A6 C5 3.0 Quattro <3
A6 C5 3.0 Quattro <3
Czesc
jestem nowy witam wszystkich : )))
Jestem szczesliwym posiadaczem kolejnego Audi. Po wysluzonej A3 1.6 nadszedl czas na rodzinne kombi z twarza byka
Wczesniej przed ta ogladalem 2.8 Quattro ale byla ubozsza i starsza.
Moje 3.0 2002 rok i "pokazuje" przebieg 250 tys km.
Zamowilem sobie w takiej wersji 2-rura 3.0 quattro i bananie
Na sporcie lata az strach.
W aucie zrobilem...
Nowy rozrzad
glowice z uszczelkami
nowe swiece i w zawieszeniu pare rzeczy.
ogolnie kupa kasy... ehh
Aha Audi jest na felgach 19 i oponach Kumho 235/35r19 aby do zimy pozniej zakladam Bridgestony
Chcialbym zapytac czy mozna podbic te 220 KM ? I jesli tak to czy wystarczy komp czy jakies specjalne czesci
Chcialbym jesczcze wsadzic ekrany w zaglowki i dokupic cyfrowe dvbt oraz system BT do wyswietlania nr tel na desce o ile sie to da...
Mimo napraw mam wrazenie ze z prawej rury leci wiecej spalin niz z lewej. Na kompie pokazuje blad sondy spalin czy jakos tak. czy to grozne ????
Kocham moje 3.0 V6 wbrew opini zony : P hehe
jestem nowy witam wszystkich : )))
Jestem szczesliwym posiadaczem kolejnego Audi. Po wysluzonej A3 1.6 nadszedl czas na rodzinne kombi z twarza byka
Wczesniej przed ta ogladalem 2.8 Quattro ale byla ubozsza i starsza.
Moje 3.0 2002 rok i "pokazuje" przebieg 250 tys km.
Zamowilem sobie w takiej wersji 2-rura 3.0 quattro i bananie
Na sporcie lata az strach.
W aucie zrobilem...
Nowy rozrzad
glowice z uszczelkami
nowe swiece i w zawieszeniu pare rzeczy.
ogolnie kupa kasy... ehh
Aha Audi jest na felgach 19 i oponach Kumho 235/35r19 aby do zimy pozniej zakladam Bridgestony
Chcialbym zapytac czy mozna podbic te 220 KM ? I jesli tak to czy wystarczy komp czy jakies specjalne czesci
Chcialbym jesczcze wsadzic ekrany w zaglowki i dokupic cyfrowe dvbt oraz system BT do wyswietlania nr tel na desce o ile sie to da...
Mimo napraw mam wrazenie ze z prawej rury leci wiecej spalin niz z lewej. Na kompie pokazuje blad sondy spalin czy jakos tak. czy to grozne ????
Kocham moje 3.0 V6 wbrew opini zony : P hehe
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 416
- Rejestracja: 06 mar 2016, 21:10
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Sosnowica/Lublin
Pogratulować czterech pierścieni. Bezawaryjności. A z DVD są jeszcze otwarzacze montowane w podsufitce
Nikomu nie wierz na słowo - na wszystko bierz papier
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl
- yaszczur
- Moderator
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
jak już kolega wyżej wspomniał... w wolnossącym silniku mocy tak łatwo nie podniesiesz. Trzeba było rozglądać się za 4.2 który ma spory zapas ewentualnie 2.7biT z dużym potencjałem modzenia.hardbeat pisze:Chcialbym zapytac czy mozna podbic te 220 KM ? I jesli tak to czy wystarczy komp czy jakies specjalne czesci
Produkty marki Gliptone są bardzo dobre. Wystarczy Ci cleaner i odżywka/balsam.hardbeat pisze:No i jaki preparat polecasz do skor
4hardbeat pisze:sztuka.. ? to ile ich jest
Pozdrawiam...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 332
- Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: wawa
jeśli masz dwie to pewnie tylko te szerokopasmowe, o których pisałem wyżej.rafio83 pisze:Nie koniecznie, w moim przypadku 2yaszczur pisze:4hardbeat pisze:sztuka.. ? to ile ich jest
Te dwie pozostałe to wąskopasmowe, mają zadanie weryfikacji spalin za katalizatorami, na zdrowy rozum powinny więc być tańsze od tych pierwszych.
Poprawiać mnie jak bzdury pisze
Ok dzieki jutro rano wstawiam auto na pare drobiazgow to zobaczymy co sie pokaze.
Dzis jednak bylem w trasie i na chwile zatrzymalem sie pod sklepem po pare rzeczy zuto bylo na chodzie.
przed wyjazdem musialem dolac plynu do chlodnicy bo ubylo co mnie zdziwilo... ?
No i jak wrocilem ze sklepu slyszalem jak chodzil glosniej wsiadlem i w chwile woda zagrzala sie do 100 stopni... zostawilem za soba caly plyn na drodze w sumie to moze ze 100 m mialem i auto zgasilem....
Co moze byc ?? Bo jestem zalamany... : (
Prosze o pomoc.
Dzis jednak bylem w trasie i na chwile zatrzymalem sie pod sklepem po pare rzeczy zuto bylo na chodzie.
przed wyjazdem musialem dolac plynu do chlodnicy bo ubylo co mnie zdziwilo... ?
No i jak wrocilem ze sklepu slyszalem jak chodzil glosniej wsiadlem i w chwile woda zagrzala sie do 100 stopni... zostawilem za soba caly plyn na drodze w sumie to moze ze 100 m mialem i auto zgasilem....
Co moze byc ?? Bo jestem zalamany... : (
Prosze o pomoc.
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
Kolego jak chodzi o podniesienie mocy to się da i to dużo tylko ,że to jest temat dla wtajemniczonych (chociaż nie którym to po prostu chyba się nie chce )bo tanie to to nie jest i każdy woli taniej i na łatwiznę iść i walnąć turbinowca
jakoś tak to leci...
Modyfikacje elementów silnika :
Głowica
Powiększanie gniazd zaworowych,
Zmiana kształtu prowadnic zaworowych,
Dorabianie zaworów,
Dopasowanie sprężyn, misek, zaworów do zwiększonego skoku wałka,
Zwiększanie stopnia sprężania,
Powiększanie kanałów ssących i wydechowych.
Tłoki
Zmiana kształtu w celu zwiększenia wytrzymałości i dopasowania do głowicy i zaworów,
Układ korbowo - tłokowy
Zmiana kształtu w celu zelżenia i zwiększenia wytrzymałości,
Polerowanie.
Kolektory ssące
no i wydech z programem do tego
[ Dodano: 2016-07-29, 13:09 ]
2,7bit potencjał ma ale to nie znaczy ,że grube wyniki robi się za pół darmo $$ trochę trzeba mieć.
jakoś tak to leci...
Modyfikacje elementów silnika :
Głowica
Powiększanie gniazd zaworowych,
Zmiana kształtu prowadnic zaworowych,
Dorabianie zaworów,
Dopasowanie sprężyn, misek, zaworów do zwiększonego skoku wałka,
Zwiększanie stopnia sprężania,
Powiększanie kanałów ssących i wydechowych.
Tłoki
Zmiana kształtu w celu zwiększenia wytrzymałości i dopasowania do głowicy i zaworów,
Układ korbowo - tłokowy
Zmiana kształtu w celu zelżenia i zwiększenia wytrzymałości,
Polerowanie.
Kolektory ssące
no i wydech z programem do tego
[ Dodano: 2016-07-29, 13:09 ]
aaaaabsolutnie to nie jest prawdą . Trzeba by trafić naprawdę tłustą sztukę która będzie mieć w okolicach 330KM ale i to nie jest szybkie może kiedyś było... jak jeszcze ludzie skakali po drzewach ale teraz NIE JEST. jestem , taka jest prawda.yaszczur pisze:jak już kolega wyżej wspomniał... w wolnossącym silniku mocy tak łatwo nie podniesiesz. Trzeba było rozglądać się za 4.2 który ma spory zapas ewentualnie 2.7biT z dużym potencjałem modzenia.hardbeat pisze:Chcialbym zapytac czy mozna podbic te 220 KM ? I jesli tak to czy wystarczy komp czy jakies specjalne czesci
Produkty marki Gliptone są bardzo dobre. Wystarczy Ci cleaner i odżywka/balsam.hardbeat pisze:No i jaki preparat polecasz do skor
4hardbeat pisze:sztuka.. ? to ile ich jest
2,7bit potencjał ma ale to nie znaczy ,że grube wyniki robi się za pół darmo $$ trochę trzeba mieć.
Jak mogę to pomogę. Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga