Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Noszenie na wietrze

Zawieszenie
palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 22 gru 2015, 12:57

Jednorazowe tzn po ich odkreceniu trzeba nowe zalozyc?

[ Dodano: 2015-12-22, 12:57 ]
Glupie pytanie:-) ale chodzi o te 4 sruby czyli po jednej na kazda tuleje?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 22 gru 2015, 13:00

Tak - 110nm + 90 stopni . śruba numer OE N908 235 01

a może gwint w nadwoziu jest uszkodzony?

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 22 gru 2015, 13:08

Taka wlasnie zamowilem w niemieckim aso (mieszkam przy granicy). Tego nie wiem ale kiedys bylo juz grzebane przy sprzegle u kolegi od ktorego kupilem auto wiec sruby byly odkrecane,pozniej u mnie kolo dwumasowe do regeneracji wiec znowu sanki out dlatego mysle,ze to sruby beda skoro sa jednorazowe. Drogie nie sa wiec przekonam sie po zalozeniu:-)

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 22 gru 2015, 13:11

Ja kiedyś w A4 wymieniałem wahacze i trzeba sanki opuścić bo śruby od banananów inaczej nie wyjdą , wtedy też kupiłem nowe - dokręcenie 110+90 stopnie przy aucie na kobyłkach to niezła gimnastyka ;)

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 22 gru 2015, 13:21

Ja mam akurat dobrego,taniego mechanika to mi podmieni:-) oby to bylo w koncu to bo juz szlag trafia z ta niestabilnoscia w trasie i pukaniem. To ma latac jak po szynach a nie sie toczyc przepisowo:-D kierownica mam nadzieje tez sie wyprostuje bo co wyjade z ustawiania to po kilku metrach sie przestawia (tak mysle,ze to luzne sanki powoduja) bo parametry idealnie ustawione. Nadzieja umiera ostatnia,oby tym razem nie skonczylo sie na nadziejach:-)

danio84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 23 lut 2012, 21:50
Imię: Tonny
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Działdowo

noszenie na wietrze

Post autor: danio84 » 24 kwie 2016, 22:23

Witam. Kolego mam pytanie co było przyczyna tego noszenia. Mam taki sam problem, i jestem bardzo ciekawy co było przyczyna twojego noszenia auta. Bardzo dziękuję za odpowiedz Łukasz.

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 11 cze 2016, 02:58

Najprawdopodoniej byl to wahacz (lub wahacze) i koncowka drazka. Szarpaki na 2 stacjach nic nie wykazaly, mechanicy breszkami na podnosniku patrzyli tez nic nie wykryli a po rozpieciu zawieszenia okazalo sie ze sworznie wahaczy i koncowki drazka byly tak zajechane ze mozna bylo nimi bez problemu krecic na wszystkie strony dwoma palcami. Po wymianie wahaczy wszystkich i koncowek drazkow autko jest o niebo stabilniejsze. Narazie testowalem po miescie i poza miastem na krociutkim odcinku wiec za mocno sie nie rozbujalem ale juz i tak bylo czuc zupelnie inne prowadzenie. Autko stalo sie stabilne takze niestety ale...chyba pozostaje w Twoim przypadku tez rozpiac zawieszke i dopiero sprawdzic.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja