tez nie) 0 reakcji umarł poprostu, Regulacji nie zrobi bo nie zapisze ustawien powiedział ze wymieni okablowanie bo nie jest pewny czy jest wszystko ok wtrysk hamy i robocizna ok 500zł .Ale jak na benzynie nie działa to wywale 500 i dalej nie bedzie działał ten cyl

[ Dodano: 2016-08-09, 10:06 ]
moduły ostatnio zamieniałem miejscami i dalej pokazywało wypadanie załonu cyl nr 2 jak odłoncze kabel od cewki 0 reakcji a na innych cyl widac zostalo sprawdzic mi cisniene na tym cyl bo iskra jest wtrysk tez wymieniłem a nie działa

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 09 sie 2016, 10:11

Jeśli na benzynie nie działa wtryskiwacz to jak to ma prawidłowo chodzić? Nie ma szans.

Przy okazji świece dobrze dokręcone na wszystkich cylindrach? Pytam serio, bo u mnie źle dokręcona świeca (wyszło po 17tkm od wymiany) wystrzeliła z głowicy rozrywając cewkę i robiąc sporo szkód.

OGRYZ87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 07 sie 2016, 02:00
Lokalizacja: Chocianów

Post autor: OGRYZ87 » 09 sie 2016, 22:39

Jakis czas temu padła mi pompka paliwa kupiłem, przy montażu zauwazyłem ze jest troszke dłuzsza o Jakies 2cm, ale plastiki i reszta takie same przełozylem do swojej,zadzwoniłem do goscia i mówi ze to jest od 2.4 moze to jest przyczyna


Obrazek

to wczesniejsze błedy

[ Dodano: 2016-08-09, 22:37 ]
metyoo pisze:Moduły zapłonowe zamień miejscami i sprawdź, czy przeniosło się na drugą stronę.'
ZApłony wypadają i po całości, a druga sprawa to LPG do regulacji, bo na ubogo silnik pracuje i za chwilę powypala ci zawory.

Zamieniłem wtyczki miejscami odpalam i nic dalej kuleje, jade przerywa, po 400metrach nagle cisza tak jak by zgasła ja pedał do końca i zaczeła leciec jak szalona moc sie przywrociła. :)) nie grzeje sie juz teemp ciagle 90c dzieki




dobry jesteS!!!! dobry browar dla ciebie []-

[ Dodano: 2016-08-09, 22:39 ]
metyoo pisze:Moduły zapłonowe zamień miejscami i sprawdź, czy przeniosło się na drugą stronę.'
ZApłony wypadają i po całości, a druga sprawa to LPG do regulacji, bo na ubogo silnik pracuje i za chwilę powypala ci zawory.
+++++





metyoo pisze:Moduły zapłonowe zamień miejscami i sprawdź, czy przeniosło się na drugą stronę.'
ZApłony wypadają i po całości, a druga sprawa to LPG do regulacji, bo na ubogo silnik pracuje i za chwilę powypala ci zawory.

Zamieniłem wtyczki miejscami odpalam i nic dalej kuleje, jade przerywa, po 400metrach nagle cisza tak jak by zgasła ja pedał do końca i zaczeła leciec jak szalona moc sie przywrociła. :)) nie grzeje sie juz teemp ciagle 90c dzieki




dobry jesteS!!!! dobry browar dla ciebie []-

jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 10 sie 2016, 07:47

A co z przybywającym olejem?

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 10 sie 2016, 08:00

Pompa paliwa od 2.4 do 2.7T? Serio? Przecież ona ma najprawdopodobniej mniejszą wydajność, nie zamula przy wyższych obrotach?
Sprawdź to ciśnienie, ale tak jak Gosia napisała: wymień, albo dla diagnozy zamień miejscami wtryskiwacze benzyny, bo jeśli któryś kuleje to silnik nie ma prawa dobrze pracować!
Co do przybywającego oleju to sprawdź ciśnienie i w miarę możliwości obadaj tłok endoskopem.

OGRYZ87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 07 sie 2016, 02:00
Lokalizacja: Chocianów

Post autor: OGRYZ87 » 10 sie 2016, 11:44

metyoo pisze:Pompa paliwa od 2.4 do 2.7T? Serio? Przecież ona ma najprawdopodobniej mniejszą wydajność, nie zamula przy wyższych obrotach?
Sprawdź to ciśnienie, ale tak jak Gosia napisała: wymień, albo dla diagnozy zamień miejscami wtryskiwacze benzyny, bo jeśli któryś kuleje to silnik nie ma prawa dobrze pracować!
Co do przybywającego oleju to sprawdź ciśnienie i w miarę możliwości obadaj tłok endoskopem.
ja tam nie odczuwam ruznicy. pali odrazu i obroty tez do konca wchodza nie przerywa nic. Jak sprawdzic to cisnienie oleju, bo na wolnych dalej tak jak bylo zaraz jade zeby mi sprawdzili cisnienie na cyl zobaczymy co sie dzieje. (wtryskiwacze przemieniałem, nawet jednego nowego nowa swieca i cewka tez do cyl 2 a i tak dalej nic )

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja