[ARJ 2.4 165 KM] Brak mocy z miejsca oraz duże spalanie
[ARJ 2.4 165 KM] Brak mocy z miejsca oraz duże spalanie
Witam koledzy 3dni temu kupiłem Audi. Autko super ale mam z nim problem mianowicie przy ruszaniu w ogóle nie ma mocy prawie gaśnie . Czyściłem przepływomierz , nowe filtry . Na vagu błąd 16725 Camshaft Position sensor G40 Implausible Signal P0341 35-00
Zmieniłem czujniki halla miejscami i dalej ten sam błąd czyli czujnik sam w sobie sprawny.
Zrobiłem logi na rozgrzanym silniku i
093 RPM - 680/min Load 33,1% Idle stabilization -25.0CF Idle stabilization -3.0CF
090 Cam ctrl OFF Idle stabilization 0 Idle stabilization 0
032 Lambda 1,9% 4,7% 8,3% 17,2% .
Czyli rozrząd jest przestawiony o 25 jednostek ? jak go dobrze ustawić ?
Czytałem ze muszę dorobić sobie płaskownik na uszy na wałkach , ustawić wał na znak wałki jajowatymi do siebie założyć płaskownik poluzować kółka wałków napiąć rozrząd i dokręcić kółka . tak ? czy może być przestawiony łańcuszek w jednej z głowic i stąd te wyniki ?
Zmieniłem czujniki halla miejscami i dalej ten sam błąd czyli czujnik sam w sobie sprawny.
Zrobiłem logi na rozgrzanym silniku i
093 RPM - 680/min Load 33,1% Idle stabilization -25.0CF Idle stabilization -3.0CF
090 Cam ctrl OFF Idle stabilization 0 Idle stabilization 0
032 Lambda 1,9% 4,7% 8,3% 17,2% .
Czyli rozrząd jest przestawiony o 25 jednostek ? jak go dobrze ustawić ?
Czytałem ze muszę dorobić sobie płaskownik na uszy na wałkach , ustawić wał na znak wałki jajowatymi do siebie założyć płaskownik poluzować kółka wałków napiąć rozrząd i dokręcić kółka . tak ? czy może być przestawiony łańcuszek w jednej z głowic i stąd te wyniki ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
Teraz nam nie chodzi o to czy jeździ na benzynie czy na lpg tak samo tylko o to żeby sprawdzić gdzie jest problem .zrób jak pisałem,skasuj tylko błędy vagiem nawet jak ich nie mam . Nie ma nic o zmianie rozrządu w sieci :shock: :shock: proszę cię.
Po około 50 km jeździe na samej benzynie znowu trzeba będzie podpiąć vaga.
Po około 50 km jeździe na samej benzynie znowu trzeba będzie podpiąć vaga.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 04 cze 2016, 08:54
- Lokalizacja: Sanok
witam, sam to ostatnio przerabiałem, i bardzo pomogli mi Enduro7 i Mazdomania. Rozrząd aby poprawnie ustawić musisz posiadać blokady wałków oraz blokadę na wał i poluzować koła, napia wstępnie i dokręcić wszystko. Wałki maja znaki pod pokrywą i trzeba sprawdzić czy sie zgrywają. Na obu głowicach jest 16 ogniw tylko inaczej się to liczy, tak ze od strony kierowcy realnie wychodzi 17, dokładny opić wrac ze zdjęciami jest już w temacie na forum.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
Dzięki koledzy
pokrywy zwalone łańcuszek przeskoczył , powód ? połamany ślizg
Dzwoniłem do trzech sklepów w 2 sklepach jako całość z napinaczem koszt 600zł . Ostatni sklep zamówił z łańcuszkiem ale nie pasuje :< . Posiada ktoś może nr fabryczny samego ślizgu ?Na allegro znalazłem http://allegro.pl/nowe-slizgi-2szt-napi ... 52867.html i http://allegro.pl/slizg-napinacza-rozrz ... 20820.html
Czy ten przyrząd jest konieczny ?
Jak przestawić rozrząd ? trzeba wyciągać wałki ?
[ Dodano: 2016-07-03, 18:49 ]
Rozrząd ustawiony teraz jest -2cf i -3cf czyli niby okej . A spalanie mam około 25 litrów gdzie wydaje mi się ze nie powinien palić więcej niż 16-18 litrów . I auto wydaje mi się że słabo jedzie , poprzednio miałem mondeo mk3 2.0Tdci 130KM i to był do tego pocisk. Mam pytanie co posprawdzać jakie bloki i jakie powinny być wartości ?
Dolot szczelny przepustnica wyczyszczona rozrząd ustawiony . Jak sprawdzić sondy ? Jak sprawdzić pedał gazu ? Jak sprawdzić przepływomierz nie wiem co jeszcze może być winne


Dzwoniłem do trzech sklepów w 2 sklepach jako całość z napinaczem koszt 600zł . Ostatni sklep zamówił z łańcuszkiem ale nie pasuje :< . Posiada ktoś może nr fabryczny samego ślizgu ?Na allegro znalazłem http://allegro.pl/nowe-slizgi-2szt-napi ... 52867.html i http://allegro.pl/slizg-napinacza-rozrz ... 20820.html
Czy ten przyrząd jest konieczny ?
Jak przestawić rozrząd ? trzeba wyciągać wałki ?
[ Dodano: 2016-07-03, 18:49 ]
Rozrząd ustawiony teraz jest -2cf i -3cf czyli niby okej . A spalanie mam około 25 litrów gdzie wydaje mi się ze nie powinien palić więcej niż 16-18 litrów . I auto wydaje mi się że słabo jedzie , poprzednio miałem mondeo mk3 2.0Tdci 130KM i to był do tego pocisk. Mam pytanie co posprawdzać jakie bloki i jakie powinny być wartości ?
Dolot szczelny przepustnica wyczyszczona rozrząd ustawiony . Jak sprawdzić sondy ? Jak sprawdzić pedał gazu ? Jak sprawdzić przepływomierz nie wiem co jeszcze może być winne