Jakiś czas temu miałem sytuacje, że po kilku godzinnym postoju siadał prawy tył.
Po odpaleniu auta zapalałą się zielona kontrolna i po kilkunastu/klkudziesięciu sekundach gasła i auto stało prosto.
Wymieniłem miech na nowy i jak ręką odjął, przez miesiąc czy więcej nie było tematu. Auto zawsze stało prosto nawet po kilku dniach.
Teraz znów problem wrócił. Czyli no nocy nadkole nachodzi na prawe tyle koło. Ale teraz jakoś inaczej bo wyrównuje się jakby szybciej i nie świeci się żadna kontrolka w trakcie wyrównywania.
W module 34 vcds nie pokazuje żadnych błędów. Podczas "output tests" wydaje się wszystko ok.
Gdzie szukać dalej? Najbardziej dziwi mnie to że przez dłuższy czas było ok. Więc teoretycznie wskazywało by że nowy miech po miesiącu coś się rozszczelnił... Albo podczas wymiany poprawiono szczelność na jakimś łączeniu, a teraz znów się rozszczelniło...
A6 C6 puszczanie zawieszenia pneumatycznego
A6 C6 puszczanie zawieszenia pneumatycznego
pozdrawiam
Michał
A6 4F5 3.0TDI @ 285,5KM/569,3Nm
Michał
A6 4F5 3.0TDI @ 285,5KM/569,3Nm
Po wymianie miecha była robiona adaptacja.hawajos pisze:Kolego a robiłeś kodowanie poziomu zawieszenia? Ja zaczął bym od tego.
Na uruchomionym silniku jest idealnie równo.
Dostawca miecha polecił żeby sprawdzić szczelność micha przy użyciu "preparatu do wykrywania nieszczelności" czyli chyba chodzi o wode z ludwikiem
Moje pytanie : gdzie jest sekcja odpowiadająca za prawy tył? czyli przewód ciśnieniowy co jest przy miechu skąd idzie? z jakiejś rozdzielni/szyny?
pozdrawiam
Michał
A6 4F5 3.0TDI @ 285,5KM/569,3Nm
Michał
A6 4F5 3.0TDI @ 285,5KM/569,3Nm
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga