Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AVG 1.9 110 KM] Qattro tylko 1.9 TDI !

Silniki wysokoprężne
ByCZeK90spg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 15 cze 2016, 23:30
Lokalizacja: SPG

[ AVG 1.9 110 KM] Qattro tylko 1.9 TDI !

Post autor: ByCZeK90spg » 15 cze 2016, 23:56

Witam przymierzam się do zakupu Audi A6 C5 od 2000r 1.9TDI nie wiem jeszcze
z jaką mocą będzie to silnik i nie wiem czy będzie to Qattro, dlatego
proszę mi szczerze napisać ile spala wam 1.9TDI w Qattro prosiłbym żeby to były prawdziwe
dane a nie przekłamane.
Dziękuję za poświęcenie mi tego czasu za odpowiedz pozdrawiam.
było minęło:
Xantia 1.8 16v
Astra A 150hp
Micra II 1.0/1.2
Clio I 1.1/1.4/1.7 swap
Renault 5 1.0 85r/1.4
Colt CA0 1.8GTi
205 1.9 GTI
Impreza 1.8
A4 1.6

slajar0888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 08 sty 2012, 23:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: slajar0888 » 17 cze 2016, 10:26

W a6 c5 z silnikiem 1.9 tdi nie oferowano napędu quatro
Jest:
A6 C5 1.9 TDI
A4 B5 1.8 B+LPG

Awatar użytkownika
chris1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
Imię: Krzychu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sz-N

Post autor: chris1987 » 17 cze 2016, 13:52

Jeśli a6 c5 1,9tdi ma quattro, bo takie się trafiają w ogłoszeniach. Na 100% kiedyś w nich siedziało 2,5tdi.

Moja 130 podkręcona na 175km/385Nm pali w mieście (400tys ludzi) 8-9L przy dynamicznej jeździe z klima itd. Przy spokojnej poniżej 8.
Trasa przez wiochy 80-120km/h 5,5-6,5L
Autostrada przy 140-170km/h 6,5-7,5L w 4osoby.
Średnio 7,5L

Czyli spoko spalanie :)

Dystans na 1 baku w trasie... spokojnie 1000km. Maksymalnie zrobiłem 1200km. To przeważyło zakup diesla nad LPG.
Ostatnio zmieniony 27 sie 2016, 13:52 przez chris1987, łącznie zmieniany 1 raz.
AWX 175KM/380NM

ByCZeK90spg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 15 cze 2016, 23:30
Lokalizacja: SPG

Post autor: ByCZeK90spg » 17 cze 2016, 22:23

slajar0888 pisze:W a6 c5 z silnikiem 1.9 tdi nie oferowano napędu quatro
proszę jest kilka takich:
http://allegro.pl/a6-1-9tdi-130km-i6248253330.html
http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-ID6yqcST.html
http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-audi-a ... ypR3W.html

czy to przerabiane czy nie i tak mnie ciekawi ile to spala w napędzie Qattro
mieszkam w górach i często bywa że mnie zasypać potrafi i mam problemy z wyjazdem.
No ale jak trudno będzie znaleźć coś konkretnego w rozsądnej cenie w Qattro i ma to mało palić to rewelka :) niech spali nie więcej jak 10l/100 po mieście to wynik wspaniały.
Muszę patrzeć na Eco jazdę. Ale takim 1.9TDI z napędem na przód też nie pogardzę jakoś dawałem radę by wyjechać to czemu teraz miałbym nie wyjechać ?
Dziękuję za poświęcenie waszego czasu, pozdrawiam !
Ostatnio zmieniony 18 cze 2016, 23:23 przez ByCZeK90spg, łącznie zmieniany 1 raz.
było minęło:
Xantia 1.8 16v
Astra A 150hp
Micra II 1.0/1.2
Clio I 1.1/1.4/1.7 swap
Renault 5 1.0 85r/1.4
Colt CA0 1.8GTi
205 1.9 GTI
Impreza 1.8
A4 1.6

Awatar użytkownika
chris1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
Imię: Krzychu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sz-N

Post autor: chris1987 » 17 cze 2016, 23:02

Chłopaki z A4 piszą... 1L/100km więcej z quattro. Wiec w a6 będzie podobnie.

Nie polecam kupować auta po przekładce z 2,5 na 1,9. Kolega kupił taki wynalazek i non stop są problemy, oraz spalanie średnio o 2-3L większe niż u mnie. Pompki 2x czyszczone i sprawdzane. Turbo hula jak szalone, kompresja jak w nowym aucie. Wykres na hamowni prawie jak u mnie, a jedzie dużo słabiej.
Na pierwszy rzut oka wydaje się wszystko zrobione profi, ale z miesiąca na miesiąc wychodzą niefabryczne kwiatki.
AWX 175KM/380NM

ByCZeK90spg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 15 cze 2016, 23:30
Lokalizacja: SPG

Post autor: ByCZeK90spg » 18 cze 2016, 22:38

chris1987 pisze:Chłopaki z A4 piszą... 1L/100km więcej z quattro. Wiec w a6 będzie podobnie.

Nie polecam kupować auta po przekładce z 2,5 na 1,9. Kolega kupił taki wynalazek i non stop są problemy, oraz spalanie średnio o 2-3L większe niż u mnie. Pompki 2x czyszczone i sprawdzane. Turbo hula jak szalone, kompresja jak w nowym aucie. Wykres na hamowni prawie jak u mnie, a jedzie dużo słabiej.
Na pierwszy rzut oka wydaje się wszystko zrobione profi, ale z miesiąca na miesiąc wychodzą niefabryczne kwiatki.
zgadza się !
chciałem kupić właśnie taką 2,5TDI która była wadliwa bo miałem okazję kupić w stanie "igła"
na full opcji za grosze, no i zrobić przekładkę na 1.9TDI
ALE JEST TO ZŁY POMYSŁ !
było minęło:
Xantia 1.8 16v
Astra A 150hp
Micra II 1.0/1.2
Clio I 1.1/1.4/1.7 swap
Renault 5 1.0 85r/1.4
Colt CA0 1.8GTi
205 1.9 GTI
Impreza 1.8
A4 1.6

Online
Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7168
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 18 cze 2016, 23:49

ta druga z linku - 1.9 z automatem w quattro , wybierak z przedliftu , do dopasowania ciezka sprawa....pewno niezla rzezba

Gość.

Post autor: Gość. » 18 cze 2016, 23:55

ByCZeK90spg pisze:zgadza się !
chciałem kupić właśnie taką 2,5TDI która była wadliwa bo miałem okazję kupić w stanie "igła"
na full opcji za grosze, no i zrobić przekładkę na 1.9TDI
ALE JEST TO ZŁY POMYSŁ !
Bo?? Że pali więcej? Kup PB z lpg bedzie taniej. Bo kwiatki? A to tak jest jak robi kowal co się nie zna albo zwykły paprak. Swapa trza zrobić uwaznie a nie na pałe. osobiście znam przekładaną C5 i nie ma problemu ale robili profesjonaliści.
Znam te B6 z wielka poswapowa chorobą...

Kupować nie polecam bo mało kto to robi ze sztuką-oszczedności :]
Zasięg na LPG moża sobie zwiększac montujac nawet 200litrów butle albo jadac jak ja nie raz do końca na obu zbiornikach w V8 robie ponad 1200km :]

ByCZeK90spg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 15 cze 2016, 23:30
Lokalizacja: SPG

Post autor: ByCZeK90spg » 19 cze 2016, 11:02

Apophis pisze:
ByCZeK90spg pisze:zgadza się !
chciałem kupić właśnie taką 2,5TDI która była wadliwa bo miałem okazję kupić w stanie "igła"
na full opcji za grosze, no i zrobić przekładkę na 1.9TDI
ALE JEST TO ZŁY POMYSŁ !
Bo?? Że pali więcej? Kup PB z lpg bedzie taniej. Bo kwiatki? A to tak jest jak robi kowal co się nie zna albo zwykły paprak. Swapa trza zrobić uwaznie a nie na pałe. osobiście znam przekładaną C5 i nie ma problemu ale robili profesjonaliści.
Znam te B6 z wielka poswapowa chorobą...

Kupować nie polecam bo mało kto to robi ze sztuką-oszczedności :]
Zasięg na LPG moża sobie zwiększac montujac nawet 200litrów butle albo jadac jak ja nie raz do końca na obu zbiornikach w V8 robie ponad 1200km :]
sory gościu ale nie będę się wypowiadał na temat LPG !
nie stać Cię na jazdę samochodem który ma ponad 2l w benzynie to kup sobie małe autko które mało pali a nie gazownie robisz z Audi ...
ja mam taką prace gdzie mogę spokojnie pozwolić sobie na 2.8l w Qattro i jeździć na BP.
Ale chcę kupić 1.9TDI bo bardzo podobają mi się te silniki a przy okazji patrzę też na rodzinę ...
było minęło:
Xantia 1.8 16v
Astra A 150hp
Micra II 1.0/1.2
Clio I 1.1/1.4/1.7 swap
Renault 5 1.0 85r/1.4
Colt CA0 1.8GTi
205 1.9 GTI
Impreza 1.8
A4 1.6

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 19 cze 2016, 11:07

ByCZeK90spg pisze:ja mam taką prace gdzie mogę spokojnie pozwolić sobie na 2.8l w Qattro i jeździć na BP.
Pewnie dużo osób ma taką pracę że może sobie pozwolić latać nawet 4.2 v8 na benzynie.. tylko po co jak można latać tak samo ale taniej na LPG

Gość.

Post autor: Gość. » 19 cze 2016, 11:57

Dawno juz tak durnej odpowiedzi nie słyszałem. :d

Widać połowa tego klubu i prawie cały A8 to same biedaczki :d

Cóż LPG jest alternatywą i do tego paliwem ekologiczniejszym jak PB!
Ja 5 lat jeździłem ósema bez LPG ale nie dla tego że mnie było stać tylko że nie spełaniały żadne instalki moich wymagań jak się znalazło cos w juz akceptowalnej kasie,nie awaryjne i zarazem posiadanie drugiego wozika mnie zaczeło nudzic to założyłem i na pewno nie żałuje :]

mrporpoise
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
Imię: Leszek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mrporpoise » 19 cze 2016, 14:34

Jak mi się podobają wypowiedzi takich 'co ich stać' i nie będą wiochy z Audi robić :D A jak koleś którego stać montuje do nowego Porsche gaz, to co? Tez biedak? Nie, po prostu człowiek który dba o swoje finanse i dlatego oszczędzając 10 tysi rocznie dodatkowo, jest tylko bogatszy :) Jak ktoś gardzi pieniędzmi, to cóż...

Ja też mogę sobie w koszty wrzucać w moim 2.4 benzyne... tylko po co? Dla mnie jest to oszczędność rzędu 12 tysięcy rocznie. I jak ktoś gada głodne kawałki, że jeździ 15 letnim sztruclem z dużym silnikiem, bo go stać i nie będzie gazował, to tylko mnie śmiech ogarnia.

Jest to dla mnie zrozumiałe przy jakichś rzadkich modelach samochodów, które chce się zachować w stanie fabrycznym z różnych względów, jak przykładowo jakaś super S6 z prawdziwym przebiegiem niskim, od faktycznie pierwszego właściciela.

Ale 2.8 czy 2.4 zwykłe? Pfff...

Gość.

Post autor: Gość. » 19 cze 2016, 18:17

W niektórych krajach jeszcze znizki na podatek daja za gas anlage bo ekologia.

W okazjonalnych autach to fakt nie ma sensu montować sam jak miałem óseme okazjonalnie to nie było LPG,dzis jednak to moje auto do codziennego wożenia dupy szybko komfortowo.

Awatar użytkownika
chris1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
Imię: Krzychu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sz-N

Post autor: chris1987 » 19 cze 2016, 21:59

Apophis jak masz jeszcze namiar do tych profesjonalistów to chętnie bym prosił o namiary. Kolega byłby bardzo wdzięczny.
Do LPG nic nie mam... oprócz krótkiego zasięgu. A walec 100L na pół bagaja to dramat.
Swap z 2,5 na 1,9 chyba najlepiej wychodzi gdy mam oryginalny C5 z 1,9 tdi i wszystko przekładamy 1:1.
Ale to rzadkość. Wszystko trafia z A4, lub passata.
AWX 175KM/380NM

Gość.

Post autor: Gość. » 19 cze 2016, 22:52

Moj zasięg butla w kole v8 pod maska i od 370km do 660 te mniejsze to góry, miasto, przyczepa, autostrada 200+ te większe to szosowa przepisowa jazda.

Tu obadaj temat

http://genowefagarage.pl/?page_id=570
http://genowefagarage.pl/?page_id=423

Dostać się tam na termin to bardzo cięzko..

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga