witam w załączniku zdjęcie silniczka wycieraczek. 
mam znany problem (prawdopodobnie) zatarcie się tego silniczka... 
pytanie czy mozna jakoś to ustrojstwo otworzyć ? czy ktos próbował ? chodzi m.in. o przyłącze do spryskiwaczy. 
ostatnio odkręciłem wszyskie śróbki z tej srebrnej blaszki i do środka psikałem troche wd40 ale nie wiem czy tak mozna i w ogole.. więc podziałało jeszcze tydzien i znów się zatarła wycieraczka.... 
czy ktoś regenerowal takie cos ? 
pozdrawiam
			
			
						[A6C6 silniczek wycieraczek tył.
- 
				
				zajdel
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 13
- Rejestracja: 02 lut 2012, 18:14
- Lokalizacja: Wrocław/ dolnyslask
[A6C6 silniczek wycieraczek tył.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						silnik wycieraczki tył
Panowie i znalazł ktoś rozwiazanie problemu z silnikiem wycieraczki tył.  U mnie stanęła wycieraczka w pioniei ni chu chu dalej. 
[ Dodano: 2016-06-02, 13:24 ]
Panowie w jaki sposob zdejmuje sie ramie tej chol...nej wycieraczki z klapy? Zdjalem dysze nakretke a samo ramie ani drgnìe.
			
			
									
									
						[ Dodano: 2016-06-02, 13:24 ]
Panowie w jaki sposob zdejmuje sie ramie tej chol...nej wycieraczki z klapy? Zdjalem dysze nakretke a samo ramie ani drgnìe.
- 
				
				leon11
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 575
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Czasem to i sam ściągacz nic nie pomoże. Można na siłę ściągaczem próbować i nawet jak wyrwiemy część ramienia przy osi silniczka to nie jest źle. Na frezie może zostać taki metalowy pierścień, który jednak da się wyciągnąć przez otwór w szybie razem z silniczkiem. Później już bierzesz tylko flexa i nacinasz go. Możesz też spróbować naciąć wycieraczkę na szybie, ale trzeba uważać. Ramię oczywiście do wymiany. Przy siłowym wyciąganiu obrdzewiałej osi z plastikowego korpusu, może dojść do jego pęknięcia i wtedy już tylko nowy silniczek.
			
			
									
									VCP+K 
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
						Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
 
							






 .
.



 
 
