Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

wykres po chipie a6c6 3tdi

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
fajerblade
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 29 kwie 2016, 09:47
Imię: Marcin
Rocznik: 2010
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI CAJA 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: mielec

wykres po chipie a6c6 3tdi

Post autor: fajerblade » 05 sie 2016, 12:21

hej
Obrazek

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 05 sie 2016, 13:11

Z DPF czy bez? Niuton z dołu duży nawet i w serii, ale góra jakaś słaba.

Awatar użytkownika
fajerblade
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 29 kwie 2016, 09:47
Imię: Marcin
Rocznik: 2010
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI CAJA 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: mielec

Post autor: fajerblade » 05 sie 2016, 13:28

bez dpf

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 05 sie 2016, 20:27

Zrobiłbym to inaczej. Kolega wyżej ma rację. Za mocno dołem zrobiona. Brak środka i wykończenia. Wygląda jak "procent mod". Jeśli mapy DW mocno pociągnięte, to pewnie zadowolony byłeś jak się przejechałeś pierwszy raz :) Niestety skrzynia nie będzie szczęśliwa.

DEEX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 08 cze 2016, 18:20
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: WLKP

Post autor: DEEX » 06 sie 2016, 15:33

koledzy maja racje, lepiej zrobic bardziej płasko niuta.

Awatar użytkownika
fajerblade
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 29 kwie 2016, 09:47
Imię: Marcin
Rocznik: 2010
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI CAJA 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: mielec

Post autor: fajerblade » 06 sie 2016, 18:17

czyli co?zle zrobione?

DEEX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 08 cze 2016, 18:20
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: WLKP

Post autor: DEEX » 06 sie 2016, 19:10

nie jest zle zrobione ale lepiej dla skrzyni/sprzegła zeby było płąsko a nie uderzenie od dołu a pozniej słabiej ...

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 06 sie 2016, 23:42

fajerblade pisze:czyli co?zle zrobione?
Źle zrobione... albo źle zmierzone. Dynomet'em trzeba mieć gdzie się rozpędzić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja