Mam problem (bardzo denerwujący ) tydzień temu zdejmowane były opony następnie prostowanie felg, piaskowanie malowanie no i zakładanie z początku nie było żadnego problemu problem pojawił się 3 dni temu delikatnie zaczęło drżeć kierownica a od 2 dni drży całym samochodem tzn czuć wibracje jak się jedzie od (80km ) pół godz temu byłem wywarzyc drugi raz koła i okazało się ze trzeba było wywarzyc ale problem nie ustąpił.( Felgi 18 opony 245 40 18 )Przód całe nowe zawieszenie (oprócz stabilizatorów) tarcze i klocki wszystkie nowe (wymienione ok 2 miesiące ) Co może być przyczyną bo mega denerwujące to jest i meczarnia a nie jazda...
Drgania nadwozia szybka pomoc :/
- Krystianooo
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 31
- Rejestracja: 11 mar 2016, 19:32
- Lokalizacja: Łódzkie
Drgania nadwozia szybka pomoc :/
Witam 
Mam problem (bardzo denerwujący ) tydzień temu zdejmowane były opony następnie prostowanie felg, piaskowanie malowanie no i zakładanie z początku nie było żadnego problemu problem pojawił się 3 dni temu delikatnie zaczęło drżeć kierownica a od 2 dni drży całym samochodem tzn czuć wibracje jak się jedzie od (80km ) pół godz temu byłem wywarzyc drugi raz koła i okazało się ze trzeba było wywarzyc ale problem nie ustąpił.( Felgi 18 opony 245 40 18 )Przód całe nowe zawieszenie (oprócz stabilizatorów) tarcze i klocki wszystkie nowe (wymienione ok 2 miesiące ) Co może być przyczyną bo mega denerwujące to jest i meczarnia a nie jazda...
Mam problem (bardzo denerwujący ) tydzień temu zdejmowane były opony następnie prostowanie felg, piaskowanie malowanie no i zakładanie z początku nie było żadnego problemu problem pojawił się 3 dni temu delikatnie zaczęło drżeć kierownica a od 2 dni drży całym samochodem tzn czuć wibracje jak się jedzie od (80km ) pół godz temu byłem wywarzyc drugi raz koła i okazało się ze trzeba było wywarzyc ale problem nie ustąpił.( Felgi 18 opony 245 40 18 )Przód całe nowe zawieszenie (oprócz stabilizatorów) tarcze i klocki wszystkie nowe (wymienione ok 2 miesiące ) Co może być przyczyną bo mega denerwujące to jest i meczarnia a nie jazda...
Na początku przełóż koła z jakiegoś samochodu gdzie nie ma wibracji, żeby na 100 % wykluczyć koła. Zawsze możesz pojechac na wyważarkę z testem drogowym. A jeżeli już wykluczysz koła to posiadając napęd quattro przyczyn możesz mieć kilkadziesiąt. Od półosi poprzez podporę wału, sam wał aż po uszkodzony dyferencjał.









