witam
moja inst. BRC nie przełącza na gaz .na przełączniku migają diody przekaźnik (mały ) terkocze ,czy to mapsensor ,za co odpowiada czujnik tem. gazu w listwie ,czy on może być przyczyną ?
pozdrawiam
nie przełącza na LPG
- maliniak-100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 251
- Rejestracja: 11 kwie 2013, 15:01
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódż
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- maliniak-100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 251
- Rejestracja: 11 kwie 2013, 15:01
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódż
nie przełacza na gaz
objawy są takie : zimny silnik -grzejemy do odpowiedniej tem .30 stopni jest przełączenie na gaz diody mrugają i przełącza na BP pracuje na BP jakieś 30 sek. i znowu próba przełączenia na LPG i tak w koło jakiś czas temu nie podłączyłem wężyków od wtrysków gazu do kolektora ssącego i tak jechałem z 4 km ,czy od tego mógł się uszkodzić czujnik ciśnienia gazu ?
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
raczej nie ,bo on i tak mierzy ciśnienie gazu przed listwą ,podjedz do gazownika i sprawdzi kompem co jest , za samo sprawdzenie kompem nie powinien wziąć więcej jak 20 zł i to będzie najszybsza droga do sukcesu ,przyczyn może być wiele ,zerknij jeszcze na elektrozawór na reduktorze ,jeśli on nie dostaje napięcia lub jest uszkodzony to nie puści gazu na listwę a co za tym idzie nie przełączy na gazmaliniak-100 pisze:czy od tego mógł się uszkodzić czujnik ciśnienia gazu ?

Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik 

- maliniak-100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 251
- Rejestracja: 11 kwie 2013, 15:01
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódż
lpg
elektrozawór i cewka jest sprawna sprawdzałem przekażnikim , a mierzone ciśnienie jest na końcu listwy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
U mnie problem byl podobny......ale tylko rano po calej nocy przestoju. Po zagrzaniu nastepowala proba przelaczenia na gaz i za chwile z pwrotem na Pb. Diody migaly szybkim tempem zupelnie jak gdyby skonczyl sie gaz....błędów na sterowniku brak. Posprawdzane doslownie wszystko.......wtryskiwacze ok, elektrozawor na reduktorze ok, cewka na nim tez ok.........wielozawor przy butli tez ok, cewka na nim ok.......czujnik temp i cisnienia tez ok (wszystkie wskazania prawidlowe kiedy juz zaskoczyl na lpg).......
Kiedy juz zupelnie zrezygnowany nie mialem pomyslow......przez przypadek odkrylem, ze problem wystepuje przy malej ilosci gazu w butli......gdy tankowalem do pelna......problemu odziwo nie bylo.
Najwidoczniej mialo to zwiazek z plywakiem w butli lub innym elementem, ktory zalezny jest od poziomu gazu w butli. Do dzis nie wiem co bylo przyczyna ale problem od jakiegos czasu juz w ogole nie wystepuje.
Sprawdz jeszcze tylko czy po pierwszej probie przelaczenia na gaz, w ukladzie fazy lotnej jest gaz i czy jest pod cisnieniem....poprostu rozepnij waz gumowy przy listwie lub reduktorze i zobacz czy bedzie syczec i uchodzic gaz......u mnie faza lotna sie pojawiala, a mimo to nie chcial sie przelaczyc na lpg. Oznaczalo to ze napewno problemem nie byl reduktor, gdyz podawal faze lotna.
Kiedy juz zupelnie zrezygnowany nie mialem pomyslow......przez przypadek odkrylem, ze problem wystepuje przy malej ilosci gazu w butli......gdy tankowalem do pelna......problemu odziwo nie bylo.
Najwidoczniej mialo to zwiazek z plywakiem w butli lub innym elementem, ktory zalezny jest od poziomu gazu w butli. Do dzis nie wiem co bylo przyczyna ale problem od jakiegos czasu juz w ogole nie wystepuje.
Sprawdz jeszcze tylko czy po pierwszej probie przelaczenia na gaz, w ukladzie fazy lotnej jest gaz i czy jest pod cisnieniem....poprostu rozepnij waz gumowy przy listwie lub reduktorze i zobacz czy bedzie syczec i uchodzic gaz......u mnie faza lotna sie pojawiala, a mimo to nie chcial sie przelaczyc na lpg. Oznaczalo to ze napewno problemem nie byl reduktor, gdyz podawal faze lotna.
- maliniak-100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 251
- Rejestracja: 11 kwie 2013, 15:01
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódż
lpg
ciśnienie na wężu jest , sprawdziłem na cewki podałem napięcie z akumulatora działają ,napełniłem zbiornik gazu do pełna ,czekam na czujnik ciśnienia gazu
[ Dodano: 2016-07-02, 06:26 ]
zlokalizowałem sam - urwany przewód (-) wszystko działa
[ Dodano: 2016-07-02, 06:26 ]
zlokalizowałem sam - urwany przewód (-) wszystko działa