A6 c5 Avant BI_Turbo by Aeternus! Granatowa trumna :)
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Michałł, po primo musi być dobra jakościowo folia, która super współpracuje z ciepłem. Ja miałem 3M i była doskonała pod tym względem. Generalnie jeśli chodzi o rogi to metodą prób i błędów wchodziła w grę. Trzeba mieć spory naddatek folii i na rogu dość intensywnie ją podgrzać i lekko rozciągać dociskając drugim palcem do listwy ( suszarka do włosów była trzymana w zębach :P ). Musisz poczuć, w którym momencie jest najbardziej plastyczna folia i schować zagięcia od wewnętrznej strony listwy. Ciężko mi to wytłumaczyć bo sam sporo sie namachałem.
Poniżej film, na podstawie którego łapałem informację o oklejaniu folią.
Poniżej film, na podstawie którego łapałem informację o oklejaniu folią.
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Kolejny mały aktual. Niebawem auto idzie do mechanika na wymianę kilku elementów zawieszenia. Przy okazji jakieś drobnostki zostaną ogarnięte. A w międzyczasie wpadło parę gratów:
- Nowe pierścienie centrujące do felg
- Niewidzialna wycieraczka ( polecam bo daje spoko efekt )
- Emulator zmieniarki X-Car Link + złącze SO16 żeby to wszystko poskładać do kupy:
W trakcie rozbierania:
Gotowe:
Sama instalacja jest dziecinnie prosta ale walka ze zmieszczeniem dodatkowej wiązki kabli to masakra istna... 2 godziny walki ze sztywnymi kablami ale po podgrzaniu suszarka udało się wszystko poskładać do kupy. Przynajmniej efekt zadowala i to bardzo
- Kolejny silniczek wycieraczki tył. Poprzedni został uszkodzony ( złamał się trzpień od płynu ) i trzeba było wymienić na nowy. Niestety po zamontowaniu okazało się, że to nie dedykowany silnik do C5 i ramię leży po prawej stronie. Jakoś to przeżyję :D Będę oryginalny
Stary silniczek:
Niebawem kolejne zmiany
- Nowe pierścienie centrujące do felg
- Niewidzialna wycieraczka ( polecam bo daje spoko efekt )
- Emulator zmieniarki X-Car Link + złącze SO16 żeby to wszystko poskładać do kupy:
W trakcie rozbierania:
Gotowe:
Sama instalacja jest dziecinnie prosta ale walka ze zmieszczeniem dodatkowej wiązki kabli to masakra istna... 2 godziny walki ze sztywnymi kablami ale po podgrzaniu suszarka udało się wszystko poskładać do kupy. Przynajmniej efekt zadowala i to bardzo
- Kolejny silniczek wycieraczki tył. Poprzedni został uszkodzony ( złamał się trzpień od płynu ) i trzeba było wymienić na nowy. Niestety po zamontowaniu okazało się, że to nie dedykowany silnik do C5 i ramię leży po prawej stronie. Jakoś to przeżyję :D Będę oryginalny
Stary silniczek:
Niebawem kolejne zmiany
- PiterekQuattro
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 13 cze 2014, 14:10
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmińsko
- PiterekQuattro
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 13 cze 2014, 14:10
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmińsko
A daj spokoj z tymi parkingami... Jak nie rysa to wgniotka co jakis czas ludzie nie patrza na nic. Czekam na taki dzien jak przylapie kogos np jak mi stuknie drzwi o drzwi wysiadajac ludzie nie patrza na nasze laleczki a powinni chociaz te minimum ostroznosci zachowac jak wysiadaja itd. Szkoda slow.
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
PiterekQuattro, niestety w dzisiejszych czasach dla większości ludzi auto to takie samo dobro jak telefon i nie przejmuje się nim zbytnio. Sam mam na drzwiach 7 wgnieceń i będę za jakiś czas je usuwał. Szkoda tylko, że pewnie chwila później i będę miał to samo.. Ale jak przyłapie to zatłukę!!!
[ Dodano: 2016-05-14, 22:01 ]
Witam po krótkiej przerwie. Auto ostatnio na troszkę trafiło do mechaników. W planach było zawieszenie, małe regulacje pracy silnika i ogólnie jakieś drobne sprawy eksploatacyjne.
W praktyce pod warsztatem zostałem zahaczony mercedesem sprinterem w klapę i lampę. Ale że dzwon to podstawa tuningu to udało się dogadać na ładną monetę Klapę i tak chciałem wymienić bo miała wgniotę więc się ładnie złożyło Klapę udało się zdobyć w kolorze a lampę w idealnym stanie więc nie było tak źle Tak to wyglądało przed:
Tutaj doszła klapa i lampa:
W trakcie prac:
Jak już ten temat był załatwiony, można było zająć się założeniem amorków 1BE + sprężyny H&R oraz nowe odboje, drążki kierownicze i końcówki:
Przy okazji przy pomocy farby Foliatec i piaskowania, zaciski zostały zregenerowane i przy okazji wymieniliśmy płyn hamulcowy i założyliśmy nowe przewody hamulcowe:
Po pierwszej warstwie:
Na aucie:
Kolor w rzeczywistości troszkę ciemniejszy i bardzo ładnie się wpasował
Przy okazji okazało się, że winowajcą szarpania auta była jedna z DV-ek tak więc wskoczyły najpierw nowe FORGE ( chinole z badziewnym wykonaniem... ) a potem PRO PERFECTY i auto o niebo lepiej jeździ
Miałem odrobinkę farby po robieniu zaprawek wiec wpadłem na mały pomysł
Wyszło myślę nieźle
Dodatkowo pora była założyć nowe koła. Niestety trzeba było pokombinować ze śrubami i dystansami oraz obcieraniem opon o błotniki. Tak więc po wielu perypetiach, kiepskiej jakości pękających dystansach oraz złych śrubach, nareszcie trafiły na pokład nowe dystanse przód 10mm a tył 8mm i koła ładnie się spasowały. Przód nieznacznie obciera na mega dużych nierównościach i znacznej prędkości ale komfort jazdy na 19" nie ucierpiał
Na razie foto poglądowe. Słabe miejsce, słaby kadr :P
Niebawem jakieś lepsze foty. 18.05 jadę na małe usuwanie wgnieceń na karoserii a w kolejnych miesiącach inne prace.
[ Dodano: 2016-05-14, 22:01 ]
Witam po krótkiej przerwie. Auto ostatnio na troszkę trafiło do mechaników. W planach było zawieszenie, małe regulacje pracy silnika i ogólnie jakieś drobne sprawy eksploatacyjne.
W praktyce pod warsztatem zostałem zahaczony mercedesem sprinterem w klapę i lampę. Ale że dzwon to podstawa tuningu to udało się dogadać na ładną monetę Klapę i tak chciałem wymienić bo miała wgniotę więc się ładnie złożyło Klapę udało się zdobyć w kolorze a lampę w idealnym stanie więc nie było tak źle Tak to wyglądało przed:
Tutaj doszła klapa i lampa:
W trakcie prac:
Jak już ten temat był załatwiony, można było zająć się założeniem amorków 1BE + sprężyny H&R oraz nowe odboje, drążki kierownicze i końcówki:
Przy okazji przy pomocy farby Foliatec i piaskowania, zaciski zostały zregenerowane i przy okazji wymieniliśmy płyn hamulcowy i założyliśmy nowe przewody hamulcowe:
Po pierwszej warstwie:
Na aucie:
Kolor w rzeczywistości troszkę ciemniejszy i bardzo ładnie się wpasował
Przy okazji okazało się, że winowajcą szarpania auta była jedna z DV-ek tak więc wskoczyły najpierw nowe FORGE ( chinole z badziewnym wykonaniem... ) a potem PRO PERFECTY i auto o niebo lepiej jeździ
Miałem odrobinkę farby po robieniu zaprawek wiec wpadłem na mały pomysł
Wyszło myślę nieźle
Dodatkowo pora była założyć nowe koła. Niestety trzeba było pokombinować ze śrubami i dystansami oraz obcieraniem opon o błotniki. Tak więc po wielu perypetiach, kiepskiej jakości pękających dystansach oraz złych śrubach, nareszcie trafiły na pokład nowe dystanse przód 10mm a tył 8mm i koła ładnie się spasowały. Przód nieznacznie obciera na mega dużych nierównościach i znacznej prędkości ale komfort jazdy na 19" nie ucierpiał
Na razie foto poglądowe. Słabe miejsce, słaby kadr :P
Niebawem jakieś lepsze foty. 18.05 jadę na małe usuwanie wgnieceń na karoserii a w kolejnych miesiącach inne prace.
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Michałł, nie wiem skąd jest to ramie bo nie mogę do niego dobrac piora wycieraczki. Wygląda jak ta z octavii ale nią nie jest... A to że jest po prawej stronie to efekt zamiennika silnika.
Żywiec, pod soczewka montujesz źródło czerwonego światła. W moim przypadku to byl pasek diód smd czerwonych wklejonych pod soczewkę. Potem prąd bierzesz jak chcesz. Ja miałem to na osobnym przełączniku i obwodzie więc mogło działać niezależnie od wszystkich świateł.
Żywiec, pod soczewka montujesz źródło czerwonego światła. W moim przypadku to byl pasek diód smd czerwonych wklejonych pod soczewkę. Potem prąd bierzesz jak chcesz. Ja miałem to na osobnym przełączniku i obwodzie więc mogło działać niezależnie od wszystkich świateł.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga