
S6 [C5] Czarny rodzinny avancik
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
haaaalooo gościu pokazuj co tam Ci przyszło ostatnio 

Jak mogę to pomogę.
Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub

exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
Chodzi o ten mandat z fotoradaru
Nie ma sie czym chwalic
Zrobie na dniach ta termoizolacje to cykne fotki, narazie dochodze kilku rzeczy jak te opadajace obroty zaraz po odpaleniu przez sekunde - przy okazji u ciebie jak z tym sprawa ? Bo wtedy na bp jakbym Ci wykrakal, az mi sie glupio zrobilo
No a z tym elmem troche pojezdzilem i poza temp w dolocie itd troche obczajalem ile przeplywka zmierzyla powietrza no i 257g to tak najczesciej pokazuje jako gorny wynik z tym ze w okolicy 150km/h wyskakuje przez chwile 272g i teraz niewiem czy mam to traktowac serio bo podobno 272 / 0.8 = moc silnika w KM a to by wychodzilo 340
no i nie wiem czy to poprostu komputer tyle zadaje zeby silnik "mogl" rozwinac zalozone 340KM czy faktycznie moj ank trzyma serie.
W kazdym badz razie 257 / 0.8 = 321 - nawet jesli taka moca dysponuje auto to jestem zadowolony i jednak nie bede tych cewek wymienial... narazie
Czas 0-100 zrobilem 6,8 sek wg racelogera tylko tak jak Ci mowilem nie wiem dokladnie jak ruszyc zeby bylo najefektywniej wiec puszczam hamulec i dopiero wciskam gaz ta sama noga no a po puszczeniu hamulca auto cos tam sie zaczyna juz toczyc wiec pomiar sie rozpoczyna.
Mozna bylo by popracowac nad ruszaniem ale nie sa mi potrzebne te cyferki do niczego a dokonalem pomiarow z ciekawosci czy daleko mam do serii itd koniec koncow nic wiecej nie szukam jedynie oddziele filtr powietrza od reszty silnika jakims ekranem no a do kilku dni dodatkowo naloze na obudowie filtra te maty + owine wszystkie rury tasmami zeby sie nie dusil w gorace dni silnik bo pojezdze po miescie w korkach przez 1-2h wypadam na obwodnice a tam niema czym jechac
Pozdrawiam


Nie ma sie czym chwalic

Zrobie na dniach ta termoizolacje to cykne fotki, narazie dochodze kilku rzeczy jak te opadajace obroty zaraz po odpaleniu przez sekunde - przy okazji u ciebie jak z tym sprawa ? Bo wtedy na bp jakbym Ci wykrakal, az mi sie glupio zrobilo

No a z tym elmem troche pojezdzilem i poza temp w dolocie itd troche obczajalem ile przeplywka zmierzyla powietrza no i 257g to tak najczesciej pokazuje jako gorny wynik z tym ze w okolicy 150km/h wyskakuje przez chwile 272g i teraz niewiem czy mam to traktowac serio bo podobno 272 / 0.8 = moc silnika w KM a to by wychodzilo 340

W kazdym badz razie 257 / 0.8 = 321 - nawet jesli taka moca dysponuje auto to jestem zadowolony i jednak nie bede tych cewek wymienial... narazie

Czas 0-100 zrobilem 6,8 sek wg racelogera tylko tak jak Ci mowilem nie wiem dokladnie jak ruszyc zeby bylo najefektywniej wiec puszczam hamulec i dopiero wciskam gaz ta sama noga no a po puszczeniu hamulca auto cos tam sie zaczyna juz toczyc wiec pomiar sie rozpoczyna.
Mozna bylo by popracowac nad ruszaniem ale nie sa mi potrzebne te cyferki do niczego a dokonalem pomiarow z ciekawosci czy daleko mam do serii itd koniec koncow nic wiecej nie szukam jedynie oddziele filtr powietrza od reszty silnika jakims ekranem no a do kilku dni dodatkowo naloze na obudowie filtra te maty + owine wszystkie rury tasmami zeby sie nie dusil w gorace dni silnik bo pojezdze po miescie w korkach przez 1-2h wypadam na obwodnice a tam niema czym jechac

Pozdrawiam

- Kamilson100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 324
- Rejestracja: 16 lut 2014, 10:52
- Imię: Damian
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Też miałem ten spadek obrotów po odpaleniu, w sportmile ustawili mi rozrząd od nowa bo okazało się że ktoś to źle wcześniej zrobił i po problemie.. Sprawdź u siebieetrone pisze:Zrobie na dniach ta termoizolacje to cykne fotki, narazie dochodze kilku rzeczy jak te opadajace obroty zaraz po odpaleniu przez sekunde - przy okazji u ciebie jak z tym sprawa ? Bo wtedy na bp jakbym Ci wykrakal, az mi sie glupio zrobilo
Podrzucaj fotki na bieżąco bo jestem ciekawy jak wyjdzie, też chyba to zrobię u siebie.etrone pisze:jedynie oddziele filtr powietrza od reszty silnika jakims ekranem no a do kilku dni dodatkowo naloze na obudowie filtra te maty + owine wszystkie rury tasmami zeby sie nie dusil w gorace dni silnik bo pojezdze po miescie w korkach przez 1-2h wypadam na obwodnice a tam niema czym jechac
wlasnie jakis czas temu sprawdzalem i w vagu mialem kat ustawiony -6 i -6 niby sie miesci spokojnie w marginesie. Ale jak sie wkurze to podjade na ogledziny tych fazatorow slizgow i tego rozrzadu. Do wymiany rozrzadu mam jeszcze 30kkm wiec z drugiej strony rozsadek kaze mi poczekac jeszcze te kilka miesiacy - bo juz zrobilem ponad 8kkm wiec jak zrobie jeszcze z 20k to bedzie mozna zrzucac caly przod i robic kompleksowo przy silniku.
No powiem Ci ze u sida zakupilem te maty i tasmy termoizolacyjne i niema tragedii cenowo - tylko dzialac bo sprawdzalem temp w dolocie w deszczowy dzien i 15st na zewnatrz to po chwili w korku w dolocie bylo 67 st - jeszcze nie sprawdzalem w upalny dzien na miescie ale pewnie tragedia bo po krotkiej jezdzie obudowy filtra ciezko sie dotknac. Jeszcze szukam jakiegos ekranu miedzy silnikiem a filtrem. Pewnie zaadaptuje z innego auta to tez wyjdzie grosze.
No powiem Ci ze u sida zakupilem te maty i tasmy termoizolacyjne i niema tragedii cenowo - tylko dzialac bo sprawdzalem temp w dolocie w deszczowy dzien i 15st na zewnatrz to po chwili w korku w dolocie bylo 67 st - jeszcze nie sprawdzalem w upalny dzien na miescie ale pewnie tragedia bo po krotkiej jezdzie obudowy filtra ciezko sie dotknac. Jeszcze szukam jakiegos ekranu miedzy silnikiem a filtrem. Pewnie zaadaptuje z innego auta to tez wyjdzie grosze.
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
To jak te maty tak działają to nie mam wyjścia też będę musiał to zamówić
i na montaż do Ciebie zapisać się hahah
a co do wyniku 340KM z przeliczania to chyba jednak najlepiej na hamownie wybrać się
i będzie po temacie. Może byśmy we dwóch śmignęli bo chciałbym zmierzyć przed zdobieniem wydechu i po.
Skąd masz RL
Dało by się to jakoś do mnie wrzucić??



a co do wyniku 340KM z przeliczania to chyba jednak najlepiej na hamownie wybrać się

Skąd masz RL



Jak mogę to pomogę.
Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub

exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
- Kamilson100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 324
- Rejestracja: 16 lut 2014, 10:52
- Imię: Damian
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa