[ AVG 1.9 110 KM] Qattro tylko 1.9 TDI !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 15 cze 2016, 23:30
- Lokalizacja: SPG
[ AVG 1.9 110 KM] Qattro tylko 1.9 TDI !
Witam przymierzam się do zakupu Audi A6 C5 od 2000r 1.9TDI nie wiem jeszcze
z jaką mocą będzie to silnik i nie wiem czy będzie to Qattro, dlatego
proszę mi szczerze napisać ile spala wam 1.9TDI w Qattro prosiłbym żeby to były prawdziwe
dane a nie przekłamane.
Dziękuję za poświęcenie mi tego czasu za odpowiedz pozdrawiam.
z jaką mocą będzie to silnik i nie wiem czy będzie to Qattro, dlatego
proszę mi szczerze napisać ile spala wam 1.9TDI w Qattro prosiłbym żeby to były prawdziwe
dane a nie przekłamane.
Dziękuję za poświęcenie mi tego czasu za odpowiedz pozdrawiam.
było minęło:
Xantia 1.8 16v
Astra A 150hp
Micra II 1.0/1.2
Clio I 1.1/1.4/1.7 swap
Renault 5 1.0 85r/1.4
Colt CA0 1.8GTi
205 1.9 GTI
Impreza 1.8
A4 1.6
Xantia 1.8 16v
Astra A 150hp
Micra II 1.0/1.2
Clio I 1.1/1.4/1.7 swap
Renault 5 1.0 85r/1.4
Colt CA0 1.8GTi
205 1.9 GTI
Impreza 1.8
A4 1.6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 08 sty 2012, 23:33
- Lokalizacja: Katowice
- chris1987
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 196
- Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
- Imię: Krzychu
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sz-N
Jeśli a6 c5 1,9tdi ma quattro, bo takie się trafiają w ogłoszeniach. Na 100% kiedyś w nich siedziało 2,5tdi.
Moja 130 podkręcona na 175km/385Nm pali w mieście (400tys ludzi) 8-9L przy dynamicznej jeździe z klima itd. Przy spokojnej poniżej 8.
Trasa przez wiochy 80-120km/h 5,5-6,5L
Autostrada przy 140-170km/h 6,5-7,5L w 4osoby.
Średnio 7,5L
Czyli spoko spalanie
Dystans na 1 baku w trasie... spokojnie 1000km. Maksymalnie zrobiłem 1200km. To przeważyło zakup diesla nad LPG.
Moja 130 podkręcona na 175km/385Nm pali w mieście (400tys ludzi) 8-9L przy dynamicznej jeździe z klima itd. Przy spokojnej poniżej 8.
Trasa przez wiochy 80-120km/h 5,5-6,5L
Autostrada przy 140-170km/h 6,5-7,5L w 4osoby.
Średnio 7,5L
Czyli spoko spalanie
Dystans na 1 baku w trasie... spokojnie 1000km. Maksymalnie zrobiłem 1200km. To przeważyło zakup diesla nad LPG.
Ostatnio zmieniony 27 sie 2016, 13:52 przez chris1987, łącznie zmieniany 1 raz.
AWX 175KM/380NM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 15 cze 2016, 23:30
- Lokalizacja: SPG
proszę jest kilka takich:slajar0888 pisze:W a6 c5 z silnikiem 1.9 tdi nie oferowano napędu quatro
http://allegro.pl/a6-1-9tdi-130km-i6248253330.html
http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-ID6yqcST.html
http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-audi-a ... ypR3W.html
czy to przerabiane czy nie i tak mnie ciekawi ile to spala w napędzie Qattro
mieszkam w górach i często bywa że mnie zasypać potrafi i mam problemy z wyjazdem.
No ale jak trudno będzie znaleźć coś konkretnego w rozsądnej cenie w Qattro i ma to mało palić to rewelka niech spali nie więcej jak 10l/100 po mieście to wynik wspaniały.
Muszę patrzeć na Eco jazdę. Ale takim 1.9TDI z napędem na przód też nie pogardzę jakoś dawałem radę by wyjechać to czemu teraz miałbym nie wyjechać ?
Dziękuję za poświęcenie waszego czasu, pozdrawiam !
Ostatnio zmieniony 18 cze 2016, 23:23 przez ByCZeK90spg, łącznie zmieniany 1 raz.
było minęło:
Xantia 1.8 16v
Astra A 150hp
Micra II 1.0/1.2
Clio I 1.1/1.4/1.7 swap
Renault 5 1.0 85r/1.4
Colt CA0 1.8GTi
205 1.9 GTI
Impreza 1.8
A4 1.6
Xantia 1.8 16v
Astra A 150hp
Micra II 1.0/1.2
Clio I 1.1/1.4/1.7 swap
Renault 5 1.0 85r/1.4
Colt CA0 1.8GTi
205 1.9 GTI
Impreza 1.8
A4 1.6
- chris1987
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 196
- Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
- Imię: Krzychu
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sz-N
Chłopaki z A4 piszą... 1L/100km więcej z quattro. Wiec w a6 będzie podobnie.
Nie polecam kupować auta po przekładce z 2,5 na 1,9. Kolega kupił taki wynalazek i non stop są problemy, oraz spalanie średnio o 2-3L większe niż u mnie. Pompki 2x czyszczone i sprawdzane. Turbo hula jak szalone, kompresja jak w nowym aucie. Wykres na hamowni prawie jak u mnie, a jedzie dużo słabiej.
Na pierwszy rzut oka wydaje się wszystko zrobione profi, ale z miesiąca na miesiąc wychodzą niefabryczne kwiatki.
Nie polecam kupować auta po przekładce z 2,5 na 1,9. Kolega kupił taki wynalazek i non stop są problemy, oraz spalanie średnio o 2-3L większe niż u mnie. Pompki 2x czyszczone i sprawdzane. Turbo hula jak szalone, kompresja jak w nowym aucie. Wykres na hamowni prawie jak u mnie, a jedzie dużo słabiej.
Na pierwszy rzut oka wydaje się wszystko zrobione profi, ale z miesiąca na miesiąc wychodzą niefabryczne kwiatki.
AWX 175KM/380NM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 15 cze 2016, 23:30
- Lokalizacja: SPG
zgadza się !chris1987 pisze:Chłopaki z A4 piszą... 1L/100km więcej z quattro. Wiec w a6 będzie podobnie.
Nie polecam kupować auta po przekładce z 2,5 na 1,9. Kolega kupił taki wynalazek i non stop są problemy, oraz spalanie średnio o 2-3L większe niż u mnie. Pompki 2x czyszczone i sprawdzane. Turbo hula jak szalone, kompresja jak w nowym aucie. Wykres na hamowni prawie jak u mnie, a jedzie dużo słabiej.
Na pierwszy rzut oka wydaje się wszystko zrobione profi, ale z miesiąca na miesiąc wychodzą niefabryczne kwiatki.
chciałem kupić właśnie taką 2,5TDI która była wadliwa bo miałem okazję kupić w stanie "igła"
na full opcji za grosze, no i zrobić przekładkę na 1.9TDI
ALE JEST TO ZŁY POMYSŁ !
było minęło:
Xantia 1.8 16v
Astra A 150hp
Micra II 1.0/1.2
Clio I 1.1/1.4/1.7 swap
Renault 5 1.0 85r/1.4
Colt CA0 1.8GTi
205 1.9 GTI
Impreza 1.8
A4 1.6
Xantia 1.8 16v
Astra A 150hp
Micra II 1.0/1.2
Clio I 1.1/1.4/1.7 swap
Renault 5 1.0 85r/1.4
Colt CA0 1.8GTi
205 1.9 GTI
Impreza 1.8
A4 1.6
Bo?? Że pali więcej? Kup PB z lpg bedzie taniej. Bo kwiatki? A to tak jest jak robi kowal co się nie zna albo zwykły paprak. Swapa trza zrobić uwaznie a nie na pałe. osobiście znam przekładaną C5 i nie ma problemu ale robili profesjonaliści.ByCZeK90spg pisze:zgadza się !
chciałem kupić właśnie taką 2,5TDI która była wadliwa bo miałem okazję kupić w stanie "igła"
na full opcji za grosze, no i zrobić przekładkę na 1.9TDI
ALE JEST TO ZŁY POMYSŁ !
Znam te B6 z wielka poswapowa chorobą...
Kupować nie polecam bo mało kto to robi ze sztuką-oszczedności
Zasięg na LPG moża sobie zwiększac montujac nawet 200litrów butle albo jadac jak ja nie raz do końca na obu zbiornikach w V8 robie ponad 1200km
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 15 cze 2016, 23:30
- Lokalizacja: SPG
sory gościu ale nie będę się wypowiadał na temat LPG !Apophis pisze:Bo?? Że pali więcej? Kup PB z lpg bedzie taniej. Bo kwiatki? A to tak jest jak robi kowal co się nie zna albo zwykły paprak. Swapa trza zrobić uwaznie a nie na pałe. osobiście znam przekładaną C5 i nie ma problemu ale robili profesjonaliści.ByCZeK90spg pisze:zgadza się !
chciałem kupić właśnie taką 2,5TDI która była wadliwa bo miałem okazję kupić w stanie "igła"
na full opcji za grosze, no i zrobić przekładkę na 1.9TDI
ALE JEST TO ZŁY POMYSŁ !
Znam te B6 z wielka poswapowa chorobą...
Kupować nie polecam bo mało kto to robi ze sztuką-oszczedności
Zasięg na LPG moża sobie zwiększac montujac nawet 200litrów butle albo jadac jak ja nie raz do końca na obu zbiornikach w V8 robie ponad 1200km
nie stać Cię na jazdę samochodem który ma ponad 2l w benzynie to kup sobie małe autko które mało pali a nie gazownie robisz z Audi ...
ja mam taką prace gdzie mogę spokojnie pozwolić sobie na 2.8l w Qattro i jeździć na BP.
Ale chcę kupić 1.9TDI bo bardzo podobają mi się te silniki a przy okazji patrzę też na rodzinę ...
było minęło:
Xantia 1.8 16v
Astra A 150hp
Micra II 1.0/1.2
Clio I 1.1/1.4/1.7 swap
Renault 5 1.0 85r/1.4
Colt CA0 1.8GTi
205 1.9 GTI
Impreza 1.8
A4 1.6
Xantia 1.8 16v
Astra A 150hp
Micra II 1.0/1.2
Clio I 1.1/1.4/1.7 swap
Renault 5 1.0 85r/1.4
Colt CA0 1.8GTi
205 1.9 GTI
Impreza 1.8
A4 1.6
Dawno juz tak durnej odpowiedzi nie słyszałem.
Widać połowa tego klubu i prawie cały A8 to same biedaczki
Cóż LPG jest alternatywą i do tego paliwem ekologiczniejszym jak PB!
Ja 5 lat jeździłem ósema bez LPG ale nie dla tego że mnie było stać tylko że nie spełaniały żadne instalki moich wymagań jak się znalazło cos w juz akceptowalnej kasie,nie awaryjne i zarazem posiadanie drugiego wozika mnie zaczeło nudzic to założyłem i na pewno nie żałuje
Widać połowa tego klubu i prawie cały A8 to same biedaczki
Cóż LPG jest alternatywą i do tego paliwem ekologiczniejszym jak PB!
Ja 5 lat jeździłem ósema bez LPG ale nie dla tego że mnie było stać tylko że nie spełaniały żadne instalki moich wymagań jak się znalazło cos w juz akceptowalnej kasie,nie awaryjne i zarazem posiadanie drugiego wozika mnie zaczeło nudzic to założyłem i na pewno nie żałuje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Jak mi się podobają wypowiedzi takich 'co ich stać' i nie będą wiochy z Audi robić :D A jak koleś którego stać montuje do nowego Porsche gaz, to co? Tez biedak? Nie, po prostu człowiek który dba o swoje finanse i dlatego oszczędzając 10 tysi rocznie dodatkowo, jest tylko bogatszy Jak ktoś gardzi pieniędzmi, to cóż...
Ja też mogę sobie w koszty wrzucać w moim 2.4 benzyne... tylko po co? Dla mnie jest to oszczędność rzędu 12 tysięcy rocznie. I jak ktoś gada głodne kawałki, że jeździ 15 letnim sztruclem z dużym silnikiem, bo go stać i nie będzie gazował, to tylko mnie śmiech ogarnia.
Jest to dla mnie zrozumiałe przy jakichś rzadkich modelach samochodów, które chce się zachować w stanie fabrycznym z różnych względów, jak przykładowo jakaś super S6 z prawdziwym przebiegiem niskim, od faktycznie pierwszego właściciela.
Ale 2.8 czy 2.4 zwykłe? Pfff...
Ja też mogę sobie w koszty wrzucać w moim 2.4 benzyne... tylko po co? Dla mnie jest to oszczędność rzędu 12 tysięcy rocznie. I jak ktoś gada głodne kawałki, że jeździ 15 letnim sztruclem z dużym silnikiem, bo go stać i nie będzie gazował, to tylko mnie śmiech ogarnia.
Jest to dla mnie zrozumiałe przy jakichś rzadkich modelach samochodów, które chce się zachować w stanie fabrycznym z różnych względów, jak przykładowo jakaś super S6 z prawdziwym przebiegiem niskim, od faktycznie pierwszego właściciela.
Ale 2.8 czy 2.4 zwykłe? Pfff...
- chris1987
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 196
- Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
- Imię: Krzychu
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sz-N
Apophis jak masz jeszcze namiar do tych profesjonalistów to chętnie bym prosił o namiary. Kolega byłby bardzo wdzięczny.
Do LPG nic nie mam... oprócz krótkiego zasięgu. A walec 100L na pół bagaja to dramat.
Swap z 2,5 na 1,9 chyba najlepiej wychodzi gdy mam oryginalny C5 z 1,9 tdi i wszystko przekładamy 1:1.
Ale to rzadkość. Wszystko trafia z A4, lub passata.
Do LPG nic nie mam... oprócz krótkiego zasięgu. A walec 100L na pół bagaja to dramat.
Swap z 2,5 na 1,9 chyba najlepiej wychodzi gdy mam oryginalny C5 z 1,9 tdi i wszystko przekładamy 1:1.
Ale to rzadkość. Wszystko trafia z A4, lub passata.
AWX 175KM/380NM
Moj zasięg butla w kole v8 pod maska i od 370km do 660 te mniejsze to góry, miasto, przyczepa, autostrada 200+ te większe to szosowa przepisowa jazda.
Tu obadaj temat
http://genowefagarage.pl/?page_id=570
http://genowefagarage.pl/?page_id=423
Dostać się tam na termin to bardzo cięzko..
Tu obadaj temat
http://genowefagarage.pl/?page_id=570
http://genowefagarage.pl/?page_id=423
Dostać się tam na termin to bardzo cięzko..
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga