Cześć, od ponad dwóch miesięcy mam swoje pierwsze 2.4 i pierwszy gaz. Do wczoraj wszystko było ok, aż w pewnym momencie pojawił się problem.
Mianowicie auto dostało takiego muła, że nawet ciężko ruszyć ze świateł i bardzo wolno wkręca się na obroty. Do tej pory nic się nie działo ani na PB ani na LPG. Spalanie na PB oscylowało do momentu jak założyłem gaz od 11 do 15L/100, zależy jak się jeździ. Na gazie od 13 do 15L/100 (zakładam ze jest ok) instalacja to STAG 300. Ogólnie na gazie jeździ lepiej niż na PB.
Zauważyłem też że jak ma takiego muła to jadąc na klimie temperatura płynu spada do 75st. Jak wyłączę klimę i przegonie to wzrasta do 90. Termostat nowy wymieniony 1.5 mies. temu.
Teraz moje pytanie, czy może to być wina przerwanej plecionki (łącznik elastyczny) na jednej z rur?. Była tylko delikatna dziurka i puszczało, a teraz jest już całkiem przepalona. Na dniach wymienię bo juz kupiłem. Wcześniej jak popuszczała nic się nie działo z autem Katy są oba, jak spojrzałem od tyłu w nie, to bialutkie jak śnieg a struktura wygląda jak nówka, tylko wszędzie gdzie czytam powinny być gdzieś w obrębie kata sondy.....u mnie nic nie ma....ot przypadek.
VCDS wywalił mi takie błędy:
17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)
17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Lean
P1138 - 35-10 - - - Intermittent - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga - b.jałowy
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)
Poda mi ktoś sposób na sprawdzenie sond i przepływki? Generalnie siedzę trochę w VAGach itd, ale w sumie same diesle miałem pod kablami, teraz moje "wyznanie" się zmieniło, no i muszę się trochę douczyć.
[AGA 2.4 165 KM] Zrobił się straszny muł a VCDS wywalił błęd
[AGA 2.4 165 KM] Zrobił się straszny muł a VCDS wywalił błęd
Było:
Fiesta MK3 1.3i
Audi A3 8L 1.9TDi ASZ
Seat Toledo II 1.9 TDi ASZ+
Audi A4 B5 Avant 1.9 TDi AJM
Jest:
Audi A6 C5 Avant 2.4 V6 AGA
Fiesta MK3 1.3i
Audi A3 8L 1.9TDi ASZ
Seat Toledo II 1.9 TDi ASZ+
Audi A4 B5 Avant 1.9 TDi AJM
Jest:
Audi A6 C5 Avant 2.4 V6 AGA
Czyli reduktor może zabierać za dużo ciepła stąd temp. spada? Stało się tak po przejechaniu około 15km przez miasto, wisko chodziło na maxa i wentylator klimy chyba na drugim biegu (było go już słychać)
Jak jest zimny albo dopiero co dojdzie do 90 to idzie jak wściekły. Zobaczę dziś na mieście bo muszę trochę potem pojeździć. Potem podepnę kompa i sprawdzę czy wróciły błędy.
A co z tymi sondami? wsiąkły?
Jak jest zimny albo dopiero co dojdzie do 90 to idzie jak wściekły. Zobaczę dziś na mieście bo muszę trochę potem pojeździć. Potem podepnę kompa i sprawdzę czy wróciły błędy.
A co z tymi sondami? wsiąkły?
Było:
Fiesta MK3 1.3i
Audi A3 8L 1.9TDi ASZ
Seat Toledo II 1.9 TDi ASZ+
Audi A4 B5 Avant 1.9 TDi AJM
Jest:
Audi A6 C5 Avant 2.4 V6 AGA
Fiesta MK3 1.3i
Audi A3 8L 1.9TDi ASZ
Seat Toledo II 1.9 TDi ASZ+
Audi A4 B5 Avant 1.9 TDi AJM
Jest:
Audi A6 C5 Avant 2.4 V6 AGA
Pogrzebałem w necie, znalazłem identczny wydech i sondy są.....na samym wyjściu z kolektorów, na rurze zaraz za kołnierzem. polifty mają wkręcane w kata na początku.
Sprawdzę sobie dzisiaj przepływkę, i zrobię logi sond. Zobaczymy. A logi na PB, LPG czy to i to? Popatrzę, i najwyżej pojadę na regulację, w końcu jest gwarancja to niech rzeźbi do bólu.
Sprawdzę sobie dzisiaj przepływkę, i zrobię logi sond. Zobaczymy. A logi na PB, LPG czy to i to? Popatrzę, i najwyżej pojadę na regulację, w końcu jest gwarancja to niech rzeźbi do bólu.
Było:
Fiesta MK3 1.3i
Audi A3 8L 1.9TDi ASZ
Seat Toledo II 1.9 TDi ASZ+
Audi A4 B5 Avant 1.9 TDi AJM
Jest:
Audi A6 C5 Avant 2.4 V6 AGA
Fiesta MK3 1.3i
Audi A3 8L 1.9TDi ASZ
Seat Toledo II 1.9 TDi ASZ+
Audi A4 B5 Avant 1.9 TDi AJM
Jest:
Audi A6 C5 Avant 2.4 V6 AGA