Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

CIĘŻKO ODPALA NA CIEPŁYM SILNIKU

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
shell
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 16 cze 2016, 16:32
Lokalizacja: KONIN

CIĘŻKO ODPALA NA CIEPŁYM SILNIKU

Post autor: shell » 17 cze 2016, 16:12

cześć wszystkim mam taki problem z moją audi a6 c5 2003 r 1.9 tdi avf przebieg 266 tys od miesiąca kiedy ją kupiłem miała zepsuty termostat nagrzewała się tylko do 70 stopni po wymianie termostatu auto zaczęła długo kręcić na ciepłym silniku zimny pali od strzała pomocy co o tym sądzicie

waldus121
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 19 sty 2016, 15:28
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: waldus121 » 17 cze 2016, 20:53

Sprawdz kolekgo kąt wtrysku.
Mi przestawili przy zmianie termostatu.

shell
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 16 cze 2016, 16:32
Lokalizacja: KONIN

Post autor: shell » 17 cze 2016, 21:57

Witam cię kolego nie wiem czy ma to znaczenie ale przy odpalaniu za każdym razem puszcza delikatnie czarny dymek w czasie jazdy zero nic i problemy z odpalaniem mam jak audi jest nagrzana do 90 stopni zgaszę i pójdę za 10 minut odpalić i długo trzeba kręcić żeby opaliła ale jak zgaszę i odrazu odpalę pali ok wiec co ty o tym sądzisz

Mauros88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 129
Rejestracja: 22 lut 2016, 19:00
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: Mauros88 » 18 cze 2016, 18:14

podlacz kolego kompa bedziesz wiedzial czy wskazuje jakies błedy. Sprawdz czujnik temperatury jakie wartosci pokazuje oraz synchronizacje wałka.
waldus121 pisze:Sprawdz kolekgo kąt wtrysku.
Mi przestawili przy zmianie termostatu.
W 1.9 nie trzeba rozpinac rozrzadu żeby zmienic termostat. Tu nie mogli przestawic synchronizacji rozrzadu przy robieniu termostatu

icemerc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 161
Rejestracja: 18 maja 2011, 23:07
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 11 lip 2016, 15:31

w PD nie ma kata wtrysku tylko jest synchronizacja pompek.

vcds prawde ci powie - proponuje się podłączyc
Jazda zaczyna się od 300 Nm...

Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro

Mati_NSZ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 17 mar 2016, 07:03
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: Mati_NSZ » 11 lip 2016, 15:40

Obstawiam nastawnik pompy wtryskowej.

Mauros88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 129
Rejestracja: 22 lut 2016, 19:00
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: Mauros88 » 11 lip 2016, 18:44

Mati tu sa pompowtryski nie ma pompy wtryskowej

Mati_NSZ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 17 mar 2016, 07:03
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: Mati_NSZ » 12 lip 2016, 11:23

Aha mój błąd mogłem zobaczyć na moc silnika. Może końcówki leją a na ciepłym nie potrzebuje tyle ON co na zimnym

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga