[A6 c5 przed liftem] NieFis -> Fis, konkrety
[A6 c5 przed liftem] NieFis -> Fis, konkrety
Witam,
Przegrzebałem forum, ale nie znalazłem konkretnych odpowiedzi, poza tym, że to drogie i nie opłaca się.
Przyjmijmy przez chwilę, że kwestia immobilajzera mnie nie interesuje, bo po tym jak mi ukradli obecny egzemplarz dowiedziałem się, że na allegro można kupic takie zestawy które pozwalają spokojnie ominąć każdy immobiliser (zresztą ostatnio mi to nawet wyskoczyło na głownej stronie allegro). W związku z tym inwestuje w inne zabezpieczenia, a to może dla mnie nie istnieć.
W związku z tym chciałbym zadać jeszcze raz to pytanie.
A6 jak w temacie, licznik bez FIS. Licznik z FIS na allegro 500pln. W czym jest problem z przełożeniem?
Przegrzebałem forum, ale nie znalazłem konkretnych odpowiedzi, poza tym, że to drogie i nie opłaca się.
Przyjmijmy przez chwilę, że kwestia immobilajzera mnie nie interesuje, bo po tym jak mi ukradli obecny egzemplarz dowiedziałem się, że na allegro można kupic takie zestawy które pozwalają spokojnie ominąć każdy immobiliser (zresztą ostatnio mi to nawet wyskoczyło na głownej stronie allegro). W związku z tym inwestuje w inne zabezpieczenia, a to może dla mnie nie istnieć.
W związku z tym chciałbym zadać jeszcze raz to pytanie.
A6 jak w temacie, licznik bez FIS. Licznik z FIS na allegro 500pln. W czym jest problem z przełożeniem?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
Kolego jaki problem?
Komputer samochodu nie jest wogole do tego przystosowany, do czego podepniesz FIS-a?? z czego on bedzie bral te wszystkie dane o spalaniu, ilosci km do zrobienia na paliwie ktore posiadasz itp.
Przykladowo jak do Fiata 126p podepniesz licznik z orotomierzem to bedzie on dzialal??? NIE, podobnie masz z FIS-em
Jesli twoj model posiada FIS i sie przykladowo licznik zepsół tp prawdopodobnie bedzie on dzialal ale nie gwarantuje bo to bedzie cie pewnie sporo nerwow kosztowalo zanim to wszystko wystartuje
To chyba tyle tak na szybko
Komputer samochodu nie jest wogole do tego przystosowany, do czego podepniesz FIS-a?? z czego on bedzie bral te wszystkie dane o spalaniu, ilosci km do zrobienia na paliwie ktore posiadasz itp.
Przykladowo jak do Fiata 126p podepniesz licznik z orotomierzem to bedzie on dzialal??? NIE, podobnie masz z FIS-em
Jesli twoj model posiada FIS i sie przykladowo licznik zepsół tp prawdopodobnie bedzie on dzialal ale nie gwarantuje bo to bedzie cie pewnie sporo nerwow kosztowalo zanim to wszystko wystartuje
To chyba tyle tak na szybko

A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . 

Akurat te dane o których mówisz to w komputerze już są, bo odczyt podciśnienia w kolektorze jest, kilometry są, odczyt z czujnika poziomu jest (w sensie w komputerze, patrzyłem w VAG-COM).
Pozostałe rzeczy w rodzaju ilości km do przejechania to liczy raczej sam FIS, bo na ile znam koncern VAG to robienie dwóch wersji głównego komputera silnika by było zupełnie nieopłacalne
Krótko mówiąc, teorię ja znam, ja bym się chciał dowiedzieć, czy ktoś PRÓBOWAÂŁ. To znaczy, wydłubał swój licznik bez fis, wziął do ręki licznik fis, popatrzył i powiedział "nich. się to nie da". Albo nie
Do mojego drugiego, tj do starego golfa 1.3 na gaźniku też się miało nie dać założyć MFA, bo nie miało prawo działać. A się dało, i działa.
Pozostałe rzeczy w rodzaju ilości km do przejechania to liczy raczej sam FIS, bo na ile znam koncern VAG to robienie dwóch wersji głównego komputera silnika by było zupełnie nieopłacalne

Krótko mówiąc, teorię ja znam, ja bym się chciał dowiedzieć, czy ktoś PRÓBOWAÂŁ. To znaczy, wydłubał swój licznik bez fis, wziął do ręki licznik fis, popatrzył i powiedział "nich. się to nie da". Albo nie

zmienic? a nie dolozyc?censored pisze:1. Musisz calkiem wiazki kabli zmienic BO: twoje oczywiscie nie beda pasowac , bo FIS posiada ich 3
patrze pod siebie: u mnie raczej jest elektroniczniecensored pisze:3. Musisz sprawdzic czy masz sterowanie gazu elektroniczne , bo jak linka to papa
do specow od alarmow itp trzeba isc i zeby zakodowali kluczyk?4. Kodowac kluczyki
jak to jest z immo? przez vaga czy jak?5. Jak immo cie nie interesuje to wiecej problemow nie ma
[ Dodano: 2009-01-23, 01:05 ]
edit:
czy to nie sa czasem kompletne kable do podlaczenia fisa(w tym przypadku a4)? z niemieckiego za duzo nie kumam, a po przetlumaczeniu strony w google to tez za wiele nie wiadomo.
http://cgi.ebay.de/Kabelbaum-fuer-MFA-F ... 240%3A1318
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 15 mar 2009, 13:05
- Lokalizacja: kielce
marekwroc pisze:zmienic? a nie dolozyc?censored pisze:1. Musisz calkiem wiazki kabli zmienic BO: twoje oczywiscie nie beda pasowac , bo FIS posiada ich 3
witam kolega nam tu bujdy pisze jaka wymiana instalacji chore to jest
sam mam dolozonego fisa i jakos nie wymienialem instalacji
po pierwsze kpujac licznik trzeba popatrzyc na kostki po skrajnych rogach licznika w moim przypadku byly to zielona i niebieska i taki tez trzeba kupic licznik z fisem
w fisie jest dodatkowo trzecia kostka gdzie podłanczamy czujniki i przewod z komputera silnika do sterowania ekonomizerem mozna takrze wszystkie czujniki zpiąć do masy jak komus zalezy tylko na ekonomizerze
a teraz zostaje nam immo najprostsze przelutowac kosc immo chyb ze ma sie kod to programujemy klucze wagiem i cieszymy sie z nowego licznika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 15 mar 2009, 13:05
- Lokalizacja: kielce
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 427
- Rejestracja: 04 sie 2008, 14:09
- Imię: MARIUSZ
- Rocznik: 2010
- Moje auto: Allroad C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: SIEDLCE
Więc tak panowie nie dalej jak pól roku temu zmieniałem u siebie zegar bo nie miałem FISa na zegary z FISem po zgromadzeniu wszystkich wiadomości i schematów oraz wszystki potrzebnych urządzeń typu licznik,tacho ,złączki i kable dosiadając się do pracy trwało to ok.8 godz. na gotowo i nie było to takie straszne jak wszyscy to opisują .Myślę że robiąc to powtórnie zszedł bym do 6 godzin.Efekt i samo zadowolenie buło i jest tego warte.W dniu dzisiejszym postanowiłem jeszcze zmienić tarcze zegarów na INDIGLO a efekt tego widać na zdjęciu .Wniosek jest prosty nie taki diabeł straszny jak go malują , kolego zmieniaj budziki bo efekt jest tego warty.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 03 lut 2009, 18:19
- Lokalizacja: Koszalin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 10 mar 2009, 23:50
- Lokalizacja: Dobromierz