Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[BDV 2.4 170 KM] A6 C5 2.4 V6 BDV 170KM proszę o pomoc błędy

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
wojciech0015
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 11 wrz 2015, 07:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

[BDV 2.4 170 KM] A6 C5 2.4 V6 BDV 170KM proszę o pomoc błędy

Post autor: wojciech0015 » 25 cze 2016, 21:33

Witam serdecznie poniżej dwa błędy które pojawiają mi się każdego dnia, po sprawdzeniu w kanale 93 ustawienia rozrządu okazuje się, że jak wymieniłem rozrząd było -4, 1 a w tej chwili zmieniło się na -5, 1.

Proszę o fachową poradę od czego zacząć myślę, że chyba najpierw ustawienie rozrządu za pomocą blokady?

Ponieważ jak ja wymieniałem rozrząd to ustawiłem go tak jak był poprzednio bez blokad ale moim zdaniem nie było to idealne ustawienie motylków na wałkach.

16730 - Camshaft Position Sensor (G163)
P0346 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

17930 - Camshaft Adjustment; Bank 2
P1522 - 35-10 - Malfunction - Intermittent

maly81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 291
Rejestracja: 07 lis 2013, 08:55
Imię: Janek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bałystok
Kontakt:

Post autor: maly81 » 26 cze 2016, 07:55

Kolego a czy po odkreceniu korka oleju spadają ci obroty i rzuca silnikiem

wojciech0015
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 11 wrz 2015, 07:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: wojciech0015 » 07 lip 2016, 08:23

maly81 pisze:Kolego a czy po odkreceniu korka oleju spadają ci obroty i rzuca silnikiem
Tak spadają i buja silnikiem, tak samo jak moim 3 kolegom którzy posiadają taki sam silnik. To podobno standard

[ Dodano: 2016-07-07, 08:23 ]
Witam, a ja Panowie jestem po ustawieniu rozrządu co prawda 2 razy to robiłem bo za pierwszym razem ustawiłem gorzej niż było :D ale podczas dokręcania kół zębatych popełniałem błąd po drugim ustawieniu rozrząd jak z salonu pokazuje mi w programach 0, 0 kw, więc jestem bardzo zadowolony tym samym jak położę rękę na kolektor to silniczek chodzi idealnie równo, nie jak poprzednio miał jakieś dziwne drgawki.

Nie wiem czy to jakiś efekt placebo ale mam wrażenie, że silnik stał się dynamiczniejszy. Rozrząd miałem przestawiony o ząb przynajmniej. jak nie półtora tak na oko. Teraz ustawiony na blokadzie i efekt jak dla mnie baaardzo zadowalający.

Co do błędów to z początku żadnego nie było jednak po czasie wyskoczyły błędy czujnik wałka rozrządu na 2 banku i po podłączeniu nie mogłem go skasować a czujnik nie pokazywał żadnych wartości więc problem ewidentnie z czujnikiem dzisiaj sprawdzę przewody oraz zamienię je miejscami aby mieć pewność.

Niepokoi mnie dodatkowy temat mianowicie na 2 bloku mam mały wyciek oleju, cieknie idealnie spod elektrozaworu nastawnika rozrządu. czy da się uszczelnić sam elektrozawór, czy cały nastawnik do wymiany ? :/

manfredjg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 05 lip 2012, 23:05
Lokalizacja: jelonka

Post autor: manfredjg » 07 lip 2016, 08:56

Wymiana uszczelki opis

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga