Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C5 3.0 Quattro <3

Prezentacja w/w aut.
hardbeat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 13 lip 2016, 09:49
Lokalizacja: wawa

A6 C5 3.0 Quattro <3

Post autor: hardbeat » 26 lip 2016, 20:50

Czesc
jestem nowy witam wszystkich : )))

Jestem szczesliwym posiadaczem kolejnego Audi. Po wysluzonej A3 1.6 nadszedl czas na rodzinne kombi z twarza byka ;p

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wczesniej przed ta ogladalem 2.8 Quattro ale byla ubozsza i starsza.
Moje 3.0 2002 rok i "pokazuje" przebieg 250 tys km.
Zamowilem sobie w takiej wersji 2-rura 3.0 quattro i bananie ;p
Na sporcie lata az strach.
W aucie zrobilem...
Nowy rozrzad
glowice z uszczelkami
nowe swiece i w zawieszeniu pare rzeczy.
ogolnie kupa kasy... ehh
Aha Audi jest na felgach 19 i oponach Kumho 235/35r19 aby do zimy pozniej zakladam Bridgestony ;p


Chcialbym zapytac czy mozna podbic te 220 KM ? I jesli tak to czy wystarczy komp czy jakies specjalne czesci ??
Chcialbym jesczcze wsadzic ekrany w zaglowki i dokupic cyfrowe dvbt oraz system BT do wyswietlania nr tel na desce o ile sie to da... ??

Mimo napraw mam wrazenie ze z prawej rury leci wiecej spalin niz z lewej. Na kompie pokazuje blad sondy spalin czy jakos tak. czy to grozne ??????

Kocham moje 3.0 V6 wbrew opini zony : P hehe

ernieball
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 162
Rejestracja: 08 sie 2010, 08:01
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: ernieball » 27 lip 2016, 06:24

Fajne autko.
Z mocą nic nie zrobisz.
Trzeba było 4.2V8 kupić, pali prawie tyle samo co 3.0 a jedzie o niebo lepiej.

Ekrany w zagłówki sobie na razie daruj, Wymień sondy, zadbaj o dobrą impregnację skóry i lakieru a jak kasy starczy to wtedy założysz sobie ekrany.

hardbeat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 13 lip 2016, 09:49
Lokalizacja: wawa

Post autor: hardbeat » 27 lip 2016, 09:33

Ok rozumiem
a drogie te sondy ??? No i jaki preparat polecasz do skor ??

Michal_ST
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 416
Rejestracja: 06 mar 2016, 21:10
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 27 lip 2016, 18:09

Pogratulować czterech pierścieni. :) Bezawaryjności. A z DVD są jeszcze otwarzacze montowane w podsufitce
Nikomu nie wierz na słowo - na wszystko bierz papier :)
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl :)

joter82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wawa

Post autor: joter82 » 27 lip 2016, 19:37

hardbeat pisze:a drogie te sondy
do 2.7 coś 350 zeta sztuka, boscha oczywiście, ale nie wiem czy to te same

hardbeat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 13 lip 2016, 09:49
Lokalizacja: wawa

Post autor: hardbeat » 27 lip 2016, 21:58

sztuka.. ? to ile ich jest ????

Awatar użytkownika
yaszczur
Moderator
Moderator
Posty: 822
Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
Imię: Paweł
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: yaszczur » 28 lip 2016, 00:53

hardbeat pisze:Chcialbym zapytac czy mozna podbic te 220 KM ? I jesli tak to czy wystarczy komp czy jakies specjalne czesci ??
jak już kolega wyżej wspomniał... w wolnossącym silniku mocy tak łatwo nie podniesiesz. Trzeba było rozglądać się za 4.2 który ma spory zapas ewentualnie 2.7biT z dużym potencjałem modzenia.
hardbeat pisze:No i jaki preparat polecasz do skor ??
Produkty marki Gliptone są bardzo dobre. Wystarczy Ci cleaner i odżywka/balsam.
hardbeat pisze:sztuka.. ? to ile ich jest ?? ??
4
Pozdrawiam...

rafio83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 322
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
Imię: Szymon
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 28 lip 2016, 05:52

yaszczur pisze:
hardbeat pisze:sztuka.. ? to ile ich jest ?? ??
4
Nie koniecznie, w moim przypadku 2 <okok>

joter82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wawa

Post autor: joter82 » 28 lip 2016, 09:48

rafio83 pisze:
yaszczur pisze:
hardbeat pisze:sztuka.. ? to ile ich jest ?? ??
4
Nie koniecznie, w moim przypadku 2 <okok>
jeśli masz dwie to pewnie tylko te szerokopasmowe, o których pisałem wyżej.

Te dwie pozostałe to wąskopasmowe, mają zadanie weryfikacji spalin za katalizatorami, na zdrowy rozum powinny więc być tańsze od tych pierwszych.

Poprawiać mnie jak bzdury pisze ;]

hardbeat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 13 lip 2016, 09:49
Lokalizacja: wawa

Post autor: hardbeat » 28 lip 2016, 10:20

o kurde... Koledzy to co mam powiedziec w sklepie jak bede chcial kupic wszystkie ?
Jak wyzej szerokopasmowe i waskopasmowe ?? czyli pewnie z 1000 wyjdzie nie ? plus robota ??

joter82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wawa

Post autor: joter82 » 28 lip 2016, 12:09

kabel, vag-com i sprawdź najpierw co dolega, które wymagają wymiany. W logu dokładnie zobaczysz np S1B1 czyli która sonda i po której stronie.

hardbeat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 13 lip 2016, 09:49
Lokalizacja: wawa

Post autor: hardbeat » 28 lip 2016, 22:15

Ok dzieki jutro rano wstawiam auto na pare drobiazgow to zobaczymy co sie pokaze.

Dzis jednak bylem w trasie i na chwile zatrzymalem sie pod sklepem po pare rzeczy zuto bylo na chodzie.
przed wyjazdem musialem dolac plynu do chlodnicy bo ubylo co mnie zdziwilo... ???
No i jak wrocilem ze sklepu slyszalem jak chodzil glosniej wsiadlem i w chwile woda zagrzala sie do 100 stopni... zostawilem za soba caly plyn na drodze w sumie to moze ze 100 m mialem i auto zgasilem....
Co moze byc ???? Bo jestem zalamany... : (
Prosze o pomoc.

rafio83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 322
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
Imię: Szymon
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 29 lip 2016, 06:02

hardbeat pisze: zostawilem za soba caly plyn na drodze w sumie to moze ze 100 m mialem i auto zgasilem....
Co moze byc ???? Bo jestem zalamany... : (
Prosze o pomoc.
Obawiam się, ze uszczelka pod głowicą. Zobacz na korek/bagnet oleju czy zrobiła się kawowa masa.

hardbeat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 13 lip 2016, 09:49
Lokalizacja: wawa

Post autor: hardbeat » 29 lip 2016, 08:55

to sprawdze pozniej
ale jakies 3 tyg temu mialem robione obie glowice i uszczelki... wydalem na to pare tysiecy.
czyli znowu moze byc to samo ??

Awatar użytkownika
IreK_PV808
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
Imię: Irek
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Leżajsk
Kontakt:

Post autor: IreK_PV808 » 29 lip 2016, 13:09

Kolego jak chodzi o podniesienie mocy to się da i to dużo tylko ,że to jest temat dla wtajemniczonych (chociaż nie którym to po prostu chyba się nie chce <uoee> )bo tanie to to nie jest i każdy woli taniej i na łatwiznę iść i walnąć turbinowca :)
jakoś tak to leci...

Modyfikacje elementów silnika :

Głowica
Powiększanie gniazd zaworowych,
Zmiana kształtu prowadnic zaworowych,
Dorabianie zaworów,
Dopasowanie sprężyn, misek, zaworów do zwiększonego skoku wałka,
Zwiększanie stopnia sprężania,
Powiększanie kanałów ssących i wydechowych.
Tłoki
Zmiana kształtu w celu zwiększenia wytrzymałości i dopasowania do głowicy i zaworów,
Układ korbowo - tłokowy
Zmiana kształtu w celu zelżenia i zwiększenia wytrzymałości,
Polerowanie.
Kolektory ssące


no i wydech z programem do tego <lol>

[ Dodano: 2016-07-29, 13:09 ]
yaszczur pisze:
hardbeat pisze:Chcialbym zapytac czy mozna podbic te 220 KM ? I jesli tak to czy wystarczy komp czy jakies specjalne czesci ??
jak już kolega wyżej wspomniał... w wolnossącym silniku mocy tak łatwo nie podniesiesz. Trzeba było rozglądać się za 4.2 który ma spory zapas ewentualnie 2.7biT z dużym potencjałem modzenia.
hardbeat pisze:No i jaki preparat polecasz do skor ??
Produkty marki Gliptone są bardzo dobre. Wystarczy Ci cleaner i odżywka/balsam.
hardbeat pisze:sztuka.. ? to ile ich jest ?? ??
4
aaaaabsolutnie to nie jest prawdą :| . Trzeba by trafić naprawdę tłustą sztukę która będzie mieć w okolicach 330KM ale i to nie jest szybkie może kiedyś było... jak jeszcze ludzie skakali po drzewach ale teraz NIE JEST. <bezradny> <bezradny> jestem , taka jest prawda.

2,7bit potencjał ma ale to nie znaczy ,że grube wyniki robi się za pół darmo $$ trochę trzeba mieć.
Jak mogę to pomogę. :) Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga