Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKN 2.5 150 KM] Brak mocy, kręci do 3000, v-max biedne140

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Aszescmaniek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 06 kwie 2016, 13:16
Lokalizacja: Gostyń

[ AKN 2.5 150 KM] Brak mocy, kręci do 3000, v-max biedne140

Post autor: Aszescmaniek » 06 kwie 2016, 13:22

Witam. Kupiłem audi a6 c5 2.5 jako 1 auto w dieslu i 1 audi. Problem polega na tym, że nie mogłem dogonić nią starej fiesty, jakieś trupy mnie objeżdżają jak chłopca. Do 100 się nawet ładnie rozpędza, ale powyżej 100 już jest 1 wielka masakra. Turbo pompuje mi do 2500/3000 max, a to chyba nie jest normalne. Podczas postoju gdy wduszę na maxa pedał gazu to kręci tak do 3500, a jak naciskam to zakręci do końca. Komputer nie wykazał żadnych błędów, więc nie wiem od czego tu się zabrać.
PS. Bardzo dziwi mnie to, że za 20 zł zrobiłem 130km i prawie cały czas miałem na maxa wduszony gaz. Typek co mam ją od niego mówił, że robił dalekie trasy max 120km/h jeździł i jakiś "mechanik" mu skręcił paliwo czy coś, śmiech na sali, ale może coś w tym być prawdy?
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2016, 13:25 przez Aszescmaniek, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość.

Post autor: Gość. » 06 kwie 2016, 13:25

Od podciśnień np od tego jakie parametry pluje przepływka jak turbo pracuje-poczytaj a sie sporo dowiesz.

Na postoju nie wkręcisz silnika wyżej-zabezpieczenie.

Aszescmaniek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 06 kwie 2016, 13:16
Lokalizacja: Gostyń

Post autor: Aszescmaniek » 06 kwie 2016, 13:44

Apophis pisze:Od podciśnień np od tego jakie parametry pluje przepływka jak turbo pracuje-poczytaj a sie sporo dowiesz.

Na postoju nie wkręcisz silnika wyżej-zabezpieczenie.
Jeśli odłączę przepływkę powinien inaczej jakoś chodzić? Przebierać coś?

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 06 kwie 2016, 17:30

Apophis pisze: Na postoju nie wkręcisz silnika wyżej-zabezpieczenie.
Jak nie???????????????

Gość.

Post autor: Gość. » 06 kwie 2016, 17:54

Nie wiem ile diesli ale sa takie co mają zabezpieczenie przed wkrecaniem sie powyżej takiej wartości na postoju

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 06 kwie 2016, 21:19

wyzej wymieniony akurat nie

Gość.

Post autor: Gość. » 06 kwie 2016, 21:28

W takim razie logi robic czytac i wnioski wyciągać

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 06 kwie 2016, 22:13

Dokładnie - zacząć od podstaw

Kluchacz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 03 maja 2013, 08:44
Lokalizacja: Lubsko

Post autor: Kluchacz » 16 maja 2016, 01:52

Padła ci Przepływka.

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 16 maja 2016, 15:14

jak nie ma błędów ,to sprawdź ile pokazuje przepływka (najlepiej w trakcie jazdy ) i ile w tym czasie pokazuje turbina (i zobaczyć czy gruszka turbo pracuje w pełnym zakresie i czy bez zacięć ). Przepływka przy pełnym obciążeniu ma pokazać ponad 800g/skok a turbina ponad 2 bary .
Audi A6 C5 2.5TDI
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi

damian12759
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 sty 2015, 17:28
Imię: Damian
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: damian12759 » 17 maja 2016, 19:25

sprawdź też czy podciśnienia od turbo i n75 nie są popękane lub nie spadły z końcówek trójników lub zaworka (przerabiałem taki przypadek gdzie żaden mechanik nie wiedział co jest i rozkładali ręce a wystarczyło podpiąć przewody podciśnienia od n75 bo luźno sobie wisiały)

Awatar użytkownika
Vito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 17 sie 2015, 17:23
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Vito » 19 maja 2016, 07:33

Miałem taki sam problem,wymiana kawałka wężyka podciśnienia na gruszce i problem znikł.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja