[ AVG 1.9 110 KM] Turbo późno się włącza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 08 sty 2012, 23:33
- Lokalizacja: Katowice
[ AVG 1.9 110 KM] Turbo późno się włącza
Koledzy mam problem z późnym włączaniem się turbo. Turbina włącza się między 2400 a 2600 obr/min dopiero. Turbo jest po regeneracji i nie wiem czy to wina osprzętu turbiny czy samej turbiny, mam ją jeszcze na gwarancji więc w razie czego mogę ja oddać do reklamacji. Poniżej moje LOGI:
http://vaglog.pl/log_269220.html
http://vaglog.pl/log_269221.html
http://vaglog.pl/log_269220.html
http://vaglog.pl/log_269221.html
Jest:
A6 C5 1.9 TDI
A4 B5 1.8 B+LPG
A6 C5 1.9 TDI
A4 B5 1.8 B+LPG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 337
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 08 sty 2012, 23:33
- Lokalizacja: Katowice
Dałem stare turbo a dostałem zregenerowane więc to nie jest dokladnie te samo turbo. Stare do czasu uszkodzenia ciągło w odpowiednim okresie obrotów. W najbliższym czasie wysyłam turbo do reklamacji. Turbo bylo wymienione z gruszką.
[ Dodano: 2016-07-17, 17:31 ]
Ściągłem dziś turbo żeby wysłać do reklamacji i ku mojemu zdziwieniu zastałem taki widok. Dodam, że układ IC był płukany, nowe uszczelki dane oraz wyczyszczone kolektory przed montażem Turbo.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/683c615d3be8b45d
http://www.fotosik.pl/zdjecie/5c9a3e959a0faff8
http://www.fotosik.pl/zdjecie/b4e40c3ffed492de
[ Dodano: 2016-07-17, 17:31 ]
Ściągłem dziś turbo żeby wysłać do reklamacji i ku mojemu zdziwieniu zastałem taki widok. Dodam, że układ IC był płukany, nowe uszczelki dane oraz wyczyszczone kolektory przed montażem Turbo.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/683c615d3be8b45d
http://www.fotosik.pl/zdjecie/5c9a3e959a0faff8
http://www.fotosik.pl/zdjecie/b4e40c3ffed492de
Jest:
A6 C5 1.9 TDI
A4 B5 1.8 B+LPG
A6 C5 1.9 TDI
A4 B5 1.8 B+LPG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 08 sty 2012, 23:33
- Lokalizacja: Katowice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 08 sty 2012, 23:33
- Lokalizacja: Katowice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 18 paź 2011, 15:06
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Tak się właśnie kończy druciarstwo bo inaczej nie można nazwać takiego chipowania tak starego silnika. Chip, wyłączona przepływka i dawaj ile tylko silnik wytrzyma a potem zdziwienie że coś się urwało i pocharatało wirnik turbiny. Ze 110 na 140? :shock: To Chip konkret nie ma co, gratuluję odwagi zrobienia tego na seryjnym silniku. Mój brat ostatnio założył do E-klasy 320CDI oryginalnego box'a od Carlson'a który jest pisany typowo pod silniki mercedes'a i on podniósł moc silnika z 200 do 240 i moment z 500 do 580 a Ty jakimś druciarskim chipem dodałeś tyle samo mocy do leciwego AVG'ka :shock: 100 razy lepiej byś zrobił jakbyś założył turbinę z 130konnej wersji silnika 1.9, końcówki wtrysków 216 i konkretny soft. Ale wszystko to generuje koszta ale jeśli finansów brak to lepiej całkowicie zrezygnować niż katować silnik Chipami domowej roboty.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 08 sty 2012, 23:33
- Lokalizacja: Katowice
chelsea78, ja nie zakładałem żadnego chip box'a z allegro tylko program był pisany pod mój silnik, a po za tym wcześniejsze turbo padło z przebiegu i złego traktowania poprzedniego właściciela bo stare turbo jeszcze jeździło na tym chipie i normalnie wstała tak jak się należy. A co było przyczyną poszarpania łopatek raczej się nie dowiem, a wysyłanie trubo do reklamacji nie ma sensu bo tego nie uznają a ja nie mam jak udowodnić, że to z ich winy a nie z mojej tak się stało.
Jest:
A6 C5 1.9 TDI
A4 B5 1.8 B+LPG
A6 C5 1.9 TDI
A4 B5 1.8 B+LPG
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga