Witam serdecznie poniżej dwa błędy które pojawiają mi się każdego dnia, po sprawdzeniu w kanale 93 ustawienia rozrządu okazuje się, że jak wymieniłem rozrząd było -4, 1 a w tej chwili zmieniło się na -5, 1.
Proszę o fachową poradę od czego zacząć myślę, że chyba najpierw ustawienie rozrządu za pomocą blokady?
Ponieważ jak ja wymieniałem rozrząd to ustawiłem go tak jak był poprzednio bez blokad ale moim zdaniem nie było to idealne ustawienie motylków na wałkach.
16730 - Camshaft Position Sensor (G163)
P0346 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
17930 - Camshaft Adjustment; Bank 2
P1522 - 35-10 - Malfunction - Intermittent
[BDV 2.4 170 KM] A6 C5 2.4 V6 BDV 170KM proszę o pomoc błędy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 11 wrz 2015, 07:42
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 11 wrz 2015, 07:42
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Tak spadają i buja silnikiem, tak samo jak moim 3 kolegom którzy posiadają taki sam silnik. To podobno standardmaly81 pisze:Kolego a czy po odkreceniu korka oleju spadają ci obroty i rzuca silnikiem
[ Dodano: 2016-07-07, 08:23 ]
Witam, a ja Panowie jestem po ustawieniu rozrządu co prawda 2 razy to robiłem bo za pierwszym razem ustawiłem gorzej niż było :D ale podczas dokręcania kół zębatych popełniałem błąd po drugim ustawieniu rozrząd jak z salonu pokazuje mi w programach 0, 0 kw, więc jestem bardzo zadowolony tym samym jak położę rękę na kolektor to silniczek chodzi idealnie równo, nie jak poprzednio miał jakieś dziwne drgawki.
Nie wiem czy to jakiś efekt placebo ale mam wrażenie, że silnik stał się dynamiczniejszy. Rozrząd miałem przestawiony o ząb przynajmniej. jak nie półtora tak na oko. Teraz ustawiony na blokadzie i efekt jak dla mnie baaardzo zadowalający.
Co do błędów to z początku żadnego nie było jednak po czasie wyskoczyły błędy czujnik wałka rozrządu na 2 banku i po podłączeniu nie mogłem go skasować a czujnik nie pokazywał żadnych wartości więc problem ewidentnie z czujnikiem dzisiaj sprawdzę przewody oraz zamienię je miejscami aby mieć pewność.
Niepokoi mnie dodatkowy temat mianowicie na 2 bloku mam mały wyciek oleju, cieknie idealnie spod elektrozaworu nastawnika rozrządu. czy da się uszczelnić sam elektrozawór, czy cały nastawnik do wymiany ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga