Skoro auto odpala a immo miga to masz immo w ECU wyłączone , nie ma innej opcji - , spróbuj po prostu dodać kluczyki do licznika ale potrzebne wtedy będą czyste pestki - wtedy możliwe że kontrolka zniknie , opcja trzecia włączenie immo w ecu i normalna adaptacja jak immo2 ( tak nieważne że licznik niby immo3

) , wtedy zostają stare pestki
co do drzwi , rozumiem że miałeś zwykły licznik z kontrolkami i analogowym zegarkiem?przepinałeś piny?
skąd ty wytrzasnąleś pin 1 zielonej wtyki? to kompletnie nie tak , jak to jest jest licznik z A6 ( stawiam ze kupiłeś 4B0920932L albo 931L ) to drzwi powinny dziłać od razu , bez wielkich kombinacji
[ Dodano: 2016-05-15, 22:59 ]
firefox pisze:Panowie, a powiedzcie jak to jest z wymiana liczników i ustawieniem godziny radiowym. Czy sam licznik musi być dodatkowo wyposażony w jakąs funkcjonalność czy to jest niezależne od licznika i musi być fabtyczna wiązka z anteną?
Moduł zegarka w licznikach z elektronicznym zegarkiem pordukcji VDO maja odbiornik na zintegrowany na płytce drukowanej licznika , oczywiście nie wszystkie , można też sprawdzić w liczniku poliftowym w adaptacji 19 kanału czy jest on uruchomiony ( ostatnia cyfra 1 to włączony , 0 wyłączony )
W licznikach Jeager ( prawie wszystkie półFisy ) moduł zegarka jest zewnetrzny przypinany z tyłu obudowy licznika , jak same liczniki te moduły też padały
