Witam,
od 2 Tygodni mam A6 2.7tdi Quattro Tiptronic 07/2011.
narazie wszystko jest ok oprocz dwoch malych rzeczy.
Otoz jak zatankowalem pierwszy raz do pelna wskazowka paliwa podeszla to okolo 7/8 i zasieg byl 860km.
wczoraj tankowalem drugi raz i wskazowka znow na 7/8 i zasieg 860km.
FIS pokazywal 7,9L/100 srednia, obliczone wyszlo 8,9L (837km na 74,3L, nie bylo jeszcze rezerwy).
Musze dodac ze wskazowka caly czas dziala, zadnych skokow tylko jedynie nie pokazuje pelnego zbiornika.
Czytalem troche na ten temat i dopasowanie jak zrobic znalazlem w necie.
Ale co ze wskaznikiem, elektryczny problem to chyba nie jest, raczej czujnik poziomu paliwa.
Jak myslicie? Jakie to koszta wymienic?
janusz
[ Dodano: 2016-07-14, 18:45 ]
nie zna nikt tego problemu?
[ INNY] dopasowanie zuzycia paliwa...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 361
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
Zrób pomiar na pinach przy pełnym zbiorniku, jak na wskazniku jest połowa to w zbiorniku prawa komora będzie pełna a lewa pusta. Paliwo z lewej jest cały czas przelewane do prawej komory.
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Niemcy
ok, dzieki, tak zrobie.
znalazlem rysunek w necie.
teraz wie ze pin 1 jest z prawej
[ Dodano: 2016-07-23, 17:16 ]
dzis zalalem do pelna, 860km i weszlo 71,2L, najpierw 69, reszte tak docykalem
zaraz po tym poechalem do pracy i zmierzylem opory.
i tak na stykach 2-3 jest 86ohm (strona pasazera?)
na stykach 3-4 jest 196ohm ( strona kierowcy?)
gdzies czytalem ze 50-100ohm to pelny zbiornik,
750-1000ohm pusty.
czyli czujnik padniety?
jak myslicie?
janusz
znalazlem rysunek w necie.
teraz wie ze pin 1 jest z prawej
[ Dodano: 2016-07-23, 17:16 ]
dzis zalalem do pelna, 860km i weszlo 71,2L, najpierw 69, reszte tak docykalem
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
zaraz po tym poechalem do pracy i zmierzylem opory.
i tak na stykach 2-3 jest 86ohm (strona pasazera?)
na stykach 3-4 jest 196ohm ( strona kierowcy?)
gdzies czytalem ze 50-100ohm to pelny zbiornik,
750-1000ohm pusty.
czyli czujnik padniety?
jak myslicie?
janusz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 361
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
Obstawiam że czujniki dobre. Rozkręć obie pokrywy pływaków, tylko nie rób tego na pełnym zbiorniku bo połowa paliwa wleje się do środka. Na przewodach pływaków są czarne wtyczki, proponuję je usunąć a przewody zlutować na stałe. Styki na wtyczkach często korodują i dlatego są takie objawy.
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
- Abster
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
- Imię: Abster
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
januszm pisze: i tak na stykach 2-3 jest 86ohm (strona pasazera?)
na stykach 3-4 jest 196ohm ( strona kierowcy?)
gdzies czytalem ze 50-100ohm to pelny zbiornik,
750-1000ohm pusty.
czyli czujnik padniety?
jak myslicie?
janusz
G to ten za pasażerem a G169 z kierowcą
Tak jak kolega wyżej napisał czujnik raczej ok, trzeba zalutować wtyczkę.
Oryginalna pełna opcja S-Line
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Niemcy
za tydzien jade do polski na urlop.arczi0044 pisze:Obstawiam że czujniki dobre. Rozkręć obie pokrywy pływaków, tylko nie rób tego na pełnym zbiorniku bo połowa paliwa wleje się do środka. Na przewodach pływaków są czarne wtyczki, proponuję je usunąć a przewody zlutować na stałe. Styki na wtyczkach często korodują i dlatego są takie objawy.
jak zajade to zbiornik bedzie pusty, chyba, bo nie wie czy nie bede musial dotankowac, mam 1050km.
w pracy musze sobie zrobic klucz do tych wielkich nakretek.
potrzebne sa jeszcze jakies inne specjalne narzedzia?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 361
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
Przy połowie zbiornika można rozkręcać, nic się nie wyleje. Jak dorobisz klucz to super, bez klucza też na spokojnie rozkręcisz, przez kawałek twardego drewna pukasz tak jak byś odkręcał nakrętkę przecinakiem
raz z jednej raz z drugiej strony nakrętki. Oprócz lutownicy i koszulki termokurczliwej do zabezpieczenia zlutowanych przewodów nic więcej nie potrzebujesz.
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga