Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ANB 1.8 150 KM] Jak dostać się do trójnika przy N75 - A6 C5

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Cegua
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 15 lip 2016, 17:53
Lokalizacja: Norwegia

[ANB 1.8 150 KM] Jak dostać się do trójnika przy N75 - A6 C5

Post autor: Cegua » 15 lip 2016, 17:57

Czesć wszystkim,

Poprzedni właściciel w mojej A6 1.8t zamontował lipny zaworek z marketu sterujący doładowanie turbo. Wszystko najpierw działało mu ok, przy sprzedaży też, ale teraz pojawiła się na nim nieszczelność co skutkuje regularnym przeładowaniem turbo i szarpaniem. Chce go wyciągnąć i zrobić oryginał ale jak tam dojść? Zaworek jest wpięty w trójnik przy n75 i to ten trójnik puszcza.. ledwo to widać, jest osłonięte z przodu wszystkim, a z góry blokiem silnika i dolotem... niby można wyjąć pół dolotu ale nadal zostaje taka sztywna metalowa rurka przy silniku która będzie to zasłaniać... przerabiał ktoś jak ogarnąć dostęp w te okolice szybko i sprawnie? Kawałek tego trojnika i trytytke która go trzyma widać centralnie na środku zdjecia.

Bardzo prosze o pomoc :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 16 lip 2016, 17:15

Spokojnie dotaniesz się góry, zdemontuj tunel doprowadzający powietrze do puszki filtra.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja