Audi A6 C5 2002r 150 koni Na zimnym pali za drugim razem
Audi A6 C5 2002r 150 koni Na zimnym pali za drugim razem
Co może być tego przyczyną?
Dzwoniłem do kilku mechaników i każdy chce podłączyć pod komputer.
Wykrycia przez telefon to mianowicie : pompa paliwa do wymiany koszt 120zł + 50zł wymiana jeśli pompka jest na górze lub 100zł jeśli jest w baku. Na 90% można się dostać do niej od bagażnika od góry, czyli 50zł. Powiedzcie czy wszystko się zgadza ? Czy to jest na tyle proste, że samemu mogę ją wymienić ?
Drugi mechanik chce posprawdzać ciśnienie paliwa na zimnym silniku i ewentualnie najpierw wymienić filtr paliwa, ale przez telefon nie naprawi auta, musi zobaczyć.
Dzwoniłem do kilku mechaników i każdy chce podłączyć pod komputer.
Wykrycia przez telefon to mianowicie : pompa paliwa do wymiany koszt 120zł + 50zł wymiana jeśli pompka jest na górze lub 100zł jeśli jest w baku. Na 90% można się dostać do niej od bagażnika od góry, czyli 50zł. Powiedzcie czy wszystko się zgadza ? Czy to jest na tyle proste, że samemu mogę ją wymienić ?
Drugi mechanik chce posprawdzać ciśnienie paliwa na zimnym silniku i ewentualnie najpierw wymienić filtr paliwa, ale przez telefon nie naprawi auta, musi zobaczyć.
[quote="Mauros88"]Spróbuj 2 razy przed odpaleniem wlaczyc zaplon i wylaczyc bez zapalania silnika. Jak dobije ciśnienie paliwa i zapali za 1 kręceniem to prawdopodobnie pompa będzie do wymiany bądź filter przytkany juz.[/quote]
Próbowałem przekręcać po 2 a nawet 5 razy i odczekiwałem aż pompa przestała zasysać.
Nic z tego na zimnym pali za drugim razem. Po odpaleniu można gasić i zapala bez problemu za pierwszym razem.
Kupiłem filtr paliwa jutro wymienię i napiszę czy pomogło.
Jeśli nie to zmienię pompkę paliwa. To koszt około 120zł - lepsza 150zł
Próbowałem przekręcać po 2 a nawet 5 razy i odczekiwałem aż pompa przestała zasysać.
Nic z tego na zimnym pali za drugim razem. Po odpaleniu można gasić i zapala bez problemu za pierwszym razem.
Kupiłem filtr paliwa jutro wymienię i napiszę czy pomogło.
Jeśli nie to zmienię pompkę paliwa. To koszt około 120zł - lepsza 150zł
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
[quote="Patryk1981"][quote="Ziomek"]Może wina jest po stronie nieszczelności LPG-wtryski, reduktor?[/quote]
całkiem możliwe , jak miałem ten problem a tak się to sprawdza - moja gablota
[/quote]
U mnie nie ma problemów z odpalaniem, tylko zawsze odpala na zimnym za drugim razem.
Czyli kręcę 2-3 sek, przestaję, kręcę i odpala. Tak jest na zimnym, później odpala za każdym razem.
Mechanik poleca wymianę filtru paliwa, jeśli nie pomoże to pompa paliwa do wymiany.
Dodano: 2016-07-15, 16:23
Wymieniłem dziś filtr od gazu i gazownik stwierdził, że przyczyną może być reduktor, który popuszcza na 1 sek gaz przy próbie pierwszego odpalania. Popsikał pianką przewody od gazu i jak problem będzie się powtarzał to mam się do niego zgłosić w przyszłym tygodniu.
Ewentualnie jak jestem niecierpliwy (a jestem teraz bardzo) to mogę sprawdzić ciśnienie na pompie paliwa.
całkiem możliwe , jak miałem ten problem a tak się to sprawdza - moja gablota

U mnie nie ma problemów z odpalaniem, tylko zawsze odpala na zimnym za drugim razem.
Czyli kręcę 2-3 sek, przestaję, kręcę i odpala. Tak jest na zimnym, później odpala za każdym razem.
Mechanik poleca wymianę filtru paliwa, jeśli nie pomoże to pompa paliwa do wymiany.
Dodano: 2016-07-15, 16:23
Wymieniłem dziś filtr od gazu i gazownik stwierdził, że przyczyną może być reduktor, który popuszcza na 1 sek gaz przy próbie pierwszego odpalania. Popsikał pianką przewody od gazu i jak problem będzie się powtarzał to mam się do niego zgłosić w przyszłym tygodniu.
Ewentualnie jak jestem niecierpliwy (a jestem teraz bardzo) to mogę sprawdzić ciśnienie na pompie paliwa.
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
nie to żebym się czepiał ale chyba już wspominałem o tym a już na pewno w filmiku , to właśnie reduktor był winowajcą ja miałem te same objawy co Ty .DraGo1986 pisze:Wymieniłem dziś filtr od gazu i gazownik stwierdził, że przyczyną może być reduktor, który popuszcza na 1 sek gaz przy próbie pierwszego odpalania.
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik 

[quote="Patryk1981"][quote="DraGo1986"]Wymieniłem dziś filtr od gazu i gazownik stwierdził, że przyczyną może być reduktor, który popuszcza na 1 sek gaz przy próbie pierwszego odpalania.[/quote]
nie to żebym się czepiał ale chyba już wspominałem o tym a już na pewno w filmiku , to właśnie reduktor był winowajcą ja miałem te same objawy co Ty .[/quote]
Wiem wiem, tylko z tego co ja kojarzę, to takie objawy były jeszcze przed założeniem gazu - dlatego doszukuję się jeszcze innych przyczyn. Gaz zakładałem równy rok temu, więc świeża instalacja.
Mimo wszystko wymieniłem filtr gazu, jutro wymienię filtr paliwa i pojadę do gazownika jeśli nadal objawy nie ustąpią.
P.S. jakie jest rozwiązanie problemu, bo to że widać przyczynę to ok, a ja się nie znam i nie wiem i tak co trzeba zrobić by to naprawić....
nie to żebym się czepiał ale chyba już wspominałem o tym a już na pewno w filmiku , to właśnie reduktor był winowajcą ja miałem te same objawy co Ty .[/quote]
Wiem wiem, tylko z tego co ja kojarzę, to takie objawy były jeszcze przed założeniem gazu - dlatego doszukuję się jeszcze innych przyczyn. Gaz zakładałem równy rok temu, więc świeża instalacja.
Mimo wszystko wymieniłem filtr gazu, jutro wymienię filtr paliwa i pojadę do gazownika jeśli nadal objawy nie ustąpią.
P.S. jakie jest rozwiązanie problemu, bo to że widać przyczynę to ok, a ja się nie znam i nie wiem i tak co trzeba zrobić by to naprawić....
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Jeśli faktycznie reduktor puszcza gaz w dolot to albo się regeneruje reduktor poprzez wymianę membrany i uszczelnień lub montaż nowego , nie wiem jaki masz reduktor ale z tego co wiem to KME miały ten problem.DraGo1986 pisze:P.S. jakie jest rozwiązanie problemu, bo to że widać przyczynę to ok, a ja się nie znam i nie wiem i tak co trzeba zrobić by to naprawić....
jako ciekawostkę powiem że mi też pierwsze poranne odpalanie rzadko za pierwszym łapie ,może ten typ tak ma

Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik 

- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt: