Dzien dobry!
Mam maly klopot z maualem(01E 300 047 PX) w S6 C5, juz przy delikatnym nacisnieciu gazu zaczyna wyc, na kazdym biegu, jest tak juz kilka lat ale mysle, ze w koncu cos ''wybuchnie'' i wole sie przygotowac.Szukam jakiegos magika ktory to naprawi, niestety bezskutecznie. Z racji bardzo wysokich cen manuali do eski pomyslalem ,ze mozna by zrobic przezutke z np. tdi(znalazlem tabele przelozen do A4 i miedzy benzyna a dieslem pierwsze trzy biegi sie nie roznia , czyli po miescie spoko a na rasie moze bedzie troche mniej palil...) i wlasnie mam pytanie czy ktos to juz zrobil i jakie ''graty nalezy kupic zeby to wszystko do kupy skompletowac.Czy do wymiany beda polosie(przeguby napewno nie bo mam zalozone od 2.5 tdi, niczym sie nie roznia oprocz ceny...w/g katalogu do eski przgub razem z polosia ,co z walem,dyfrem i polosiami do niego, Jest wiele na forum komentarzy ,ze moze taka albo inna skzynia i chyba dyfer... ale nie ukrywam ze nie znalazlem konkretu , sprzedawcy sie nie specjalnie orientuja jak to poslkladac a i tez nie ma zazwyczaj mozliwosci zwrotu( zreszta wszystko koszty i czas).
z gory dziekuje za podzielenie sie wiedza!
pozdrawiam.
[ MANUAL] naprawa/zmiana srzynia s6
dzieki bardzo, w sumie to logiczne ale dobrze sie upewnic.A to taki pewniak czy tak Ci sie wydaje? i to wtedy kazda 6 biegowa od jakiegokolwiek C5 pasuje?nie wiesz moze jak po oznaczeniach sprawdzic czy dyfer i skrzynia maja te same przelozenia? jakby sam wyciagal to wiadomo,ze z tego samego samochodu ale jak lezy na kupie to i sprzedawcy cos tam sie moze pomylic.Apophis pisze:Mysle że slabo szukasz...w zasadzie wyfer i skrzynia cie interesuje reszta zostaje.
z gory dzieki!
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga