Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Eibach -30mm i amortyzatory 1BA - jak to naprawić

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
dudas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 11 lis 2012, 14:25
Lokalizacja: wien

Eibach -30mm i amortyzatory 1BA - jak to naprawić

Post autor: dudas » 19 cze 2016, 14:11

Witam,

mam u siebie sprężyny Eibach -30mm i amortyzatory ori z 1BA (pomysł poprzedniego właściciela) :facepalm: Problem mój polega na tym, że przy załadowanym bagażniku i żonie z dzieckiem z tyłu mogę jechać tylko po drodze równej jak stół, bo tylne koło obciera o rant nadkola przy najmniejszej nierówności... Przy obecnym zestawie tył jest tak nisko, że nie można włożyć palca między nadkole, oponę.



Chciałbym zmienić ten zawias na coś normalnego. Co myślicie o używanych sprężynach 1BV i nowych amortyzatorach Bilstein'a B8? Ma to sens? Macie ewentualnie jakieś inne pomysły?

Czy może zostawić sprężyny eibacha i dokupić do nich zamienniki amortyzatorów 1BV od Sachs'a?

Sambor11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 27 lip 2015, 23:25
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szkocja

Re: Eibach -30mm i amortyzatory 1BA - jak to naprawić

Post autor: Sambor11 » 22 cze 2016, 07:24

dudas pisze:Witam,

mam u siebie sprężyny Eibach -30mm i amortyzatory ori z 1BA (pomysł poprzedniego właściciela) :facepalm: Problem mój polega na tym, że przy załadowanym bagażniku i żonie z dzieckiem z tyłu mogę jechać tylko po drodze równej jak stół, bo tylne koło obciera o rant nadkola przy najmniejszej nierówności... Przy obecnym zestawie tył jest tak nisko, że nie można włożyć palca między nadkole, oponę.



Chciałbym zmienić ten zawias na coś normalnego. Co myślicie o używanych sprężynach 1BV i nowych amortyzatorach Bilstein'a B8? Ma to sens? Macie ewentualnie jakieś inne pomysły?

Czy może zostawić sprężyny eibacha i dokupić do nich zamienniki amortyzatorów 1BV od Sachs'a?
Jezeli sie nie myle to jezeli poprzednik wsadzil tylko same sprezyny -30 do normalnego zawieszenia to amorki juz moze padly, bo moga nie wytrzymac takiego skompresowania. Poza tym czytalem gdzies, ze wymieniajac z 1BA na 1BE badz 1BV trzeba wymienic niektore wachacze. Tez nosze sie z zamiarem zakupu Bilstein B12 ale musz byc pewien, czy nie musze tez wymienic niektorych wachaczy a moje zawieszenie to 1BE czyli sportowe -20. Przy B12 mialbym -30.

DEEX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 08 cze 2016, 18:20
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: WLKP

Post autor: DEEX » 22 cze 2016, 14:27

Najpierw sprawdz w kontroli pojazdow skutecznosc tych amorkow , moze sa dobre. Sprawdz z ciekawosci czy masz dobre fele załozone tzn. z dobrym ET zanim zabierzesz sie za zawias...

dudas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 11 lis 2012, 14:25
Lokalizacja: wien

Post autor: dudas » 22 cze 2016, 19:24

18x8 et 35 opona 245/40

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga