Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ANK 4.2 340 KM] Ciężko odpala jak jest rozgrzany silnik

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gruzin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 10 wrz 2011, 20:26
Lokalizacja: wrocław

[ANK 4.2 340 KM] Ciężko odpala jak jest rozgrzany silnik

Post autor: Gruzin » 15 cze 2016, 18:19

Mam taki problem od pewnego czasu samochód jak jest nie rozgrzany odpala od razu jak juz temperatura dojdzie do 90stopni i chwile postoi to trzeba długo krecic żeby zaskoczył . W czym może być to problem móż macie jakieś pomysł błędów żadnych nie ma . Wygląda jak by zapowietrzal się układ albo jakiś zawor nie puszczal paliwa z góry dzięki za pomoc

Rybton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 17 cze 2016, 19:09
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: Rybton » 17 cze 2016, 19:12

Mam dokładnie to samo ,niech ktoś się wypowie.

Awatar użytkownika
Gruzin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 10 wrz 2011, 20:26
Lokalizacja: wrocław

Post autor: Gruzin » 17 cze 2016, 20:51

Bylem u mechanika wstępnie podpytac co to może byc i powiedzial żeby sprawdzić ciśnienie na wtryskach czy trzymaja paliwo bo miał taki przypadek ze zalewalo silnik paliwem i ciężko odpalalo zmienił listwę wtryskowa z wtryskami i przestało tak robić. Umówiłem się na taką diagnozę może to to bedzie

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 19 cze 2016, 21:46

wątpię by to były wtryski chyba żę gazowe
za to zjawisko w 2.8 odpowiedzialny jest podciśnieniowy reg ciś paliwa zamontowany na magistrali paliwowej -listwa wtryskowa
puszcza membrana i paliwo przewodem podciśnienia sączy się do kolektora zalewająć silnik
czy występuje w 4.2 nie wiem ale na pewno tak
sprawdzić to uszkodzenie jest łatwo po zgaszeniu odczekać 5-10 min i zdjąć wężyk z regulatora - nie ma prawa tam być ani kropli benz lub nawe jej zapachu

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 19 cze 2016, 23:44

Wydaje mi się, że przyczyną może być czujnik położenia wału lub czujnik temperatury. Czujnik położenia wału można miernikiem sprawdzić, a czujnik temperatury pod VAG-iem.

Pioter211
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 458
Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:22
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Pioter211 » 20 cze 2016, 09:28

enduro7 pisze:wątpię by to były wtryski chyba żę gazowe
za to zjawisko w 2.8 odpowiedzialny jest podciśnieniowy reg ciś paliwa zamontowany na magistrali paliwowej -listwa wtryskowa
puszcza membrana i paliwo przewodem podciśnienia sączy się do kolektora zalewająć silnik
czy występuje w 4.2 nie wiem ale na pewno tak
sprawdzić to uszkodzenie jest łatwo po zgaszeniu odczekać 5-10 min i zdjąć wężyk z regulatora - nie ma prawa tam być ani kropli benz lub nawe jej zapachu
Niestety - wymieniałem i nic nie pomogło. To musi być coś jeszcze.

Rybton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 17 cze 2016, 19:09
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: Rybton » 21 cze 2016, 17:21

Membranę sprawdzałem pompę paliwa też,czujnik wału korbowego i rozrządu wymieniony na nojki Bosha,czujnik temp działa poprawnie sprawdzałem komputrem.
Coś czuje ,że to może być związane z przepustnicą.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 21 cze 2016, 22:31

a reduktor gazowy nie puszcza gaz przewodem podciśnienia lub inną drogą gaz do kolektora
zakręć gaz przy butli i spróbój pojeżdzić
objawy wskazują na zalany silnik

Pioter211
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 458
Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:22
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Pioter211 » 22 cze 2016, 11:05

Może to nie zalanie a wręcz przeciwnie - brak zasilania paliwem? U mnie zostało do wymiany pompa paliwa i N80 który ponoć tez może mieć wpływ.

Rybton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 17 cze 2016, 19:09
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: Rybton » 27 cze 2016, 19:24

Witam,problemem były sondy lambda pierwsza ledwo zipała a druga nie działała.

Awatar użytkownika
sneer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 28 cze 2010, 08:40
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: sneer » 02 lip 2016, 18:40

jeśli mogę wiedzieć, ile kosztuje taka sonda lambda i czy wymiana jest kosztowna ?

Gość.

Post autor: Gość. » 02 lip 2016, 18:48

200-300zł

Awatar użytkownika
sneer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 28 cze 2010, 08:40
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: sneer » 02 lip 2016, 20:58

dzięki

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl