[ BDW 2.4 177 KM] Check engine przy 140km/h
[ BDW 2.4 177 KM] Check engine przy 140km/h
Witam,
Jestem nowy, oraz nie znam się za dobrze na mechanice samochodów także dlatego ten temat..
Posiadam Audi a6c6 2004 rok, 2.4, benzyna + LPG G3 , holenderska instalacja..
Przy 140km/h na LPG z wysokimi obrotami, zaczyna mrugac check engine, auto zaczyna szarpac, puszczam gaz, przestaje migac oraz szarpac i jade dalej ale nei mozna "przycisnac" bo problem powraca.. przelaczylem na benzyne zeby sprawdzic czy jest to samo i problem ten sam tyle, ze check engine sie zapalaa i nie znika, znika dopiero na nastepny dzien lub po jakims czasie...
Od zalozenia instalacji gazowej nie byl robiony zaden przeglad...
Z tego co wyczytalem to podobne objawy byly przez Cewki, pompe paliwa , uboga mieszanke lub rozregulowana instalacje gazowa ?!
Pytanie na czym sie mam najbardziej skupic, bo budzet ograniczony i nei chicalbym wymieniac czegos niepotrzebnie
Jestem nowy, oraz nie znam się za dobrze na mechanice samochodów także dlatego ten temat..
Posiadam Audi a6c6 2004 rok, 2.4, benzyna + LPG G3 , holenderska instalacja..
Przy 140km/h na LPG z wysokimi obrotami, zaczyna mrugac check engine, auto zaczyna szarpac, puszczam gaz, przestaje migac oraz szarpac i jade dalej ale nei mozna "przycisnac" bo problem powraca.. przelaczylem na benzyne zeby sprawdzic czy jest to samo i problem ten sam tyle, ze check engine sie zapalaa i nie znika, znika dopiero na nastepny dzien lub po jakims czasie...
Od zalozenia instalacji gazowej nie byl robiony zaden przeglad...
Z tego co wyczytalem to podobne objawy byly przez Cewki, pompe paliwa , uboga mieszanke lub rozregulowana instalacje gazowa ?!
Pytanie na czym sie mam najbardziej skupic, bo budzet ograniczony i nei chicalbym wymieniac czegos niepotrzebnie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1082
- Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
- Imię: predki
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LEGNICA
Na początek ile ma instalacja lat .Zaczął bym od sprawdzenia instalacji lpg ustawienia itp.. .kiedy swiece wymieniałeś tu trzeba sprawdzić świece no i jak wymienisz świece sprawdzić cewki .W 2,4 nie ma egr ale jest układ sai wtornego powietrza .A i pamietaj skrzynia multi nie lubi jak wypadanie zapłonu jest w silniku
w tym tygodniu autko idzie do zakladu na przeglad instalacji, jak dobrze pamietam, bo nie moge znalezc papierka w tej chwili to instalacja jest z 2012 roku i od tamtej pory nic w niej nie bylo robione.
Dziwne jest tez to, ze beda w polsce 3tygodnie, ten problem nie wyskakiwal przy 140 tylko przy 180 km/h .. takjakby gaz byl w PL troche lepszy niz w NL
Dziwne jest tez to, ze beda w polsce 3tygodnie, ten problem nie wyskakiwal przy 140 tylko przy 180 km/h .. takjakby gaz byl w PL troche lepszy niz w NL
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
- Lokalizacja: Oświęcim
Ja też zacząłbym od przeglądu instalacji gazowej i jej kalibracji.
Nie wiem jak u innych ale u mnie zaczął wyskakiwać check engine jak zaczalem jezdzic na klimatyzacji, zmieniło się obciążenie silnika a instalacja ma mapy które sobie robiła bez A/C. Przełączyłem na pb, zrobilem z 300km i instalacja sie zaadaprowała do nowych warunkow pracy i wszystko smiga.
Nie wiem jak u innych ale u mnie zaczął wyskakiwać check engine jak zaczalem jezdzic na klimatyzacji, zmieniło się obciążenie silnika a instalacja ma mapy które sobie robiła bez A/C. Przełączyłem na pb, zrobilem z 300km i instalacja sie zaadaprowała do nowych warunkow pracy i wszystko smiga.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 23 lip 2016, 00:08
- Lokalizacja: Malbork
Panowie tez mam ten problem zalozona instalacja tydziej temu Brc i teraz jak jechalem do niemiec to przez polowe drogi bylo ok ale potem to 130 i auto wpada w tryb awaryjny i musze jechac powoli. Czy to moze byc wina zlej regulacji gazu. Dodam ze swieceie wymienialem 1 dzien po montazu gazu i dodatkowo jedna cewke mysle ze jest dobra. Blediw terwz nie ma wczesniej ktos dal za krotka cewke i blad byl i chyba dzialal na 5 garow.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 23 lip 2016, 00:08
- Lokalizacja: Malbork
Ktos mial ten problem z was bo jechalem teraz 500 km do szczecins ns kalibarcje gazu Nowego brc ale napaliwie tez wlaczyl mi sie check engine a bledow nie ma na konputerze... jakies sugestie? Moze byc wina zlej cewki mam na myski nie te same numery? Bo kupilem uzywkr na szrocie i dali mi w 90 %podobna sle jednak inna a na numery nie patrzylem bo czasu nie mialek. Co prawda juz nie wyskakuje blad cewki na tym cylindrze... prosze o jakies sugestie...
A wiec panowie jesli chodzi o moj przypadek to wczoraj bylem wymienic opony i przy okazji zajrzalem pod auto, co sie okazalo, mam szczeline w ukladzie wydechowym, gosciu zakleil to tymczasowo "gum gum'em" i problem zniknal, za tydzien pospawa i powinno byc git czyli sonda swirowala przy odczycie wydalanych spalin jesli dobrze kojarze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 23 lip 2016, 00:08
- Lokalizacja: Malbork
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga