Jest to mój pierwszy post na tym forum. Niedawno stałem się posiadaczem A6 C6 3.2 FSI Quattro ze skrzynią Tiptronic. Sprowadza mnie do Was kilka pytań i może uda mi sie dzięki Wam uzyskac odpowiedź na chociaż jedno

1) Zauważyłem taki myk, że jak samochód stoi na P lub N i wciskam pedał hamulca to z tunelu środkowego w okolicach dźwigni zmiany biegów słychać jedno stuknięcie. Każde naciśniecie pedału to jeden stuk w tunelu. Brzmi to tak jak jakiś elektrozamek, elektrozawór, jakaś załączająca się blokada. Czy w tunelu jest jakieś takie urządzenie, które może się poluzować i stukać? Może to jakaś blokada przed wrzuceniem biegu bez wciśniętego hamulca? Wydaje mi się (ale pewien nie jestem), że przed wymianą klocków tego nie było. Nie wiem czy to ma znaczenie ale magik w warsztacie wymieniając klocki podnosił samochód podpierając podnośnik gdzieś pod silnikiem co spowodowało, że zawieszenie (zwykłe) mocno się opuściło. Może taki mocny wychył silnika spowodował, że puściło jakieś mocowanie.. Rozebrałbym tunel i zajrzał do środka ale jak na niego patrzę to nie wiem z której strony się zabrać.
Czy ktoś z Was spotkał się z czymś taki, może było to już przerabiane na forum?
2) Przy zakupie auta miałem komunikat o konieczności wymiany klocków hamulcowych (kontrolka żółta na FIS-ie) co też poczyniłem. Po wymianie klocków zauważyłem, że kontrolka od hamulców już się nie świeci ale kilkanaście sekund po odpaleniu auta wyskakuje komunikat Service (bez żadnej ikonki itp-sam napis.), który po kilku sekundach znika i FIS normalnie wyświetla radio, spalanie itp. Po wciśnięciu CHECK na desce nie pokazuje żadnych komunikatów a wcześniej w przypadku klocków pokazywał "Brake Pads". Podjechałem do dwóch magików z kompami do diagnostyki i obaj nie widzą żadnych błędów. Co może oznaczać ten komunikat? Czy może jakaś inspekcja serwisowa czy olejowa?
http://images77.fotosik.pl/625/3246cf58e80637e7med.jpg
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi
